Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Sydenhotell med trening og sunn mat

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-07, 16:39   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sydenhotell med trening og sunn mat

Noen som har tips til hotell som har litt mer enn trimrom og vannaerobic i syden? F.eks Pilates, Yoga, spinning o.l.

Og med sunn mat/lavkarbo/helseprofil?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 17:10   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Var her for halvannet år siden: http://www.pyramidene.no/hotell.asp?id=46
De har som du nevner trimrom og vannaerobic, i tillegg til "spa" på hotellområdet. massasjebehandlinger og sånn. Men det ligger ikke langt fra stranden med masse flotte snorklemuligheter, så man kan fint få god og spennende trim på den måten!
De har buffet-måltider som inneholder endel kjøtt, grønnsaker, salater, youghurt, supper osv. Var ikke vanskelig å ikke spise brød eller poteter.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 10:34   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Takk!

Flere som har vært spreke på ferie?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 10:44   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Hvilket land er dette Carisma?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 11:08   #5
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Hvilket land er dette Carisma?

Egypt vil jeg tro?

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 11:33   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Igalo, Montenegro,-det er stedet! Med fysioterapirekvisisjon fra lege kan du få fri behandling i opptil 24dager!
www.igalospa.com/igalospa/index.htm
Ta kontakt med Vargas fysikalske eller send med meg en PM om du er interessert.
Hver dag gies 3-5 behandlinger avhengig av varighet. (Trening i varmtvannsbasseng, i fysioterapisal, manuell massasje, dypvannsmassasje, gytjebad, gytjepakninger, elektrostimuleringer og mye mer!)
Instituttet har også norsktalende dietetiker, men desverre har jeg enda ikke oppnådd annet enn kalorifattig kost . Det har ikke vært noe problem og fungerer jo også for de ukene en er der. Håper de etter hvert får øynene opp for KH fattig kost etter hvert!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 12:54   #7
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Så spennende!

Sikkert mange som kunne være interessert i dette tilbudet. Jeg tror imidlertid ikke at jeg kan få rekvisisjon fra fysioterapeut. Har ingen fysiske plager.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 12:56   #8
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Var her for halvannet år siden: http://www.pyramidene.no/hotell.asp?id=46
De har som du nevner trimrom og vannaerobic, i tillegg til "spa" på hotellområdet. massasjebehandlinger og sånn. Men det ligger ikke langt fra stranden med masse flotte snorklemuligheter, så man kan fint få god og spennende trim på den måten!
De har buffet-måltider som inneholder endel kjøtt, grønnsaker, salater, youghurt, supper osv. Var ikke vanskelig å ikke spise brød eller poteter.


Hadde de Pilates, Yoga, Spinning og slikt hver dag? Det er det jeg er ute etter. Et hotell med ulike treningstilbud hver dag. I hvert fall tilbud om Pilates, Yoga eller aerobic.

Vannaerobicen pleier ofte ikke å være verken så sprek eller spennende. Dette har de dessuten tilbud om på veldig mange sydenhoteller. Det er guidene og ikke treningsinstruktører som har vannaerobicen.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 13:22   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sydenhotell med trening og sunn mat

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Hvilket land er dette Carisma?

Egypt, ved Rødehavet. Ca 5,5t flytur.

Jeg husker ikke hvem som hadde vannaerobic'en for jeg rakk ikke bli med på den. Men dette hotellet og "søsterhotellet" ligger sammen på hver sin side av veien og har endel fellesaktriviteter. Det andre var enda større og hadde enda flere aktiviteter. Det het sonesta beach (kan delta på begge hotellene uavhengig av hvilket man bor på.) Sjekk med Pyramidene travel, de kan sikkert svare.
I tillegg kan man være med på gå-tur opp på fjellet hvor moses sies å ha mottat de ti bud, samt vandring i ørkene og andre "trim" aktiviteter utenfor området.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 01:54
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre JEDI Lavkarbo generelt 0 02-06-06 12:50
Om mat og helse (ikke bladet!) Huldr Fysisk og mental helse 1 17-03-06 11:10
Mat i barnehagen guro Barns kosthold 39 18-10-05 13:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no