Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-12, 00:22   #1
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Det finnes jo så mange bøker nå, men man kan ikke kjøpe alle.

Så - Hvilke bøker har du fått mest ut av/bruker oftest ?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 01:26   #2
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Liker Sofie Hexeberg sin bok om frokost og lunsj. Elles likar eg både Skaldeman og Dahlquist. Kjekt å sjå i kokebøker, om enn berre for å få inspirasjon! Eg ventar på å få Lena Beatrice si kokebok i posten!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 02:58   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Matprat.no

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 03:11   #4
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Wow!
Jeg har vel totalt 160 kokebøker, rundt 20 er lavkarbo, eller GI/GB-bøker. I tillegg har jeg flere permer med oppskrifter jeg har funnet, laget selv, fått av andre etc.
Har bare ei bok jeg aldri bruker.
Mi første lavkarbobok var Hexebergs "frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter" den er informativ og har lettlagede oppskrifter og er ei perfekt innføringsbok.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 14:18   #5
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Wooow BenteR har aldri hørt om så mange kokebøker
jeg har flere permer som jeg lager selv,men skal bestille av Lene Beatrice

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 16:02   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Matprat.no

http://www.matprat.no/sunn/sunne-opp...-for-lavkarbo/

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 17:59   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Selv om ikke matprat fremmer lavkarbo, er det jo helt kurant å finne oppskrifter der og modifisere litt selv

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 19:40   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Selv om ikke matprat fremmer lavkarbo, er det jo helt kurant å finne oppskrifter der og modifisere litt selv

De aller fleste trenger ikke modifiserte heller.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:02   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Selv om ikke matprat fremmer lavkarbo, er det jo helt kurant å finne oppskrifter der og modifisere litt selv

sant nok

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:11   #10
Suz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 14
Suz er på en erverdig vei

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Hva skal man med kokebøker i 2012? Alt ligger jo på nett uansett.

Suz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:53   #11
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?


Jeg elsker kokebøkene mine. Sitter og leser og kikker og har det rett og slett koselig når jeg planlegger ukemenyen og hva som skal bakes. Blir ikke samme sjarmen og scrolle seg gjennom ørten sider på nett.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 22:24   #12
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.


Jeg elsker kokebøkene mine. Sitter og leser og kikker og har det rett og slett koselig når jeg planlegger ukemenyen og hva som skal bakes. Blir ikke samme sjarmen og scrolle seg gjennom ørten sider på nett.

Signerer den, jeg elsker og bla i kokebøker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 23:55   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.


Jeg elsker kokebøkene mine. Sitter og leser og kikker og har det rett og slett koselig når jeg planlegger ukemenyen og hva som skal bakes. Blir ikke samme sjarmen og scrolle seg gjennom ørten sider på nett.

Joda, for da lager man et excelark, og linker til oppskriftene. Og så lagrer man det på Google docs så har man tilgang til det fra hvor som helst slik àt man husker hva man må handle osv.
Har forsøkt kokebok og handleliste varianten, men listene blir alltid liggende igjen et sted... På do på jobb f.eks...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 00:03   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Jeg elsker smake ny mat. Kjenne på alle smakene, diskutere litt med kokken for så å lage egen vri. Youtube er min beste kokebok hvis jeg IKKE får snakket med kokelerern.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 03:18   #15
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av Suz, her.

Hva skal man med kokebøker i 2012? Alt ligger jo på nett uansett.

sånn tenker jeg også, lavkarboblogger er kuulere enn kokebøker.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 10:39   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Eller så kjøper og nyter "man" kokebøker, om "man" foretrekker det?
Går det an å både bruke kokebøker OG matprat/internetten tro?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:09   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Hah, ja. Jeg finner mye rart av oppskrifter på nett, og har samtidig ganske mye lchf-kokebøker. Det er ganske sjelden jeg går inn for å lage en matrett nøyaktig "etter boka", men inspirasjonskilder er alltid velkomne - uansett om det er bok eller blogg. En av de fineste bøkene jeg har bladd i i det siste er den som heter "Lettere lavkarbo" - flott bok med mye oppskrifter som ikke lignet så mye på den andre maten jeg vanligvis lager.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 12:39   #18
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Wow!
Jeg har vel totalt 160 kokebøker, rundt 20 er lavkarbo, eller GI/GB-bøker. I tillegg har jeg flere permer med oppskrifter jeg har funnet, laget selv, fått av andre etc.

