Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Xtravaganza i januar

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-11, 20:46   #1
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Xtravaganza i januar

Finnes det noen som starter med xtravaganza i januar eller er det noen som akkurat har startet

servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:43   #2
bikinifn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
bikinifn er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Heisann. Jeg startet på xtravaganza idag faktisk. Målet mitt er ned 25 kg, men har mange delmål underveis. Har gått på xtravaganzakurs tidligere, og gikk da ned 11 kg før jeg måtte slutte pga sykdom.
Når starter du?Hva er ditt mål?

bikinifn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 19:05   #3
Vårfin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 3
Vårfin er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Jeg har også startet på Xtra igjen. Første gang for to år siden. Gikk ned 24 kilo. Det har sneket seg på 10 kg igjen og de skal nå bort. Helst vil jeg klare minus 15 kg. Jeg går ikke på kurs nå, men får litt veiledning og lov til å veie meg hos tidligere kursleder.

Forrige gang gikk det super lett, tror det blir litt tøffere denne gang når jeg skal klare det alene. Så da tenkte jeg at kanskje forumet og en gruppe kan hjelpe meg med å nå målet mitt

Vårfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza / lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 12:32   #4
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Så flott at det er flere som skal starte med det. Da føler man seg ikke så alene. Mitt langsiktige mål pr idag er 33kg. Men jeg har et delmål på 15 kg til påske. Jeg er ikke sikker på datoen kurset starter, men jeg begynner med produktene 19 januar. Skal ha et møte med kursleder tirsdag. Hvor i landet går dere på kurs?

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 14:58   #5
Vårfin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 3
Vårfin er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Servina: Jeg gikk på kurs i Hordaland. Var med på oppstarten av et kurs på et Sprek og Blid treningssenter. Nå skal jeg ikke gå på intensivkurs, men er med i en gruppe som heter LifeTime og er steget etter vanlig Xtra kurs og vi møtes en gang i mnd for veiing og rettledning. Jeg har dessverre gått opp litt, så målet er at de kiloene skal av. Jeg kommer til å bruke boken min fra kurset, samtidig at jeg følger med her inne på lavkarbo.no for å få ideer til mat.

Jeg kan nok gi deg noen tips undervegs. Første steget for deg vil jo være om du skal gå for "helfart" eller "halvfart" i oppstartingsfasen. Mao kun måltidserstattere eller en blanding av mat og erstattere.

Lykke til ihvertfall :-)

Skulle vi hatt felles veiiedager eller ??

Vårfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza / lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 22:52   #6
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Ja det hadde vært fint med fast veiedag. I begynnelsen veier jeg meg på onsdager. Det betyr at min første veiedag er onsda som kommer, men når kurset starter blir det antagelig mandag kveld da jeg regner med at vi blir veid på kurset.

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 13:54   #7
bikinifn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
bikinifn er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Heisann
Tenkte bare jeg skulle si at jeg av ulike årsaker ikke fikk begynnt ordentlig på Helfart før idag, men nå starter jeg altså

min startvekt er 90 kg, og første delmål er ned 5 kg..håper på å kunne gå ned 15 kg før påske, og satser på å ende på rundt 65-68 kg når jeg er helt ferdigslanket.( Jeg kommer forresten til å ha veiedag på mandager)

Er det noen av dere som skal gå på helfart først? Hvor mange uker tenker dere å gå på det før dere introduserer mat?

bikinifn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:58   #8
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Heisan.
Jeg startet på xtravaganza 13.januar og er i dag på 5.dagen med Helfart. Jeg skal ned 14kg, og er veldig motivert for å klare det.
De første dagene var jeg fryktelig sulten, og det var helt grusomt å lage mat til resten av familien uten så mye som å smake en eneste liten bit selv. Er veldig stolt av meg selv som har klart meg gjennom de første dagene. Tror de neste dagene er lettere, for nå er jeg i ketose, og har ikke så mye sultfølelse som i begynnelsen.
Lykke til bikinifn, servina og vårfin!! Dette skal vi klare!!!

__________________
Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:15   #9
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Jeg har bestemt meg for å prøve 12 uker på helfart. Jeg har vært klar for å begynne med produktene siden 2 januar, men det gikk dessverre ikke. Kursleder har vel noe å gå etter. Jeg har regnet ut at jeg er ferdig akkurat til påsken starter. Hvordan smaker suppa? Jeg gikk på easylife i fjor, men jeg klarte ikke suppa. Jeg er spent på hvordan produktene smaker.

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:32   #10
bikinifn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
bikinifn er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Så flink du har vært Eva40 tror jeg også skal prøve 12 uker.
Ang smaken på suppene, så likte ikke jeg dem.(men jeg er veldig sær i matveien også da) jeg liker aller best blåbærshaken,så det er mest den jeg bruker, men varierer også med jordbær, sjokolade, fersken og av og til vanilje.
I boka står det jo også tips om ting en kan tilsette de forskjellige smakene for å freshe de litt opp

Har noen a dere prøvd de færdige shakene? de man bare kan drikke uten å blande ut først?

__________________




bikinifn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:41   #11
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Jeg har ikke prøvd noen av dem enda. Jeg er ikke så veldig sær i matveien så jeg håper inderlig at jeg liker suppa. Hvordan er det med treningen hos dere?

