Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg skal på Body analyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-09, 15:46   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg skal på Body analyse

I dag skal jeg ta en sånn bodyanalyse på Elixia.

De har fått en sånn helt vanvittig maskin! Svær som juling gett

Som måler vann, fett, muskler, fettfri masse, vekt og alt mulig.

Gleder meg til å se resultatet NESTE gang jeg tar testen. Akkurat i dag gruer jeg meg.....

Jeg lånte Tanita-vekta til Fedonisten i 2005. Og da hadde jeg heeeelt perfekte mål. Desverre husker jeg ikke hva jeg lå på da. Men det var første gang jeg fulgte Atkins, og hadde vel gått ned ca 20kg da jeg brukte den vekta. Husker jeg var rimelig stolt da ja Ber til Gud om å nå det målet igjen

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 15:56   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Kult med sånn vekt!
Veide meg på Tanita- vekt gjennom hele 2008 og det var deilig å se at av de nesten 10 kiloene som ble borte, var over 8kg fett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 16:04   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Oj, har de sånn på alle Elixia'ene?
Jeg skal få kravlet meg bort på Carl berner i morra, så a finner jeg det kanskje ut, men...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 16:07   #4
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal på Body analyse

Jeg har gått på slik vekt gjennom hele slankingen min.
Det som er deilig å se er at det farlige fettet inni magen, rundt alle organer, er gått fra farlig til innenfor normalen. Det er det fettet som gir diabetes og hjerte- karsykdommer.
Morsomt å se at man går ned 1 kilo, og at alt dette er fett!!! Det er fett det!!

Anbefaler alle å gå på en slik vekt. Jeg trener på SATS og der har de en slik vekt!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 16:23   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Jeg tror nesten alle Elixia har denne vekta. De har nettopp startet et sånn "ned i vekt-opplegg" og da kan man bruke denne vekta før og etter.

Jeg er ikke med på programmet, men betaler 100kr for å bruke vekta. Tenkte å gjøre det en gang i mnd

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 17:09   #6
Misty
Seniormedlem
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.112
Misty er virkelig snillMisty er virkelig snillMisty er virkelig snillMisty er virkelig snill

Sv: Jeg skal på Body analyse

Så spennende, men fy så skummelt også

jeg skal kjøpe meg sånn Tanita-vekt :ja.

__________________


Misty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketogen kost - igjen Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 19:20   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Så spennende, men fy så skummelt også

jeg skal kjøpe meg sånn Tanita-vekt :ja.

Jeg kjøpte meg en billig- varient, som jeg ikke kan bruke!
Den sier fett% min er for høy til at den kan måles!
Men på Tanita- vekten er fett% min en god del lavere enn det vekten har som høyeste verdi!

Så det lønner seg å invistere i en ordentlig med en gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:03   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Den sier fett% min er for høy til at den kan måles!

Det hørtes jo skikkelig inspirerende ut ja... *not* Hadde blitt litt deppa om vekta kom og fortalte meg det Du er 115% fett liksom...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:41   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du er 115% fett liksom...

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 22:50   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det hørtes jo skikkelig inspirerende ut ja... *not* Hadde blitt litt deppa om vekta kom og fortalte meg det Du er 115% fett liksom...

Var ikke såååå ille, da, men den mener det er mer enn 44% i hvert fall!
Og det er jammen ille nok!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 00:02   #11
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg skal på Body analyse

På Elixia nær meg koster det 350 kr per gang man bruker vekten!! :O Har lyst å prøve, men pokker heller om jeg betaler såå mye...!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 07:52   #12
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

På Elixia nær meg koster det 350 kr per gang man bruker vekten!! :O Har lyst å prøve, men pokker heller om jeg betaler såå mye...!

SÅ rart det ikke koster det samme på alle sentrene da?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 09:46   #13
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg skal på Body analyse

Dette er på elixia Forus, et senter som nettopp åpnet.. kanskje det er grunnen? :/

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 09:49   #14
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Dette er på elixia Forus, et senter som nettopp åpnet.. kanskje det er grunnen? :/

Mitt senter er også helt nyåpnet... Kanskje 100kr bare et en kampanjepris, og at det går opp etterhvert... Hmmm... Uansett pris, så skal jeg ta en test til hvertfall

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 09:54   #15
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg skal på Body analyse

hmm.. njah jo.. kommer nok kampanjetilbud på forus også, må bare ha øynene åpne for 100 kr tar jeg også lett testen!

Men testen er virkelig inspirerende altså? Jeg er litt skeptisk, har ei slank venninne som driver med dette, og er helt HEKTA, på skummel måte! Hvis hun har tatt av en kilo, og det viser seg å være muskler blir hun superdeppa... springer rundt med dette body an. skjemaet sitt i jakkelommen og viser det til alle som viser noen form for interesse... Jeg vil ikke bli sånn! :/ Usikker på om dette kan skape mer vekt/helse frustrasjon enn motivasjon... Noen tanker?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 10:32   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg vil ikke bli sånn! :/ Usikker på om dette kan skape mer vekt/helse frustrasjon enn motivasjon... Noen tanker?

Derosm man er disponibel for spise/kroppsforstyrrelser, er nok ikke en sånn analyse å anbefale!

For de som har et noenlunde normalt, sunt syn på kroppen sin, blir det mer inspirasjon. Tror og mener jeg, som meg og psykiatrisk sykepleier.

Ble selv veid og målt på en Tanita- vekt hver uke i 12 uker og hver måned et år etter det. Tror ingen av de som var med på dette sammen med meg, tok skade av det på noen måte. Vi hadde både ernæringsfysiolog, psykolog og flere fysio/treningsterapeuter rundt oss til en hver tid, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 10:51   #17
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Derosm man er disponibel for spise/kroppsforstyrrelser, er nok ikke en sånn analyse å anbefale!

For de som har et noenlunde normalt, sunt syn på kroppen sin, blir det mer inspirasjon. Tror og mener jeg, som meg og psykiatrisk sykepleier.

Ble selv veid og målt på en Tanita- vekt hver uke i 12 uker og hver måned et år etter det. Tror ingen av de som var med på dette sammen med meg, tok skade av det på noen måte. Vi hadde både ernæringsfysiolog, psykolog og flere fysio/treningsterapeuter rundt oss til en hver tid, da!

Enig

For meg ahndler det mest om å se at måten jeg går ned på er riktig. Når jeg har gått ned 10kg vil jeg gjerne se at det er minst 7kg fett og ikke 7kg muskler som er borte liksom....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 11:21   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal på Body analyse

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

For meg ahndler det mest om å se at måten jeg går ned på er riktig. Når jeg har gått ned 10kg vil jeg gjerne se at det er minst 7kg fett og ikke 7kg muskler som er borte liksom....

Nemlig!
Det er på en måte litt fasit for den måten vi går ned på. Er dette fornuftig for meg, liksom!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hårmineralanalyse Nille Fysisk og mental helse 33 04-03-12 17:21
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49
Body Fat Percentage Calculation Marianne Generell diskusjon 10 25-10-04 22:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no