Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Mammutsalg

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-06, 22:49   #1
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Mammutsalg

idag har jeg kjøpt

dropp karbohydratene - den sikre veien til vekttap
fedon lindberg- helt gresk
og asia- wok bok

og lars ramslie med uglybugly

den derre dropp karbohydratene, var ganske bra. masse kjekke oppskifter. og tips. også i 3 faser. likn atkins.

jaja

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-06, 22:53   #2
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Mamut bok salg

denne burde vært i under foraet, lavkarbo bøker.
kan noen flytte den? hp?

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 07:17   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Mamut bok salg

Har selv dn engelske utgaven av lavkarbo-boka. Jepp, kjempebra og mange spennende oppskrifter og dagsmenyer. Kanskje litt lite vekt på høyfett og mer i retning høyprotein, men ellers helt super.

Jan.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 07:57   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Mammutboksalg

Jeg kjøpte "Frukt, bær og grønt" og "Urter - dyrking og helse" for å få mer grønt inspirasjon. Hadde lyst på Barmens Grillbok også, men måtte begrense meg litt. La merke til at Lindbergs kokebok, den komplette, var på salget. Kan også anbefale "Lev her og nå", "Kjærlighetens kunst" og "Diagnose: Dyktig". Dessuten benyttet jeg sjangsen til å kjøpe noen barnbøker, og barnelydbøker.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 08:12   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mammutboksalg

Er det mammutsalg på nett også?

  Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 08:23   #6
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Mammutboksalg

haugenbok, tror jeg

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 10:50   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Mammutboksalg

savner Norge og mammutsalg*

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 10:59   #8
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Mammutboksalg

Her er katalogen:

http://www.haugenbok.no/katalog.cfm?kpath=6_1_1

Ellers er det mye bra priser om man sjekker litt rundt i bokklubber og nettbutikker, sjekker om det finner paperbackutgave osv. Jeg fikk nesten 'sjokk' da jeg fant masse av de bøkene jeg ønsker meg til en 1/3 del av prisen i Energica i forhold til Bokkilden. Men Bokkilden er utrolig bra til å leter fram bøker i da ..

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 11:04   #9
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Mammutboksalg

Energica er bare genial !!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 11:48   #10
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Mammutboksalg

nøtta: tror norli.no sender til utlandet.. jeg bestilte mammutbøker der i går.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-06, 23:07   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Mammutsalg

Snart slutt på Mammutsalget nå - siste sjans i morgen!

Jeg har kjøpt noen bøker i dag - tips til de som vil ha:

Patricia Cornwell - Portrett av en morder (om Jack The Ripper - jeg er krimfan - påskelektyre! ) 29 kr (paperback)
Den uendelige historie I og II + Momo, kampen om tiden av Michael Ende (Tre bøker i en kassett. Den uendelige historie er en flott barne-/voksenbok, en selvutviklingsroman kan man si! ) 149 kr - kostet opprinnelig 398!
Ringenes Herre I-III (fin å ha selv om jeg har lest den et par ganger - bare 78 kroner! Hele boka i ett bind.)
Og så Kama Sutra (i påvente av en spennende mann... Veldig fin utgave med gullkantet skrift på forsiden. En klassiker som er fin å ha i bokhylla. Kommer nok med sitater etterhvert, for det står mye artig (og det handler slett ikke bare om sex, men om forhold for øvrig )) 129 kr, nedsatt fra ca 400 tror jeg det var.

Og så skulle jeg ha Lev her og nå av Eckhardt Tolle (takk for tips, Guro!), men de hadde den ikke i butikken, får bestille den i stedet. Må også bestille Kroppskjenning av Anna Bornstein (selvutvikling det også). Bare 39 kr.

Ups, dette er jo ikke lavkarbobøker, skulle kanskje startet ny tråd... Men skitt au.


Sist redigert av Huldr : 18-03-06 kl 23:28.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo kokebok på mammutsalg Lovinda Lavkarbo generelt 4 15-02-05 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no