Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-09, 00:42   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Red face

Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Da har jeg fått dato for bukplastikk. Var på konsultasjon på Aleris i Oslo forrige fredag og fikk nettopp brev med operasjonsdato. 1. september legges jeg under kniven! Det var da hårreisende raskt?! Ventetiden er på 3-4 måneder egentlig, så jeg er sikkert blitt skviset inn fordi en eller annen har avbestilt eller noe.

Nå er det panikk her i huset, hehe. Mannen må ordne seg fri fra jobb, fordi vi har en gutt på 17 mndr som selvsagt bæres endel enda, og jeg kan ikke bære på flere uker etter operasjonen. Jeg hadde tenkt å spørre om mamma kunne bo her en uke eller to, men hun er på Toten hvertfall ut september. Jeg må få NAV til å ordne med flybilletter eller hvertfall dekke reisen for meg og ledsageren min (ei venninne skal bli med, jeg får ikke lov å reise hjem alene etter operasjonen) og jeg må fakse inn svarskjemaet til Aleris på mandag.

Er helt skjelven, trodde jeg hadde flere måneder på meg og min første tanke var å ringe Aleris og utsette operasjonen, men mannen min mener det er like greit å få det overstått, og det er det jo forsåvidt.

Dere som har vært gjennom inngrepet, forteller dere litt om det? *spent og skrekkslagen*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:45   #2
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

jeg er sikkert såå fersk! for jeg har ikke aning om hva du snakker om

hehe.. hva er bukplastik? skjerer av overflødig fett? ( huff, er jeg på jordet nå eller? )

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:48   #3
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

ååh..gratulerer med rask operasjon
Bedre å bli ferdig med det sier nå jeg..

Har ingen erfaringer å gi deg, men har to venninner som har gjort det...det ble veldig
fint resultat..og operasjonen gikk greit for begge

Lykke til

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:49   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

ÅÅÅ, så flott at du endelig har fått en dato selv om den kom litt brått på!

Kan tenke meg det skal blir deilig å bli kvitt all løshuden!

Det går nok i orden med ungene skal du se, de er flinke til å forstå selv om de er små

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:51   #5
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Kjempeflott at det kom så fort! Bedre det mener jeg, bli ferdig med det, mindre tid å grue seg på!

Har ingen erfaring med det desverre. Men har sett masse bilder ol på nettet, og det ser fantastisk ut!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:51   #6
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

løshud? aha, forstår

lykke til da! og gratulerer med rask opperasjon!

det går sikkert dritbra! woho!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:53   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

løshud? aha, forstår

lykke til da! og gratulerer med rask opperasjon!

det går sikkert dritbra! woho!

Jess, jeg har gått ned så mange kilo at magen ikke ser ut, hehe. Masse løshud på magen, og det skal de skjære vekk. Jeg har sett andre som er blitt operert av samme kirurg og de har blitt helt fantastisk flotte etterpå. Skal legge ut bilder etterhvert. Grugleder meg!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:56   #8
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Spennende....vil gjerne se bilder ja!

Lykke til!!

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:57   #9
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Masse lykke til!
Det er flere jeg kjenner som har gjort det, og resultatene er like forskjellige som personene som har gjennomgått operasjonen. Stort sett går det greitt, kan bli litt infeksjoner i sårene etterpå, fordi det er såpass stort inngrep at kroppen trenger litt tid på seg til å lukke igjen. Andre er det piece of cake, det gror så fort og ingen problemer. Fint blir det ihvertfall!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:57   #10
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

det går da så bra så!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:01   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Masse lykke til!
Det er flere jeg kjenner som har gjort det, og resultatene er like forskjellige som personene som har gjennomgått operasjonen. Stort sett går det greitt, kan bli litt infeksjoner i sårene etterpå, fordi det er såpass stort inngrep at kroppen trenger litt tid på seg til å lukke igjen. Andre er det piece of cake, det gror så fort og ingen problemer. Fint blir det ihvertfall!

