Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

For ei jæ*** natt! Nokon som har opplevd noko liknande?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 13:28   #1
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

For ei jæ*** natt! Nokon som har opplevd noko liknande?

No skal det fyrst seiast at eg har IKKJE vore flink i det siste, men i går gjekk eg til krig! Så, eg var superflonk, MEN fekk nok i meg litt lite karbisar, ca 15g karbs i går... Åt masse god mat, men alt var av lågaste karbinnhaldsort...

Så, i natt, vakna eg av at eg var så forferdeleg varm! Eg visste ikkje heilt kvar eg skulle gjera av meg, fy flate! Og eg var litt "nummen" i helie kroppen... Men jaffal - var varmen som var verst- kjentest som om eg skulle ta fyr! Eg stabba meg ned på kjøkkenet og tok eit glas cola med sukker... La meg på sofaen og kjende eg vart betre, men SÅ byrja eg frysa noko enormt! (kom sikkert av at eg var dyvåt og huden var iskald til tross for at eg var så varm...)... Sit franmleis med litt frost i meg, men byrjar koma seg...

Kan det ha noko med at kroppen har jobba på spreng med å produsera mjølk? At det vart for brå overgang frå høgkarbo, til veldig lite? Ja, eg veit det var alt for lite på ein dag sia eg fullammar poden på 2månader - og han krev myyyykje mjølk...

Det var i alle fall kjempe ekkelt, og eg føler meg litt på halv 8 i dag...

Nokon som har opplevd liknande?
Nesten som om eg ikkje tørr eta lavkarbo akkurat no når eg fullammar....... Offf.......

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 13:33   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: For ei jæ*** natt! Nokon som har opplevd noko linande?

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Nokon som har opplevd liknande?
Nesten som om eg ikkje tørr eta lavkarbo akkurat no når eg fullammar....... Offf.......

Du kan nok trygt spise lavkarbo, men du trenger ikke ligge så ekstremt lavt som 15 g da. Legg deg på rundt 50-70 g kanskje og se om ikke det funker bedre. Lykke til!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 13:36   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: For ei jæ*** natt! Nokon som har opplevd noko linande?

Høres jo ut som feber da. Noe på gang?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 13:55   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For ei jæ*** natt! Nokon som har opplevd noko liknande?

Brystbetennelse var min første tanke! Syns liksom jeg kjente igjen det der!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 13:56   #5
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: For ei jæ*** natt! Nokon som har opplevd noko linande?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høres jo ut som feber da. Noe på gang?

Nei, eg har ikkje feber.... Så eg veit liksom ikkje kva som skjedde/skjer...

Har ete litt meir i dag då - tok eit par husnam-knekkebrød med syltetøy og rømme på.... Hehe! Føler meg litt piggare no

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 13:58   #6
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: For ei jæ*** natt! Nokon som har opplevd noko liknande?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Brystbetennelse var min første tanke! Syns liksom jeg kjente igjen det der!

Ingenting på gang i brystene nei... Eg hadde b.betennelse to gongar med storesøster, så eg veit korleis det kjennest...

Hmm... Kanskje inga logisk forklaring...
Eg googla lavt blodsukker uten diabetes, men fann ikkje noko lurt igrunn... Vart i alle fall litt betre av sukker i blodet (huff og huff)....

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det nokon her som et lavkarbo, men og har redusert fettet? nattinatt Ketolysekuren 9 16-09-09 19:36
Kan nokon hjelpe meg slanky Generell diskusjon 1 09-02-09 21:42
Kom over desse sider, om nokon har interesse for det mpbb Artikler 0 17-12-08 15:29
Dagsmenyen min,om nokon vil kommentere den nattinatt Ketolysekuren 0 28-08-08 23:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no