Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

LCHF og sukker i helgen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-09, 17:28   #1
steinar78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
steinar78 er på en erverdig vei

LCHF og sukker i helgen

Som dere vet nettopp begynt på LCHF og må spørre litt (har ikke råd til bok enda)...

Jeg spiser nå bare fett og proteiner. Så og si ikke karber.

MEN hvis jeg skulle finne på å ha en "kose" dag på f.eks lørdag med litt godt og potetgull. Hva skjer da? Er det sånn at jeg legger på meg fort? Eller er det ikke noe krise i forhold til vekt? Jeg følger kun LCHF pga. helsefordeler. Er ca. 5 kg jeg vil kvitte meg med, men ikke så farlig om det tar 6mnd liksom eller et år for den saks skyld. Jeg leser jo at karbene får opp insulinet som igjen rusher sukker inn som fett. Vil det skje da? At det rusher inn fett i fettcellene og det gjør masse skade uttover uka?

Så er det greit med litt sukker en gang i helgen kanskje 2-3 ganger i måneden?

steinar78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 09:49   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF og sukker i helgen

Litt sukker hver helg klarer ikke jeg iallefall. Da mister jeg fullstendig kontroll over maten min, for sukkeret trigger søtsug og ulvehunger og jeg får store vanskeligheter med å komme på rett spor igjen.

For de som skal gå ned i vekt, vil sukker i helgene ofte føre til at vekten ikke rikker seg - eller gå oppover igjen. Skeier man skikkelig ut vil det sette en flere uker eller måneder tilbake i vektreduksjonen.

Om det vil virke inn på helseeffekten kommer vel an på hvor mye karber man tåler, og man må jo bare prøve seg fram.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:20   #3
steinar78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
steinar78 er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Hei og takk for svar

Dette var første helgen min og jeg er helt enig med deg. Sukker i helgene funker IKKE! Søthungeret kom tilbake med engang og jeg ble sånn sulten som jeg var før (les: sulten HELE tiden)...

Grusomt å være i det sukkerhælvetet! Skal prøve neste helg med fribol ;-)

steinar78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 11:36   #4
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Jeg er på sukkerkjøret sjøl nå, men prøver å komme tilbake på sporet igjen. Av gode erfaringer er å prøve å unngå fribol, sukkerfri sjokolade osv., men heller spise baconcrisp eller litt (og da virkelig bare litt) nøtter eller svært mørk sjokolade.

Bringebær og krem, kanskje med litt vaniljeessens (og splenda eller annen søtning om du trenger), eller "riskrem" av cottage cheese, creme fraice og krem (evt. med vaniljeessens og søtning her også), gjerne med bringerbær til, evt. Heistad sukkerfritt bringebærsyltetøy. Eller den samme "riskremen" med kanel og kunstig søtning, og et dryss av mandelflak. Namme!

Og selvsagt tilstrekkelig med mat, særlig fett, sånn at du ikke er sulten, og dermed ikke "fyser"...

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:01   #5
steinar78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
steinar78 er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Ang. baconcrisp!

Jeg kjøpte det i helgen. Sånn svart pose fra kims (laget med solsikkeolje). Det lukta og smakte såpass vondt, at jeg blei ordentlig kvalm. Smakte som en blanding av papp og svett hud... grøss!

Finnes det noe god bacon crisp? Den fra first price i sånne store poser eller de som er på kino? Er de lovlige i LCHF? De smaker jo helt annerledes og faktisk kjempegodt.

steinar78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:29   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og sukker i helgen

Jeg synes egentlig baconsvor eller flæskesvor (husker dessverre ikke merkene, men tror det bare er disse to som heter akkurat det) er aller beste. Minner om svoren på ribbe . Det er greit å sjekke hva ting er laga av, og hvor mange karber det er i ikke minst. Ofte er det mjølbasert søppel med baconarome

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:31   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF og sukker i helgen

De er forbudt! hehe De fra first price aner jeg ikke noe om, men de på kino'n er fake, laget av mais.