Ja jeg har også sett litt av hvert når det gjelder resultater. Både grusomme og flotte. Heldigvis skal jeg til en kirurg som har svært godt rykte på seg, han er bla. en av de dyktigste på arr og jeg har sett endel av hans "verk" og det ser kjempeflott ut. Så jeg er nok i trygge hender. Men jeg gruer meg til tiden etter operasjonen, for jeg har som sagt en liten gutt som krever sitt og jeg gruer meg til å ha smerter osv. Men jeg overlevde en stor vektoperasjon, jeg skal overleve dette også.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:04   #12
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg har også sett litt av hvert når det gjelder resultater. Både grusomme og flotte. Heldigvis skal jeg til en kirurg som har svært godt rykte på seg, han er bla. en av de dyktigste på arr og jeg har sett endel av hans "verk" og det ser kjempeflott ut. Så jeg er nok i trygge hender. Men jeg gruer meg til tiden etter operasjonen, for jeg har som sagt en liten gutt som krever sitt og jeg gruer meg til å ha smerter osv. Men jeg overlevde en stor vektoperasjon, jeg skal overleve dette også.

Jeg har ikke inntrykk av at det er så mye smerter etterpå, vondt er det selvsagt, men til å holde ut. Det verste er at en ikke kan løfte og blir litt hjelpeløs. En er jo helt frisk, men må ha hjelp til det meste! Bra du har en kirurg med godt rykte, det er ihvertfall en jeg kjenner som er operert på SUS, og det ser ikke bra ut, mildest talt.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:07   #13
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

så spenende! Lykke til, selvsagt blir resultatet kjempebra!
Og det kommer til å gå flott etter på!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:08   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Jeg har ikke inntrykk av at det er så mye smerter etterpå, vondt er det selvsagt, men til å holde ut. Det verste er at en ikke kan løfte og blir litt hjelpeløs. En er jo helt frisk, men må ha hjelp til det meste! Bra du har en kirurg med godt rykte, det er ihvertfall en jeg kjenner som er operert på SUS, og det ser ikke bra ut, mildest talt.

Jeg vet, derfor nektet jeg å bli henvist til SUS eller noe annet offentlig sykehus, jeg sa jeg ville ha henvisning direkte til Aleris i Oslo. Så jeg tar det der. Aldri i livet om jeg hadde frivillig tatt noe sånt på et offentlig sykehus. *grøss*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:11   #15
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet, derfor nektet jeg å bli henvist til SUS eller noe annet offentlig sykehus, jeg sa jeg ville ha henvisning direkte til Aleris i Oslo. Så jeg tar det der. Aldri i livet om jeg hadde frivillig tatt noe sånt på et offentlig sykehus. *grøss*

Jeg synes det hørtes fornuftig ut! Den ekstra reisen blir nok litt slitsom, men bedre enn at du skal få et resultat som ikke blir bra liksom.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:16   #16
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

vektoprasjonen er mye værre en bukplastikk
du har nok litt vondt et parr dager ,men smertestillende står i kø ,ikke vær redd for og bruke de
det værste er i grunn den pantien du må ha på deg natt og dag,og vær glad for at det går mot høst og vinter, så du slipper sommervarmen
men vær veldig forsiktig med og løfte ,de første ukene , for da kan såre gå opp
og reslutatet er forskjellig fra den ene til den en andre , fordi vi har forskjellige kropper ,og det tar opp til et helt år føre du kan se det virklige reslutatet , hoven i mange mnd framover
jeg tok bukplastikk i mai mnd i fjor ,desverre er ikke resultatet blitt helt som forventet , så jeg skal ta det en gang til ,,,men for all del ti ganger bedre enn det var, så denne gangen blir det vel mer kosmetisk

lykke til ingenting og grue seg for
er et forum som heter bukplastikk.com der kan du snakke med mange som har tatt oprasjonen og få mange gode råd også se bilder av de som har vært igjennom det

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:24   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Tusen takk. Jeg er registrert på bukplastikk.com ja.

