Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Selvdisiplin

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-10, 13:26   #26
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Fikk min helt gratis
Av min mor fikk jeg følgende oppskrift, som jeg må blande og innta 3 ganger hver dag;

2 deler stahet
1 del egoisme
1 del selvinnsikt
1 klype oppofrelse

Bland alle ingrediensene, og innta dem i løpet av dagen.
Jeg inntar en dose før kl 9, nr 2 mellom 11 og 12 og den siste ca 2 timer etter middag.

Grattis! SÅ mang kilo lost! Fantastisk. Har ikke laget meg noen ticker, får det ikke til, men for meg blir det kanskje litt nedslående når jeg går så seint ned. Jeg synes det er best å se på hvor mange kilo man har mistet, enn på de kiloene man har "to go"! Full av beundring for deg.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 18:49   #27
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Nå har denne dama satt opp selvdisiplinliste!

Det gjelder både mat, hushold og sosiale forhold. Og for hver dag jeg klarer holde alle punkta, verken mer eller mindre så gir jeg meg selv 100 kr. Dvs at hvis jeg er flink så har jeg 1500 kr jeg kan sløse på meg selv i Irland når vi reiser dit om 16 dager!

Lista er som følger:

Matvei alle dager:
Frokost alle dager: 2 klibrød med 2 kokte egg og majones.
Lunsj alle dager: Salat eller 2 klibrød med snadderpålegg.
Middag: Det de andre spiser minus poteter/spagetti/gjærbakst, salat.
Kvelds: OLIVEN!! Har fått fullstendig dilla på oliven! Pluss osteterninger.
Drikke: Kun vann og grønn te. Vin i helgene.
Vet det er lite i matveien, men jeg tør ikke spise mer for da vet jeg at magen går beserk... Og jeg HAR ikke sultfølelse! Det har magen selv sørget for...

Jobbe/sosialvei alle ukedager:
Opp klokka 0700 for å steke egg til alle sammen samt komme seg på jobb til klokken 0815
Fra klokken 0815 til 16 er det jobb.
Fra klokken 16-17 er det hjem fra jobb med handletur. (Hvis jeg er heldig å avslutte jobben i tide)
Fra klokken 17-18 er det matlaging og oppvask.
Fra klokken 18-19 er jeg disp for minstemann, med lekser og oppmerksomhet
Fra klokken 19-20 er jeg disp for mellommann, med lekser og oppmerksomhet
Fra klokken 20-21 er jeg disp for eldstemann, med lekser og oppmerksomhet
Etter klokken 21 er det kos med hele fam, feks film.. er filmgærne hele gjengen..
Etter klokken 23 finner jeg senga....

I helgene tar jeg ting mer på sparket...

Og sånn går no dagan....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 23:56   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som vet hvor man kan få tak i selvdisiplin??

Det handler ikke om selvdisiplin, men om prioriteringer, og om å sette opp regnskap over hva som betyr mest for en

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 10:29   #29
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det handler ikke om selvdisiplin, men om prioriteringer, og om å sette opp regnskap over hva som betyr mest for en

Jammen, jeg er ganske flink til del 1. (prioritere og bestemme meg for at NÅ!) men handlingskraften er litt dårligere stelt. Så det er der selvdisiplinen kommer inn.
Tror de fleste av oss her inne kan fryktelig mye om trening, kosthold (gamle rådene), enerig inn, energi ut. Men å gjennomføre det, faktisk følge opp. Dèt er en annen bolle!


PS. Kanskje vi kan gjøre dette til en tråd om: Nå har jeg brukt den "ikke eksisterende" selvdisiplinen/stahet, ego, etc??

Jeg kan begynne!
Jeg fant igår et lite gram selvdisiplin og en del forsakelse. Jeg droppet kake/croissant på kafé igår. Holdt meg til krydder-te!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 13:27   #30
steinar78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
steinar78 er på en erverdig vei

Sv: Selvdisiplin

Vel... Tenk på at du har EN kropp, ETT liv. Hvorfor kaste bort verdifull tid og resurser på dårlig form, fedme osv, bare på grunn av at man må kose seg med godteri, potetgull osv hele tiden?

