Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

iForm

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-06, 18:12   #1
Ablazed
Ubekreftet Medlem
 
Ablazed sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 44
Ablazed er på en erverdig vei

iForm

Noen som abonnerer på dette bladet? Anbefales det? Har nettopp sendt inn bestilling. Skulle kansje spurt noen før, men kom ikke på det. Har troen på at det kommer til å gi resultater.

__________________




Love,
TrudY
Ablazed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 18:13   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: iForm

Da vill ejeg heller ha abonnert på Mat&Helse.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 18:45   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: iForm

Er et helt greit blad altså. Gir bra tips om trening og slikt, men er nok lavkaloriorientert mht til mat. Skjønt nå har de innført noe de kaller minuskalorier i matoppskriftene sine så de begynner å helle en smule mot lavkarbo. Med bladabonnement får man også tilgang til gode internettsider med utallig tester og nyttig verktøy. Egentlig vil jeg påstå at nettsidene deres er bedre enn magasinet.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 10:54   #4
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: iForm

Jeg har hatt dialog med I-Form i forbindelse med diverse bøker. De der i mot lav-karbo (dette er tydeligvis en redaksjonell beslutning), og begrunner det med at "I-form er for et balansert og variert kosthold".

Men de har helt sikkert interessante artikler om trening o.a., men de har tatt standpunkt i ernæringsdebatten - og landet på motsatt side. Nylig slaktet de lav-karbo/høyfett-dietter, "helsefarlig" osv.

-- JM

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 10:55   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: iForm

Jeg har bestilt Mat og Helse jeg nå.

  Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 11:13   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: iForm

For min del er Mat & Helse det eneste bladet som fungerer. Iform er ren underholdning, ikke vitenskap (syns jeg). Iallefall ikke når de kan sitte og skrive "spis gummigodter istedetfor nøtter, for da får du ikke i deg så mye fett".

Joda...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 11:45   #7
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: iForm

jeg anbefaler også Mat&Helse!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 12:17   #8
Pusekatt
Juniormedlem
 
Pusekatt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 48
Innlegg: 27
Pusekatt er ny på veien

Sv: iForm

Jeg har vært abonnent på I Form i mange år nå, og har vært veldig fornøyd med bladet. Men ettersom jeg de siste årene har lagt om kostholdet til lite kh og mer proteiner/fett; d.v.s. omtrent det motsatte av hva I Form anbefaler, har jeg ikke hatt like stor glede av bladet lenger.

Imidlertid er det flotte artikler i bladet som ikke går på kosthold men f.eks. trening, og noen nummer tilbake lå det vedlagt en dvd med pilates-programmer som jeg benytter flittig. Slike ting bidrar til at jeg beholder abonnementet mitt selv om jeg en stund lurte på å si opp p.g.a. "uenighetene" i hva som er et riktig kosthold.

Det blir til at jeg blar over kostholdssidene, koser meg med de andre artiklene, og jeg har begynt å abonnere på Mat & Helse i tillegg. M&H er et veldig bra blad som jeg kan anbefale sterkt, i likhet med det flere andre her inne gjør.

Pusekatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 12:29   #9
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: iForm

hm, jeg var veldig intresert i trenings teori i en periode og leste omentrent alt jeg kunne komme over, med resultat at man stort sett blir forvirret av stadig nye motsigende forskningsrapporter.

Nå er jeg tilbake til det grunnleggende som alltid har gitt meg best resultat. trener etter ryp/hst metoden kombinert med korte treningsøkter med tunge basøvelser ala mat og helse/ Eat.

Les denne og du vil vite det meste som er verdt å vite om trening, kostholdsbiten er bare å hoppe over. Den kan skrives ut.

http://www.tn.no/assets/media/ReleaseYOURpotential.pdf

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 12:39   #10
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: iForm

Ååååå den der linken var knallbra, Begod!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no