Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

4Mklinikken?

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-07, 00:39   #1
lillemeg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 38
Innlegg: 15
lillemeg er på en erverdig vei

4Mklinikken?

Heihei
Lurte på om noen har vært innom denne klinikken?

lillemeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - nå fase 2; ketose Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:24   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: 4Mklinikken?

nei, men om du vet hva det er/har hørt noe om den, så gjerne fortell

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:41   #3
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: 4Mklinikken?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

nei, men om du vet hva det er/har hørt noe om den, så gjerne fortell

4M Klinikken

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:26   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: 4Mklinikken?

så veldig fornuftig ut det lille jeg har sett da... får se litt mer i morgen når jeg er litt mer opplagt...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:42   #5
lillemeg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 38
Innlegg: 15
lillemeg er på en erverdig vei

Sv: 4Mklinikken?

Bra Trolljenta la ut link, er bittelitt treg jeg. Lurer på å ta kontakt osv.. Tenkte jeg bare skulle høre om noen hadde erfaringer, men en mail til dem kan vel ikke skade

Noe bør iallfall gjøres med dette kostholdet mitt..

lillemeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - nå fase 2; ketose Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 07:45   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: 4Mklinikken?

Opprinnelig lagt inn av lillemeg, her.

Bra Trolljenta la ut link, er bittelitt treg jeg. Lurer på å ta kontakt osv.. Tenkte jeg bare skulle høre om noen hadde erfaringer, men en mail til dem kan vel ikke skade

Noe bør iallfall gjøres med dette kostholdet mitt..


En mail er alltid et lurt sted å starte, så får du høre fra de og bestemme deg da. Virket ganske bra på meg, men som sagt så har jeg ikke lest alt enda.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:11   #7
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: 4Mklinikken?

Jeg mener bestemt at Melania har vært der. Hun sendte i hvertfall link om det til meg i høst en gang. Hør med henne.

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no