__________________

steinar78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 13:54   #31
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av steinar78, her.

Vel... Tenk på at du har EN kropp, ETT liv. Hvorfor kaste bort verdifull tid og resurser på dårlig form, fedme osv, bare på grunn av at man må kose seg med godteri, potetgull osv hele tiden?

Øøøøyyyyy..... det der er litt vel generellt! Pinadø svært lite av disse tingene som har skapt min overvekt i allefall!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 14:25   #32
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Selvdisiplin

Steinar78 - hva har det med selvdisiplin å gjøre? Mener du at det er alle sin egen skyld? Hva gjør du her inne i det hele tatt da? For jeg regner med du er en av de som "aldri har spist potegull eller godteri og dermed heller ikke overvektig...?"
Lese litt her på forumet kanskje?

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 16:23   #33
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå har denne dama satt opp selvdisiplinliste!

Det gjelder både mat, hushold og sosiale forhold. Og for hver dag jeg klarer holde alle punkta, verken mer eller mindre så gir jeg meg selv 100 kr. Dvs at hvis jeg er flink så har jeg 1500 kr jeg kan sløse på meg selv i Irland når vi reiser dit om 16 dager!

Lista er som følger:

Matvei alle dager:
Frokost alle dager: 2 klibrød med 2 kokte egg og majones.
Lunsj alle dager: Salat eller 2 klibrød med snadderpålegg.
Middag: Det de andre spiser minus poteter/spagetti/gjærbakst, salat.
Kvelds: OLIVEN!! Har fått fullstendig dilla på oliven! Pluss osteterninger.
Drikke: Kun vann og grønn te. Vin i helgene.
Vet det er lite i matveien, men jeg tør ikke spise mer for da vet jeg at magen går beserk... Og jeg HAR ikke sultfølelse! Det har magen selv sørget for...

Jobbe/sosialvei alle ukedager:
Opp klokka 0700 for å steke egg til alle sammen samt komme seg på jobb til klokken 0815
Fra klokken 0815 til 16 er det jobb.
Fra klokken 16-17 er det hjem fra jobb med handletur. (Hvis jeg er heldig å avslutte jobben i tide)
Fra klokken 17-18 er det matlaging og oppvask.
Fra klokken 18-19 er jeg disp for minstemann, med lekser og oppmerksomhet
Fra klokken 19-20 er jeg disp for mellommann, med lekser og oppmerksomhet
Fra klokken 20-21 er jeg disp for eldstemann, med lekser og oppmerksomhet
Etter klokken 21 er det kos med hele fam, feks film.. er filmgærne hele gjengen..
Etter klokken 23 finner jeg senga....

I helgene tar jeg ting mer på sparket...

Og sånn går no dagan....

Med all respekt! Men jeg blir helt svimmel, jeg, av all denne disiplinen! Supert at du klarer å holde agendaen slik fra dag til dag! Får meg til å føle meg surrete og fullstendig blottet for disiplin selv. Dessuten blir jeg veldig glad og full av respekt for hvordan du administrerer tiden din med barna! Det er ikke alle barn som er så heldige, det vet jeg! Hatten av for deg.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 16:39   #34
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Selvdisiplin

Atkins har nå forresten avlivet myten om selvdisiplin.
http://www.atkins.com/Science/Scienc...?articleId=374

For de fleste her inne er det ikke akkurat noe nytt å lese der, men det ser jo ut til at det for NOEN kan være greit.

Kanutten: Tror det du sliter med kanskje er selvsabbotering? Jeg gjør i alle fall det, og må nok forske enda mer på: Dersom jeg vet hva jeg vil, hvordan jeg vil oppnå det og faktisk LIKER den veien jeg må gå for å komme dit - hvorfor gjør jeg det ikke?

Forresten - for mye selvgrublerier kommer det ikke så mye godt ut av. Helst må man ta en Nike (Just do it). Men det var det da...

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 19:04   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Med all respekt! Men jeg blir helt svimmel, jeg, av all denne disiplinen! Supert at du klarer å holde agendaen slik fra dag til dag! Får meg til å føle meg surrete og fullstendig blottet for disiplin selv. Dessuten blir jeg veldig glad og full av respekt for hvordan du administrerer tiden din med barna! Det er ikke alle barn som er så heldige, det vet jeg! Hatten av for deg.