Da slår du meg! Jeg har "bare" 146 kokebøker + mange utgaver med matblad (alt-om-mat) + matkort i boks og perm etc etc. Koser meg når jeg kan bruke tid på å lese og bla i bøkene mine.
I tillegg leser jeg på internett. Jeg har en LAAANG liste over blogger etc som jeg skal lese mere på når tiden tillater.

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 21:23   #19
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Jeg lurer på å kjøpe en om frokoster og lunch i Frisk med lavkarbo serien. Har noen andre også, og boken til lena beatrice

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 14:38   #20
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Bøkene til Sofie Hexeberg er nok de lavkarbobøkene jeg har mest glede av. Jeg har alle, men bruker mest "100 oppskrifter" samt "frokost og lunsj". Dahlqvist sin bok har for kjedelige bilder...

Nå må jeg jammen hjem og telle kokebøkene mine, for jeg har noen hyllemeter av dem...

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 19:36   #21
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Jeg har flere, og jeg bruker dem. Har kjøpt Lena Beatrice sin, det er ei grei kokebok til hverdagsmat. Rettene er lette og lage, og ingrediensene får en tak i overalt.
Hexeberg si bok med 100 oppskrifter brukes ganske flittig. Har bl.a. brukt oppskriftene på knekkebrød og briks. Har også Fristende lavkarbo, der har jeg prøvd makronoppskrifta (med vekslende hell..), knekkebrødene og kakeoppskrifter.
Bruker noen av bloggene flittig, det gjelder Lena Beatrice (sauser og tekaker), lchf-bloggen, lilalife (bl.a. fiskeretter) og lavkarbo gjort enkelt.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:10   #22
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

jeg ble så imponert over briks-oppskriften til hexeberg så jeg har bestilt den boka med masse oppskrifter ved hennes navn på biblioteket. Om noen vil prøve en slik oppskrift dog noe redusert og en smule justert (tok 0,8 dl linfrø og 1,2 dl valnøtter, det skal være 3 dl nøtter/frø tilsammen så man kan fordele som man vil), er den her:
sofie hexebergs briks (smakte litt egg, men det var godt med solsikker og valnøtter, synes jeg. Kanksje litt ost i tillegg hadde gjort seg?)

2 egg

63g solsikkefrø( 1 dl)

35 linfrø, knuste( eller en dl)
1 dl sesamfrø

53g hakka valnøtter(eller 1 dl)

salt

7 stk

Ellers er jeg begeistra for bloggene her:
http://annettehelene.blogg.no/
http://www.kriweb.no/category/mattips/
http://imm-iform.com/2012/02/17/cappuccino-mousse/
http://sunthjerte.blogg.no/1320314376_sunne_boller.html
http://lilleu.blogg.no/1315680902_oppskrifter.html
http://lchf-bloggen.blogspot.com/


__________________
Do what you like!

Sist redigert av Yrla : 27-03-12 kl 23:01.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 23:41   #23
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.


Jeg elsker kokebøkene mine. Sitter og leser og kikker og har det rett og slett koselig når jeg planlegger ukemenyen og hva som skal bakes. Blir ikke samme sjarmen og scrolle seg gjennom ørten sider på nett.

Oppskrifter er absolutt best innbundet i papir ja
Eg har vel 6-7 lavkarbo og ei mengde 'vanlige'.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 09:37   #24
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.


Jeg elsker kokebøkene mine. Sitter og leser og kikker og har det rett og slett koselig når jeg planlegger ukemenyen og hva som skal bakes. Blir ikke samme sjarmen og scrolle seg gjennom ørten sider på nett.

Jeg er ikke så god til å bruke oppskriftsbøkene, men jeg liker godt å lese dem som koselektyre. Når det gjelder oppskrifter på nett så er det helt ok, men med tiden har de en tendens til å bare ... forsvinne.

Kjipt om man da ikke har mekket en lokal kopi - i en eller annen form.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 21:54   #25
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken lavkarbo oppskriftsbok har du mest glede av?

Hexeberg sine bøker brukes mest. Ellers så finner jeg gode oppskrifter her inne

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken lavkarbo-oppskrift bruker du mest? Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 28-05-11 19:25
Hvilken nettbutikk er du mest fornøyd med? Imp Spørsmål og svar 14 23-05-11 00:45
Hva er det mest desperate du har gjort i forbindelse med lavkarbo? Kira71 Generell diskusjon 7 02-04-11 06:48
Hvilken retning er mest vanlig å følge etter Ketolyse? Meatscience Ketolysekuren 0 28-02-10 16:01
Mest ned på lavkarbo Traxior Generell diskusjon 2 08-03-07 15:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no