Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

LCHF diett

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-09, 20:57   #26
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og, forresten: Ordet diett kommer fra ordet dieta som betyr livsstil. Så, jeg synes diett-betegnelsen har fått et slags skeivt utkomme med årene, og forbindes med slankekur. Det er jo helt feil.

Takk og lov! Dette kranglet jeg skikkelig med med en på et annet forum. Jeg sa at kur og diett var to forskjellige ting og hun bare motsa meg helt til jeg forklarte hvorfor, med at diett ER jo det man spiser, kur er midlertidig osv. DA svarte hun meg ikke lenger, gitt. :knegg:

Godt å høre det ikke bare er meg som ser dette som to forskjellige ting.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:26   #27
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Ingen har dessverre funnet en god metode for punktslanking, dvs det er ingen diett som gir bedre resultat på ett bestemt punkt på kroppen. Mange her inne ville nok anbefale deg trening i tillegg i og med at du ikke skal ned så mange kilo og det er mageområdet som er ditt ”problem område”. Et lavkarbo kosthold vil naturlig regulere vekten, men det er jo ikke sikkert du og kroppen din er enig om hva som er din idealvekt
Mange som spiser ketogent når de slanker seg øker gradvis kh inntaket noe når de er ferdig slanket for å få et mer variert kosthold andre igjen fortsetter å spise ketogent. Det gjelder å finne det som passer for den enkelte.
Her finner du bl.a. brosjyren LCHF på 3 minutter, http://www.lchfnorge.no/kostprogram.html
Jeg har valgt ketolyse da jeg synes det er veldig enkelt kosthold å forholde seg til.


Tusen takk for svar!

Jeg trener regelmessig både magemuskler og annen styrketrening/kondisjon, men klart man kan vel alltids trene mer Likevel så er mageområdet et stort problem for meg. Har tenkt at det kanskej er all karbohydraten som jeg har spist opp igjennom som har gjort det...

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:32   #28
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Nå ble jeg faktisk mye klokere. Men dere som har erfaring. Mister man mage-fettet av å leve på LCHF - ikke nødvendigvis noen av de andre filosofiene? Jeg er litt oppgitt fordi det finnes så mye informasjon - og ofte litt motstridende informasjon. Men syns LCHF ser så enkelt ut. Det er viktig for meg, siden jeg er nokså vanskelig å motivere

Hvordan bestemmes at man "stopper opp" i nedgangen av vekten - er det når kroppen finner sin Normal-vekt? Og hva hvis den feks er noen kg mer enn jeg selv ønsker?

Ble mange spm dette

Jeg har akkurat lest en historie om en kvinne som ville bli kvitt magen sin, og startet derfor med LCHF-kost (Mary Enig, "Eat Fat - Loose Fat"). Hun var i utgangspunktet veldig stolt av at hun var så slank som hun var, men siden hun var godt voksen hadde hun altså denne magen (noe som er helt normalt når man kommer litt opp i årene). Hun la på seg noen kilo istedet, og var sjokkert over resultatet. Men, hun fikk også noen svært gode helse-effekter av kostholdet så hun fortsatte likevel. Hun la på seg enda noen flere kilo før vekten stoppet. Hun endte altså opp med en markant bedret helse og flere kilo, men med en mer propsjonert og definert kropp. Og magen - den syntes nesten ikke lenger, siden hun hadde fått det man kaller normalvekt.

De kiloene man ønsker under normalvekt - tror jeg er disse "fantasi-kropp-kiloene" . Vi får jo presset nedover oss disse avmagrede fotomodellene og filmstjernene daglig, og tror at det er sånn vi egentlig burde se ut. Det går sikkert veldig fint an å bli tynnere enn det kroppen har bestemt seg for - men da snakker man ikke lenger om så veldig sunt kosthold.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:36   #29
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: LCHF diett

kan vel si LCHF er en del av LIFSTILEN min

en del av den egenkomponerte

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:46   #30
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: LCHF diett

er vel mye likt fedon sin livstil

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:59   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

er vel mye likt fedon sin livstil

Åh? Utdyp!

