Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Det går så treeeigt!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-05, 11:50   #26
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg synes det høres veldig fornuftig ut jeg, det RuneN sier. Du ødelegger ikke noe ved å prøve, det lille som evt. kommer på forsvinner fort igjen- med renter.

  Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 12:43   #27
RuneN
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 53
Innlegg: 5
RuneN er på en erverdig vei

Viser til mitt forrige innlegg:

Jeg skrev at det var nok med 30-45 min trening pr dag. Jeg mente pr treningsdag. Ikke kjør mer enn 3 styrkeøkter i uken. Du trenger hvile for at kroppen skal klare å hente seg inn igjen. En fin fordeling kan være:

PS! Øvelser som du ikke har utført før må utføres med lav belastning til du føler du har kontroll og balansen er inne. Når du har kontroll skal du øke belastningen etterhvert.


Mandag:
Benkpress (helst fribenk)
Foroverbøyd roing med benkpressstanga
Kabelkryss
Nedtrekk
Curl (bicepstrening med manualer)

Tirsdag
Kardio (intervalltrening)

Onsdag
Knebøy (så langt ned som mulig. Hvis du tar de bare halveis ned vil du skade knærne)
Markløft
Legg bakside
Legg Curl
Tåhev (opp med hælene mens du står på tåballene)

Torsdag
Fri fra all trening !. Du trenger hviledagen.

Fredag
Som mandag

Lørdag
Kardio (intervalltrening). Høy intensistet. PS! Kan erstattes med f.eks fotball-lek eller tilsvarende sammen med barna. Men intensiteten skal være høy. For all del ikke hold ikke på i mer enn 45 minutt (15-20 minutt er mer enn nok).

Søndag
Fri fra all trening ! Du trenger hviledagen.

PS! Det er ikke krise om en hopper over en trening, slik skjer oss alle. Etter et par måneder bør en legge inn en uke pause. Så unngår man overtrening også :-)

Igjen lykke til :-)

RuneN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Natural Hormonal Enhancement Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no