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:49   #12
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Jeg har tenkt til å gå 4 uker på helfart, og deretter blir det halvfart etter det, der jeg lærer å holde motivasjonen oppe til å forandre livsstilen min.
Jeg er sukkeravhengig, og begynner jeg å spise sukker, må jeg bare ha mer og mer og mer.....så jeg må lære meg å spise bare litt sjokolade eller bare litt godteri en gang i blant hvis det går an å innstillle hjernen på det.
Og jeg skal ikke gå opp i vekt etter endt kurs! Min tid som jojo-slanker er nå forbi!!

Servina: Suppene er ikke det beste måltidet jeg har smakt, men noe må vi jo ha i oss på denne kuren. Er jo greit å kunne variere litt mellom suppe og shaker. Beste er sopp og asparges.
Syns de har vært litt salte de siste dagene, men sånn blir det sikkert når man bare drikker vann i mellom.
Jeg syns alle shakene er gode bortsett fra blåbær, som hadde litt kunstig smak.... Du blir nødt til å prøve deg frem litt, for vi har alle så forskjellig smak.

Bikinifn: Takk
Jeg så de ferdigshakene da jeg var på forrige møte, men har ikke smakt de enda, så kan dessverre ikke hjelpe deg der. Vi får sikkert mulighet til å smake på dem etter hvert også.

__________________
Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:55   #13
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Servina:
Jeg har trent i dag. Jogget 5,5km på tredemølla, orket ikke mer, for beina var så tunge. Men håper det tar seg opp. Er vant til å trene endel kondisjonstrening (3 ganger pr.uke, 5-10km pr.gang) så det var veldig uvant at det gikk så tungt i dag, men det er jo ikke så rart med tanke på hvor lite inntak vi har av kcal.
Ellers har det vært en veldig aktiv helg for min del, har jobbet og det har vært veldig travelt, så jeg har virkelig brukt kroppen alle dagene.
Hvordan er det med deg og trening?

__________________
Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:13   #14
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Jeg har ikke trent siden før jul. Vet det høres dumt ut men jeg visste at jeg skulle start på dette opplegget og da ville jeg vente, men jeg skal trene 3 ganger i uka.( Jeg vil ikke skrive at jeg skal prøve for det er et forbudt ord. ) Det er jo ikke så rart man ikke orker å trene så hardt heller, fordi når man ikke får i seg så mye karbohydrater da orker man ikke så mye, tror jeg.
Jeg skal ihvertfall på spinning hver onsdag

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 11:51   #15
Vårfin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 3
Vårfin er på en erverdig vei
Smile

Sv: Xtravaganza i januar

Jeg prøver meg på halvfart. Shake til frokost og bar til kvelds. Lunsj og middag i faste former. Jeg går som nevnt ikke på noe kurs nå, så jeg syr sammen et opplegg som jeg føler passer for meg. Vekta går nå nedover så det funker :-)

Veiedag mandag for meg også, og gjerne bare annen hver. Jeg bruker målbånd også, og anbefaler det til alle.

Ha en fin fin dag alle sammen.

Vårfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza / lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:15   #16
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Da var jeg på gruppe i dag, og vi fikk masse bra informasjon. Mange hadde ikke startet enda, men var i ferd med å starte en av de nærmeste dagene. Vi skal egentlig ikke veies før om 2 uker, men jeg spurte om å få veie meg i dag, og jeg hadde faktisk gått ned 4 kg. Slikt blir man motivert av, selvom jeg vet at endel av det er jo vann.

Hvordan har det gått med deg i dag, Servina?
Så kjempebra at halvfart funker for deg, og vekta går nedover, Vårfin!

__________________
Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:33   #17
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Så flott. Her hvor jeg skal gå på kurs er det ikke oppstart før om 3 uker, så jeg starter før og er godt inne i det når de andre starter

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:35   #18
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar


Hvordan går det med dere som har gått på xtravaganza?

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:36   #19
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Jeg mener går på xtravaganza

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:08   #20
bikinifn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
bikinifn er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza i januar

Heisann Jeg har allerede gått over på lavkarbo etter råd fra legen min Meen det positive er at jeg går nedover med grei fart Er ikke kommet meg til å trene enda, da jeg nettopp har begynnt i en ny og utrolig krevende jobb, og har 2 små barn som jeg føler jeg må bruke resten av dagen på Men tenker jeg skal begynne å trene om noen uker .

Hvordan går det med deg da?

__________________




bikinifn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 14:15   #21
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza i januar

Hei

Det går bra med meg. Synes ikke noe er spesielt vanskelig selv om jeg møter på noen hindringer. Jeg skal prøve å få trent 3 ganger i uka. Jeg tar ikke så veldig tunge økter, men alt hjelper. Etter jeg startet med treningen er jeg kvitt ryggplagene. Har du journal hvor jeg kunne fulgt med deg? I såfall er det ganske lurt å ha.

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vet noe om Xtravaganza? Multi Andre dietter 52 05-10-13 10:09
Ny her, på xtravaganza Lizabett Mer enn 30 kg overvekt 23 24-10-11 17:17
Xtravaganza Thilda Andre dietter 23 03-11-09 17:13
Xtravaganza kjupla Ketolysekuren 3 30-03-08 21:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no