LCHF er jo ikke en bestemt diett med bestemte regler, annet en hentydningen som ligger i navnet -low carb high fat. Det blir litt som å si at lavkarbo er en egen diett, det er det jo ikke.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 22:08   #32
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF diett

LCHF er ikke en diett - men en livsstil - eller kanskje en bevegelse? Det var Annika Dahlqvist som begynte å betegne kosten for LCHF (her i Norden iallefall). Hun har sagt i sine foredrag at "man har begynt å kalle det LCHF, og da holder vi oss til det og håper det etterhvert vil spre seg videre ut i verden". Hun reiser land og strand rundt ukentlig for å holde foredrag. Det har hun gjort i flere år nå, og det uten annet honorar enn til å dekke reisekostnadene. (I starten stod hun selv for reisekostnadene). Hun startet med dette på idealistisk grunnlag, fordi hun selv hadde oppdaget helseeffekter og vektnedgang på denne kosten, og som lege så hun det som sitt ansvar og informere om denne feilinformasjonen vi får gjennom "etablissementet".

Det har vært mye rabalder i Sverige om denne damen, og nå er det snart ikke en eneste svenske som ikke vet hva LCHF er.

LCHF er jo selvfølgelig også en diett - men ikke en slankekur. Er man slank og tåler mye karbohydrater, ja da kan man også spise mer av det. Er man overvektig og har helseplager, må man selvsagt kutte ned. Det som er greia med LCHF er at man bør innføre mer naturlig fett i kostholdet, og mindre karbohydrater. Mange spiser fra 10-25 karber om dagen, mens andre spiser mer. Det blir helt individuelt ut fra sin egen toleransegrense for karbohydrater, ønskemål for vekt og kosthold i forhold til helse.


Sist redigert av Veggpryd : 19-08-09 kl 22:17.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 07:08   #33
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: LCHF diett

mm !

LCHF er best!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:28   #34
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Dersom man vil spise LCHF og ikke vil slanke seg... Kun for at man føler seg vel med dietten altså..

Hvor mange lovlige karbohydrater, sånn nogenlunde, bør man holde seg på slik at man ikke legger på seg av fettet man spiser?? Det er vel ikke slik at man må "ned" i ketose eller?

Takknemlig for svar

fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:35   #35
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: LCHF diett

jeg ligger på rundt 10 dagen.

du må finne det som passer deg best selv, kansje.

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:39   #36
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF diett

Du vil aldri klare å legge på deg av fettet du spiser - det er sukker og mel som sørger for vektoppgang. Men for at du skal spise for helsen skyld - og ikke for slankingen - kan du spise det samme som du gjør som når du slanker deg. Ønsker du mer karbohydrater kan du øke til 60-70 karber pr. dag. Ifølge Wolgang Lutz ("Bedre uten Brød") får du optimal helseeffekt ved å holde det innenfor 72 g. pr. dag.

Det er greit å følge med på vekta når man øker karbene, for alle har forskjellige toleransegrenser for hvor mye karber man tåler.

Hvis du øker karbene og minsker på fettet, er det verdt å huske på at når det gjelder GI, så bidrar fettet til at GI'en blir lavere.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:40   #37
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Takk for svar

Så ketose er svaret da skjønner jeg, for deg iallefall

Ja, det er vel sånn at man må prøve seg frem.. sukk..

fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:42   #38
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Du vil aldri klare å legge på deg av fettet du spiser - det er sukker og mel som sørger for vektoppgang. Men for at du skal spise for helsen skyld - og ikke for slankingen - kan du spise det samme som du gjør som når du slanker deg. Ønsker du mer karbohydrater kan du øke til 60-70 karber pr. dag. Ifølge Wolgang Lutz ("Bedre uten Brød") får du optimal helseeffekt ved å holde det innenfor 72 g. pr. dag.

Det er greit å følge med på vekta når man øker karbene, for alle har forskjellige toleransegrenser for hvor mye karber man tåler.

Hvis du øker karbene og minsker på fettet, er det verdt å huske på at når det gjelder GI, så bidrar fettet til at GI'en blir lavere.

Tusen takk for svar! Nå fikk jeg litt å tygge på!

fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:46   #39
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: LCHF diett

ja, det veggpryd sa var bra !

*fikk nesten lyst på litt bacon snack..*

by the way, er det noen som vet om proteinene (70gpr. 100g vare) blir tatt opp? mins jeg leste en link der de sa at ikke noe av proteinene blir tatt opp

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 17:33   #40
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Og nå har jeg hatt en bedre fårikålmiddag, uten poteter da, men for første gang i mitt liv skar jeg ikke av fettet... slurp

fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 18:06   #41
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: LCHF diett

ja! og til fredag skal jeg til min far og mor, og spise fårikål!

de lager sååå mye! og de presser altid på meg sååå mye!


...og nå skal jeg ikke si neitakk...

