Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Dr. Dahlqvists kokebok - utdrag

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-10, 12:32   #1
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Dr. Dahlqvists kokebok - utdrag

Leser i et utdrag fra Dr. Dahlqvists kokebok, og under oppskriftene står utregningene i %. Eksempel; 4% karbo, 9% proteiner og 86% fett.

Er det noen som har boken, og om det står noe i boken hvor mange % karbo man skal spise for å gå ned i vekt.

Jeg vil ikke kjøpe boken hvis jeg må regne om på hver oppskrift. I Skaldemans kokebok står det hvor mange karbo det er i hver rett.

Noen som vet?

  Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 18:40   #2
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Dr. Dahlqvists kokebok - utdrag

Opprinnelig lagt inn av Gobolla, her.

Leser i et utdrag fra Dr. Dahlqvists kokebok, og under oppskriftene står utregningene i %. Eksempel; 4% karbo, 9% proteiner og 86% fett.

Er det noen som har boken, og om det står noe i boken hvor mange % karbo man skal spise for å gå ned i vekt.

Jeg vil ikke kjøpe boken hvis jeg må regne om på hver oppskrift. I Skaldemans kokebok står det hvor mange karbo det er i hver rett.

Noen som vet?

Hei det er utregnet energifordeling i % - ikke antall karber i hver oppskrift. Dette er en introduksjonskokebok, med en teoridel først. Dersom du er på jakt etter en større kokebok, vil jeg anbefale MATGLEDE MED LAVKARBO, som kommer 10. november i bokhandelen.
Hilsen Jan M, forlegger

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Doktor Dahlqvists och Airams LCHF-Kokbok Cornelia Lavkarbobøker 5 14-08-09 09:39
Din egen kokebok guro Bøker om ernæring og helse 2 11-04-09 11:32
Kokebok sstorebo Oppskrifter 4 31-07-08 14:51
Kokebok? Fjonken Spørsmål og svar 8 17-02-06 13:00
Kokebok for deg som trener.... Iset Atkins kosthold 0 12-03-04 15:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no