Åja jeg må visst ha rekvisisjon på at jeg ikke kan ta rutegående transport, men må ta fly til og fra (hverfall fra) Oslo for å få det dekket av NAV. Jeg spurte kirurgen sist jeg var der og han sa at det er uaktuelt å sitte i ÅTTE timer på et tog hjemover etter operasjonen. Men må jeg få rekvisisjonen av legen min da, eller kan jeg ringe Aleris og få det fakset over kjapt? Jeg er sånn i villrede her og så er det helg så jeg får jo ikke gjort noe!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:35   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Slapp av, lille frø!
Det ordner seg!

Så flott at det blir gjort så fort! Like greit å hoppe i det! Slipper å grue seg lenge og sånt!

Ja, det er litt vondt de første ukene, men bare ille i noen få dager. Det verste var å sove på ryggen, syns jeg.
Men husk at jeg også sydde sammen alle magemuskelene med sånn ca 280 sting, så jeg hadde det ganske ille litt ekstra lenge.
Hadde en revisjon i fjor (kosmetisk) og da var det ikke ille i det hele tatt.

Og spis smertestillende for det det er verdt! Det er viktig at du klarer å være i beveglese, vet du! Og at du får sove!
Ikke ta for mye Paralgin Forte, forresten. De kan gjøre deg hard i magen, og det er noe du ikke trenger!

Masse lykke til!
Er det noe, så bare send meg en pm. Bor jo utenfor Oslo om det skulle være noe!

Ps! Husk å få drosjerekvisisjoner også, da. Tror ikke buss/trikk/tog rundt i Oslo/flyplass er noe særlig ok heller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 01:44   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Takk for gode tips, jeg setter kjempepris på dette! Ja jeg er livredd jeg må sy i magemusklene, håper virkelig jeg slipper det. Altså mest fordi jeg tenker på minsten her hjemme, jeg vil jo friskne til fortest mulig så jeg kan ta meg av ham igjen. Jeg elsker å bære på ham, det blir fryktelig å ikke kunne løfte ham opp. Det gruer jeg meg skikkelig til, han er jo så mammadalt også. Men mannen min skal være hjemme så det går greit.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 02:05   #20
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Så spennende! Masse lykke til... håper det går over all forventning på alle måter!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 02:07   #21
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Så flott, Iset!
Endelig og mye bedre at det går fort enn at du måtte vente i flere måneder.
Det kommer til å gå så bra - og som Kitt sier, det er bare de første dagene som er litt vonde, men mye mindre enn jeg hadde forestilt meg!

Skjønner at du føler på dette med den lille, men de ukene går så fort, plutselig kan du løfte han igjen. Og legger du ting til rette, så får du lekt masse med han allikevel

Du må love å holde oss oppdatert - og jeg er helt sikker på at du kommer til å bli like fornøyd som meg!!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 06:56   #22
Luna*
Seniormedlem
 
Luna* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 48
Innlegg: 703
Luna* er en juvelLuna* er en juvelLuna* er en juvel

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Så spennende! Gleder meg til å se bilder og håper virkelig du blir fornøyd.

Ønsker deg lykke til

__________________
Påskeutfordring:


Luna* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 08:49   #23
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Så spennende! Tenk så fin og flat du skal bli.
Masse masse lykke til!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 10:12   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Så flott at du får gjort det så fort

Lykke til med forberedelsene, og jeg gleder meg til bilde :ja.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 10:33   #25
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Ønsker deg masse lykke til, dette skal du bare glede deg til å få unnagjort!!!

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bukplastikk caduceus Generell diskusjon 20 16-07-09 11:18
Bukplastikk quebec Generell diskusjon 126 29-03-09 00:30
Bukplastikk Princez Ketolysekuren 1 30-04-08 00:06
Bukplastikk? teejay Fysisk og mental helse 32 14-01-08 20:41
Bukplastikk? stinasol Spørsmål og svar 71 08-04-07 16:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no