Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Smoothies / drikke

Velkomstdrink?

Smoothies / drikke Her kan du dele dine opprkrifter på drikker som er gode å drikke på et lavkarbokosthold. Har du funnet den optimale smoothie?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-11, 19:57   #1
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Velkomstdrink?

Hei!

Jeg skal feire 30-årsdagen min på lørdag og har invitert 60 (!!) gjester! Jeg har maten og kakene klart, men trenger tips til velkomstdrink!

Den bør være enkel, god og ikke så alt for dyr. Den behøver ikke være lavkarbo, men det hadde jo vært greit om jeg kunne ta noen glass av den. :-)

Håper på mange gode forslag!

Hilsen snart tjueti!

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 02:08   #2
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Velkomstdrink?

jeg er ikke veeldig god på sånne ting.. men jeg har brukt fun light safter til drinker ihvertfall! de har jo maange forskjellige smaker ellers så er jo strawberry daquiri nydelig da!! da blender man jo bare sammen jordbær og rom! hvis man kjøper frosne bær er det ikke så dyrt heller

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 20:57   #3
Zalah
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Velkomstdrink?

Finnes gode musserende viner (liksom-champis) på polet som ikke er så dyre. Et glass til hver med et par jordbær el. bringebær oppi! Da trenger du ikke mange flaskene vettu! Toppers!!! Kjøper du litt tørr vin så kan du jo ta du også!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no