Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Boken "Diabetes - Nei takk" (om LCHF) selges

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-10, 18:00   #1
R0SA
Medlem
 
R0SA sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 274
R0SA er ny på veien
Smile

Boken "Diabetes - Nei takk" (om LCHF) selges



Jeg har to stk av denne boken. Ønsker derfor å selge den ene. Boken jeg selger er derfor helt ulest.

Her er litt om boken:

Sitat:

Diabetes – nei takk! skiller seg fra andre bøker om diabetes ved å vise at det finnes en mulighet for å bremse utviklingen av sykdommen og faktisk stoppe den. Forfatteren, og mange med ham, har til og med klart å normalisere blodsukkerverdiene ved å legge om matvanene og holde seg unna den maten de ikke tåler.

Lars-Erik Litsfeldt tar til orde for et kosthold som kalles LCHF, en forkortelse for LowCarb-HighFat, altså kost som inneholder en liten andel karbohydrater og en stor andel naturlig fett. Å følge et LCHF-kosthold er enklere om man forstår hva som skjer i kroppen når man spiser.

Forfatteren deler av sine erfaringer og kunnskaper på området, og setter spørsmålstegn ved de kostrådene som diabetikere får fra helsemyndighetene i dag. Han gjør seg også tanker om hvorfor disse kostrådene holder stand. Ved å følge bokens råd kan du som diabetiker oppnå å bli friskere. I de aller fleste tilfeller kan medisineringen reduseres og i mange tilfeller stoppes helt.

I butikken koster boken 269,- , jeg selger den for 200,- inkl. frakt. Den er som sagt helt ny og ikke lest i.

(Hvis det ikke er lov å selge ting på dette forumet, si fra, så fjerner jeg innlegget.)

__________________


Min journal
R0SA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:22   #2
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Boken "Diabetes - Nei takk" (om LCHF) selges

Den vil jeg gjerne kjøpe av deg.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:29   #3
R0SA
Medlem
 
R0SA sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 274
R0SA er ny på veien

Sv: Boken "Diabetes - Nei takk" (om LCHF) selges

Det kan du.

__________________


Min journal
R0SA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Walden Farms "peanøttsmør" selges Sugarpill Generell diskusjon 3 16-09-09 15:15
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
har noen boken "sukkerbiten" av Lindberg? Sugarpill Lavkarbo generelt 3 30-05-06 17:16
Boken "Fettforbrenning" av Fredrik Paulun Vigdinil Lavkarbo generelt 27 15-04-06 23:30
"Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!! 116->80 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 13 23-03-06 10:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no