Bacongull smaker jo helt nyyydelig med rømmedip. Da tar jeg enten tandorikrydder (finnes i vanlig krydderglass), eller Kims Holiday dipblanding (ikke helt lovlig, men pyttsann )

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:38   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

eller Kims Holiday dipblanding (ikke helt lovlig, men pyttsann )

Åh, ikke snakk! Det var det eneste jeg klarte å få i meg da jeg hadde influensa, man blir liksom ikke lei! Selv om man blir litt sår i ganen av baconsvoren

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 13:40   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF og sukker i helgen

Hvorfor ikke lage deg en god dip (rømme, majones og krydder) og ha oppskårne grønnsaker til dette? Agurk, paprika, blomkål, stilkselleri, sukkererter (bare litt!).
Dette er perfekt "kosemat".
Det et en oppskrift her inne på salsadip: rømme, philadelphiaost, hakkede tomater på boks, lime, koriander, løk og revet ost. Den er bare kjempegod og mektig. Kan love deg at du ikke tenker på potetgull etter et par munnfuller av dette!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 14:52   #10
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Ikke kjøp den svarte posen fra Kims, den smaker ikke godt i det hele tatt.

De små posene Maarud Gammeldags Baconsvor derimot! Nammenam!

Den venstre av disse:

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 15:06   #11
heltny
Medlem
 
heltny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 171
heltny er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Ikke kjøp den svarte posen fra Kims, den smaker ikke godt i det hele tatt.

De små posene Maarud Gammeldags Baconsvor derimot! Nammenam!

Den venstre av disse:


+ at den svarte kims er laget med solsikke olje. Og et annet bacongull merke er til og met stolte av det.

på gammeldags står det bare " Vegetablisk olje"

__________________
Kjempevennlig hilsen Heltny!
bloggen min - gjerne komenter
+++=
heltny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf. Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:17   #12
steinar78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
steinar78 er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av heltny, her.


+ at den svarte kims er laget med solsikke olje. Og et annet bacongull merke er til og met stolte av det.

på gammeldags står det bare " Vegetablisk olje"

Solsikker og vegetabilsk olje er ikke bra?

steinar78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:33   #13
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av steinar78, her.

Solsikker og vegetabilsk olje er ikke bra?

Kaldpressede (extra virgin) er dog det beste.
Hvis det ikke står at oljen er kaldpresset, er den varmebehandlet og av en lavere kvalitet

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 16:18   #14
heltny
Medlem
 
heltny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 171
heltny er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Kaldpressede (extra virgin) er dog det beste.
Hvis det ikke står at oljen er kaldpresset, er den varmebehandlet og av en lavere kvalitet

To mutch omega-6 anyway.

Og har like så funnet ut at det dreper kolestrolet.. rett og slett bryter det ned.
Derfor "vita proaktiv margarin" er så effektiv til og få ned kolesteolet, samtidig at det blir rådet og ikke slutte med det når du først har begynt heller.

Skummelt!

__________________
Kjempevennlig hilsen Heltny!
bloggen min - gjerne komenter
+++=
heltny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf. Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 16:38   #15
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Ikke kjøp den svarte posen fra Kims, den smaker ikke godt i det hele tatt.

De små posene Maarud Gammeldags Baconsvor derimot! Nammenam!

Den venstre av disse:

Jeg vil si motsatt. Gammeldagsbaconsvor smakte helt forferdelig og ble kastet. Bacongull derimot gikk ned på høykant. Baconsvor har minst karbo da, men jeg klarte ikke å spise den.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 11:01   #16
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Jeg har vært uheldig med gammeldags Baconsvor noen få ganger, tror rett og slett fettet har harsknet i de posene. Og DET smaker ille...! Men normalt sett smaker baconsvor godt, synes jeg

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 11:08   #17
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg vil si motsatt. Gammeldagsbaconsvor smakte helt forferdelig og ble kastet. Bacongull derimot gikk ned på høykant. Baconsvor har minst karbo da, men jeg klarte ikke å spise den.

Det samme tenkte eg! Den gammeldagse hadde jo ei rand med mjukt, kaldt feitt, og det var kjempeekkelt å tygge! Nesten som å spise talg... Usj!

Her nede finn eg berre EIN sort baconsvor, og det er i miniposar med bbq-krydder. Men det er betre enn ingenting!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 11:17   #18
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Det samme tenkte eg! Den gammeldagse hadde jo ei rand med mjukt, kaldt feitt, og det var kjempeekkelt å tygge! Nesten som å spise talg... Usj!

