Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Mange med PCO her inne?

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-09, 18:47   #51
Mamarazzi
Nytt Medlem
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 5
Mamarazzi er på en erverdig vei

Sv: Mange med PCO her inne?

Jepp, pcos her på meg også...

Mamarazzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Først ketolyse, deretter Lindberg - trur eg... Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 18:57   #52
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mange med PCO her inne?

Sitat:

Hadde du psykiske lidelser pga insulinresistens? Eller misforstår jeg deg nå?

Nei, jeg vil ikke kalde det for psykiske lidelser. Men fysiske. Også mistet jeg som sagt kognitive evner. Nesten som begynnende demens! Men det var aldri noe som sjekket om det var psykisk.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:26   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mange med PCO her inne?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Nesten som begynnende demens!

Oj, hvordan artet det seg? Problemer med å fullføre setninger eller fokusere på en samtale? Sviktende kortidsminne? Ord mister sin betydning og problemer med å bedømme avstand? Noen lukter blir ekstremt sterke, manglende følelse i huden, må klype hardt for å merke så mye som et stikk... Jeg har i perioder opplevd ting jeg syns er veldig rare, som beskrevet, men etterpå er jeg aldri helt sikker på om det faktisk skjer eller jeg bare er stressa Har hatt MS i familien også, så jeg er litt redd for å gå til legen med et, både for å virke hypokonder, men ikke minst for å gå gjennom ms-tester.... Berde hvis det er pga blodsukkeret, for da holder jeg jo på å ordne det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:37   #54
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mange med PCO her inne?

Ja litt sånn - og jeg ble nå utredet for det ene og det andre uten at de fant noe. Men til slutt så gikk jeg til Lindberklinikken, og hadde PCOS og insulinresistens, og er nå helt frisk. Har fått fantstisk hjelp på Lindberg-klinikken. Godt med den oppfølgingen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 00:27   #55
ayli
Medlem
 
ayli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 50
ayli er på en erverdig vei

Sv: Mange med PCO her inne?

PCO(S) her også!

__________________
Startet med ketolysekuren 10. januar.
ayli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er vi mange med ME her inne? nomma Fysisk og mental helse 8 02-08-11 12:50
Hei! Ny her inne! screwball Ketolysekuren 171 24-08-10 21:43
Hvor mange har vært/er på NM her inne? litajenta Generell diskusjon 4 23-01-06 15:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no