Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

En bukse som vokser samtidig med deg selv?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-12, 19:23   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

En bukse som vokser samtidig med deg selv?

Har du det? En bukse som er stor og god. En kosebukse. Som du kan bruke uansett hvor mye du legger på deg?

Jeg har en slik bukse. En adidas bukse. Den er ikke stor i størrelsen men har alltid vært stor til meg. Den siger ned om jeg ikke knyter den godt fast. Men det er veldig vanskelig å passe vekta i den. For jeg merker faktisk ikke om jeg går opp. Nå tror jeg alt er greit men går jeg og tar på meg en annen bukse nei da er den for liten. Sukk.... jeg rett og slett hater treningsbukser. Har gjort denne feilen så altfor mange ganger i mitt liv.

Da jeg begynte på lavkarbo sverget jeg på at jeg ikke skulle bruke de mer. Men nå har jeg gått i fellen atter en gang....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 19:31   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: En bukse som vokser samtidig med deg selv?

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Har du det? En bukse som er stor og god. En kosebukse. Som du kan bruke uansett hvor mye du legger på deg?

Jeg har en slik bukse. En adidas bukse. Den er ikke stor i størrelsen men har alltid vært stor til meg. Den siger ned om jeg ikke knyter den godt fast. Men det er veldig vanskelig å passe vekta i den. For jeg merker faktisk ikke om jeg går opp. Nå tror jeg alt er greit men går jeg og tar på meg en annen bukse nei da er den for liten. Sukk.... jeg rett og slett hater treningsbukser. Har gjort denne feilen så altfor mange ganger i mitt liv.

Da jeg begynte på lavkarbo sverget jeg på at jeg ikke skulle bruke de mer. Men nå har jeg gått i fellen atter en gang....

Uff, kjenner meg i gjenn i den. Har denne gangen bestemt meg for å kaste alt slikt. Med en gang det er laust eller stort så går det enten til Fretex eller i søpla. Jeg har tatt vare på en joggebukse i 3XL som var det eneste jeg fikk på meg en stund (utenom skjørt). Denne brukes som et skrekkeksempel og skal kanskje etterhvert henges på veggen!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 21:04   #3
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En bukse som vokser samtidig med deg selv?

Haha, kjenner meg igjen, bare at jeg går over til å "pynte meg" i kjoler da... Tights er også livsfarlig.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 21:17   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: En bukse som vokser samtidig med deg selv?

Ha, ha. Dette var veldig kjent

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 11:18   #5
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: En bukse som vokser samtidig med deg selv?

Hehe bra jeg ikke er alene om dette da. Å spesielt tights er jo veeeldig farlig. Hehe. Men ikke bra i lengden da

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Magen vokser? Debz Spørsmål og svar 22 08-09-10 15:40
Hvilke grønnsaker vokser over bakken? sukkerhesten Spørsmål og svar 26 05-05-10 01:37
Ny bukse Anitra Lavkarbo generelt 7 16-01-09 13:50
Skostørrelser, vokser føttene...? mam Generell diskusjon 15 13-05-07 00:56
Bukse-motivasjonen; luringen Generell diskusjon 66 06-03-05 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no