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:24   #42
Tårnet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 29
Tårnet har en fantastisk aura rundt segTårnet har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Beklager teit spørsmål men;alle dere som skriver om 10 karber, 30 karber og 50 karber o.s.v. hvor kommer de karbene fra? Hvilken mat er det dere mener?

Tårnet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 22:00   #43
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Tårnet, her.

Beklager teit spørsmål men;alle dere som skriver om 10 karber, 30 karber og 50 karber o.s.v. hvor kommer de karbene fra? Hvilken mat er det dere mener?

En del matvarer inneholder en viss mengde karbohydrater. Du kan feks bruke denne tabellen
http://www.matoppskrift.no/sider/karbo.asp?ID=A

Og så er det viktig å lese varedeklarasjonen, for der står det hvor mye næreingsinnhold du finner i de forskjellige matvarene. Det er oppgitt pr 100 g matvare.

Summen av alle disse inntakene utgjør samlet karbo-inntak. Og dette bør ikke overstige, 10, 20 eller 72 eller hva det er den enkelte legger seg på

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 06:36   #44
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Tårnet, her.

Beklager teit spørsmål men;alle dere som skriver om 10 karber, 30 karber og 50 karber o.s.v. hvor kommer de karbene fra? Hvilken mat er det dere mener?

jeg får alle karbojhydratene mine fra enten nøtter,grønnsaker,egg, eller rømme.


thats it...

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 20:18   #45
Tårnet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 29
Tårnet har en fantastisk aura rundt segTårnet har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Takk for svar! For noen er det snakk om å holde kontroll på karbohydrater, uansett hvor de kommer fra, og for andre er karbohydrater fra korn og sukker utelukket - etter hva jeg forstår? Hva med "Sirup" der er det sukker? Vel.
Jeg er så heldig å treffe leger og homeopater som kan mye om det å utelate nettopp korn, melk og sukker, særlig relatert til sykdomstilstander og andre plager.
Håper jeg kan utveksle noen flere erfaringer med forumet om dette, men tar det i en annen tråd.
T

Tårnet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 20:28   #46
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Tårnet, her.

Hva med "Sirup" der er det sukker? T

Sirup er flytende sukker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 23:21   #47
California Girl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
California Girl er på en erverdig vei

Sv: LCHF diett

Hei
Jeg er også med igjen etter en pause som ga veldig dårlig resultat. Nå er jeg back on track.

California Girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 00:10   #48
Mini-Logo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 20
Mini-Logo er på en erverdig vei

Sv: LCHF diett

Eg har nett byrja på denne Dr. Lindqvistdietten. Eg har lagt om matvanane totalt, men noko uroar meg. Ei veninne fortél meg stadig om farene ved metta feitt. Eg ét ein del bacon, samt at seterrømme, fløyte og smør tradisjonelt ikkje har vorte assosiert med god helse. Ein kamerat skulle trena seg opp med styrketrening. Han åt mykje egg, men fekk etter kvart ilt i brystet. Dette gjekk han til lege for og fekk fortalt at han skulle kutta ut eggeplomma. Dette hadde med kolestrol å gjera. Eg ét gjerne fire egg til frukost, bacon (tjukke skiver) og steiker dette i fløyte... Får eg også ilt i brystet snart? Kan nokon opplysa meg på dette? Er det vitskaplege resultatar på kvifor det, ut ifrå Dr. Lindqvistfilosofien, ikkje er farleg med metta feitt og kolestrol?

Mvh
Hans-Ragnar

Mini-Logo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Dahlqvist Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 00:12   #49
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Søk opp en tråd her som heter "Er fett og ketose farlig?" eller noe sånt!
Skrevet av Pål.
Får ikke søketingen til å virke helt i kveld, ellers skulle jeg ha funnet den for deg.

Fett er IKKE farlig! Det skjønner du om du leser det han har skrevet og alt annet som er skrevet om det her inne!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 00:14   #50
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Utrolig hva man får til om man prøver litt!

HER er den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF godkjent i Sverige Kanutten Nyheter / media 13 28-04-09 15:48
LCHF knekkebrød/kjeks Adriane Bakst 7 21-02-09 17:49
LCHF Kokebok sma Oppskrifter 9 15-02-09 15:05
LCHF kokebok - veldig bra Adriane Lavkarbobøker 24 10-02-09 19:41
LCHF-konferanse i Stockholm Veggpryd Lavkarbo generelt 0 19-11-08 18:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no