Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hva anbefaler dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-12-07, 10:40   #1
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Hva anbefaler dere?

Hei!

Har nå vært hos legen å fått legeerklæring på Eurodiett Gått på ketolyse i flere mnd men bare gått ned 5 kg. Har hatt et kick som har vart i en mnd, med det resultatet at 4 kg er kommet på igjen At man aldri lærer! Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal vente med å starte på Eurodiett til 1 januar og kjøre ketolyse frem til da elller om jeg skal bestille nå å komme igang så fort som mulig. Hva anbefaler dere? Skal i 2 bryllup i jula + alle familiesammenkomster..

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 10:48   #2
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Hva anbefaler dere?

Det kommer jo litt an på hva du tenker å gjøre, regner med du ikke har lyst å fortsette kicket hele denne måneden og?
Jeg hadde startet på ED jeg, når du kommer igang og begynner å gå ned, kommer motivasjonen og, og da er det ikke sååå skrekkelig vanskelig å komme seg gjennom jul og bryllup uten å ta alt helt ut!
Lykke til

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 13:57   #3
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Sv: Hva anbefaler dere?

Har ikke tenkt å fortsette kicket nei. Valget står i mellom ketolyse ut året og så eurodiett eller bare eurodiett fra nå av. Vet sannelig ikke jeg

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 14:10   #4
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hva anbefaler dere?

Jeg tror jeg ville ventet med eurodiett til etter jul.
Kjører du ketolyse ut året, er du jo absolutt på rett spor, og hvis du føler at du går glipp av noe ved å følge eurodiett i jula, spørs det jo om du synes det er verdt det?
Det viktige her syns jeg er: hva har du lyst til selv?

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 14:48   #5
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hva anbefaler dere?

Jeg er enig med Alyssa. Begynn å kutte ned på karbene nå, kutt ut vanlig brød, sukker, poteter og ris og slikt. Det hjelper det også. Så prøver du så godt du kan å holde deg unna alle julekakene i jula, så har du kanskje allerede merket litt forskjell når 1.jan kommer og kan begynne med masse guts! Lykke til!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal dere spise 17. maj? Ullabulla Generell diskusjon 16 16-05-07 23:50
Hva spiser dere på lengre fjellturer/jaktturer? jegeren Lavkarbo generelt 3 23-01-07 16:01
Når maten blir servert hva gjør dere da Synne2 Lavkarbo generelt 6 06-08-05 13:10
Hva synes dere? (ang. journalbesøk) Summer Generell diskusjon 5 05-10-04 20:53
Hva synes dere??? HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 01-09-04 14:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no