Er jo den som er god !

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 11:40   #19
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Er jo den som er god !

Nei usj! Enda opp med å skjere bort talg-fettet! Første to bitane smakte godt, men det var überekkelt å tygge det kalde fettet etter ei lita stund.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 11:40   #20
Auroraflora
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Hedmark
Alder: 32
Innlegg: 5
Auroraflora er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Haha, jeg visste ikke noe om craving på lavkarbo, og skeia ut med litt 60% sjokolade i helga - som fort ble litt mer enn litt, jeg ble helt gæren og følte at jeg ikke fikk nok, bare stappa i meg til det ble tomt (heldigvis var det ikke såå mye igjen). Merkelig opplevelse, jeg skjønte ingenting. Men nå skjønner jeg altså hvorfor, og skal gå til innkjøp av baconsvor å kose meg med i stedet

Auroraflora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner på lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 11:48   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Er jo den som er god !

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 11:51   #22
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF og sukker i helgen

Jeg følte at jeg var nede på en ok vekt for noen uker siden, og da begynte jeg så smått å spise litt fy-mat igjen. Det skulle jeg aldri gjort Jeg klarer ikke komme tilbake til rein lavkarbo

Nå har jeg ikke gått opp i vekt igjen - så det er ikke sånn veldig stort problem, men magen begynner å komme tilbake - selv om jeg trener 3 ganger i uken. SÅ lavkarbo - jeg vil tilbake!!!!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:02   #23
steinar78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
steinar78 er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Auroraflora, her.

Haha, jeg visste ikke noe om craving på lavkarbo, og skeia ut med litt 60% sjokolade i helga - som fort ble litt mer enn litt, jeg ble helt gæren og følte at jeg ikke fikk nok, bare stappa i meg til det ble tomt (heldigvis var det ikke såå mye igjen). Merkelig opplevelse, jeg skjønte ingenting. Men nå skjønner jeg altså hvorfor, og skal gå til innkjøp av baconsvor å kose meg med i stedet

Sukker er som heroin! Er gjort studier på at hjernen blir avhengig på lik måte som heroin/røyk/alkohol osv.

Når man tenker over, så blir man jo helt idiot i hue når man putter i seg godteri. Nesten umulig å stoppe.

__________________

steinar78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:18   #24
Auroraflora
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Hedmark
Alder: 32
Innlegg: 5
Auroraflora er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av steinar78, her.

Sukker er som heroin! Er gjort studier på at hjernen blir avhengig på lik måte som heroin/røyk/alkohol osv.

Når man tenker over, så blir man jo helt idiot i hue når man putter i seg godteri. Nesten umulig å stoppe.

Det er det! Men det gøyale er at jeg har fått mindre og mindre lyst på sukker nå som jeg har kutta det ut mer og mer. Er ingen sak å gå forbi hylla med meieriprodukter uten å plukke med meg en iskaffe lenger Unntaket er altså når jeg først spiser no' sukker, da blir suget enormt!

Auroraflora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner på lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:25   #25
steinar78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
steinar78 er på en erverdig vei

Sv: LCHF og sukker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Auroraflora, her.

Det er det! Men det gøyale er at jeg har fått mindre og mindre lyst på sukker nå som jeg har kutta det ut mer og mer. Er ingen sak å gå forbi hylla med meieriprodukter uten å plukke med meg en iskaffe lenger Unntaket er altså når jeg først spiser no' sukker, da blir suget enormt!

Ja er flinkere og flinkere jeg også. Men er jo litt stolt av meg selv da, når jeg er hjemme hos folk og det bugner av godteri/chips på bordet og faktisk IKKE spise noe! Da føles det skikkelig godt.

__________________

steinar78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tur til Stockholm i helgen LenaBeatrice Generell diskusjon 9 26-10-09 08:34
Selskap i helgen journey Ketolysekuren 5 20-02-09 13:50
Flink i helgen jeg NettaMamma Induksjonen 2 13-12-04 21:19
Godteri til helgen Silvandar Lavkarbo generelt 3 21-03-04 03:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no