Takker!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 19:55   #36
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Henter opp denne da jeg trenger den selv... Selvdisiplinen er på et lavmål for tiden..

Planene er å begynne med nye rutiner fra og med NUHH!
Dvs praktisk endring fra i morgen tidlig, men tankene rundt endringene begynner nuhh!

Så fra og med i morgen tidlig skal jeg stå opp 45 min tidligere enn det jeg pleier og gjøre unna ei økt på trimrommet.
- 15 min på romaskina
- 15 min på elipsemaskina
- 50 situps på magestrammerbenken og avslutter med
- 15 min på vibratoren

Jeg VET jeg klarer dette, tidligere brukte jeg jo stå opp hver morgen klokken seks bare for å svømme 1000 meter før jeg gikk på jobb! Skal prøve innhente den gode følelsen jeg hadde den tiden da jeg bedrev det.

Setter med en gang vekkeklokka på halv sju...

Tankene og motivasjonen er på topp! Måtte bare kroppen og viljen følge etter..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 21:07   #37
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

................Kanutten: Tror det du sliter med kanskje er selvsabbotering? ..........

Selvsabotering - et utrolig bra ord som jeg bare måtte google litt. Det var ikke så mye om tema. Ikke engang definert på Wikipedia.no - Det lille jeg fant gikk mye på at kroppen og hodet ikke samarbeider. Kroppen har så lyst på usunne ting, men hodet er den moralske vokteren. Disse to jobber da mot hverandre, ergo selvsabotering. Flott ord!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 21:42   #38
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Nå er jeg "determinded" Unga ler av meg, men opp skal jeg! Og stolt skal jeg være i morgen tidlig! Jo mer jeg trigger meg selv i kveld, desto mer skuffet blir jeg av meg selv i morgen hvis jeg ikke fullfører.. Det kan slå begge veier... Bli megahappy eller megaskuffet... Satser på happy!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:00   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

- 15 min på vibratoren

*Fnis*

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:03   #40
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

*Fnis*

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:04   #41
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå er jeg "determinded" Unga ler av meg, men opp skal jeg! Og stolt skal jeg være i morgen tidlig! Jo mer jeg trigger meg selv i kveld, desto mer skuffet blir jeg av meg selv i morgen hvis jeg ikke fullfører.. Det kan slå begge veier... Bli megahappy eller megaskuffet... Satser på happy!

Så flink du er
Jeg satser på at du klarer det

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:08   #42
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

*Fnis*

Var DENNE jeg tenkte på!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:09   #43
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Så flink du er
Jeg satser på at du klarer det

Jeg skal det! Skal legge meg tidligere enn vanlig og mote meg opp! Unga har tom sagt at de skal stå opp sammens med meg for å trimme de også!
Dette klarer vi!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:19   #44
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Var DENNE jeg tenkte på!

Er det deg!?
Fy søren så sprek du er....


__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:20   #45
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Selvdisiplin

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Er det deg!?
Fy søren så sprek du er....





Nei!!! Det er vibratorn min... Uten dama da...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 00:58   #46
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Selvdisiplin

Hm. Jeg tror ikke det er mangel på disiplin du har. Langt ifra. Anbefaler planlegging av måltider med mat du virkelig har lyst på, og ikke tvangstrening; det får deg bare til å føle deg udisiplinert om du ikke vil mer. Spør deg selv hva slags trening du ønsker å utføre og hvor ofte og lenge og gjør det. Spør deg selv det samme igjen etter et par uker igjen. Bedre at du gjør litt med glede enn mye en kort periode. Stress er ikke bra. Gi deg selv tid til masse søvn så du finner livet godt.

Tenk på det positive ved dette kostholdet; den sikra vektnedgangen, den gode maten, hvor sunn du er osv. Om det er noe du ofte virkelig savner å spise finn en måte å tilfredstille behovet uten at det blir en sprekk. Lykke til.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva motiverer dere, og hvordan få selvdisiplin? cococococat Lavkarbo generelt 17 09-03-05 22:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no