Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Himalayasalt, et vidundersalt?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-10, 11:56   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Himalayasalt, et vidundersalt?

Her er en artikkel om Himalayasalt og hvorfor man ikke bør bruke penger på det (med mindre man liker tanken på å bruke "Himalayasalt" da )



Edit:
Denne virker:
http://skepsis.no/?p=903

mulig at man må søke etter himalayasalt
http://skepsis.no/index.php?page=vis...etID=152&sok=1

Takk skal du ha, blåbær!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 05-12-14 kl 17:51.
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 12:01   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Jeg fikk ikke opp noe på den linken, men søkte og fant det her. Håper den virker

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 15:35   #3
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Det smaker vertfall bedre enn bordsalt

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 15:42   #4
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

jeg har aldri en gang hørt om himalayasalt

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 15:50   #5
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Jeg har både det og Hawaii-salt. Jeg tror ikke at de er noen vidundermidler, men de ser jo kulere ut og så smaker de litt annerledes enn vanlig bordsalt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 16:41   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

så smaker de litt annerledes enn vanlig bordsalt.

Ja, jeg liker smaken på Himalayasaltet. Og rosafargen! Mitt ble forøvrig kjøpt for 7kr på søstrene Grene, så det er uansett ikke mye jeg har kasta bort på det...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 16:52   #7
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, jeg liker smaken på Himalayasaltet. Og rosafargen! Mitt ble forøvrig kjøpt for 7kr på søstrene Grene, så det er uansett ikke mye jeg har kasta bort på det...

Rosa? Mitt er rødt. Men Hawaii-saltet mitt er rosa.

Edit: Haha, never mind. Jeg blandet dem.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 05-09-10 kl 16:55. Årsak: Ooops
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 17:37   #8
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Jeg har ikke smakt det, men har sett at det reklameres som "renere" og at det skal være godt for både det ene og det andre.
Artikkelen tar for seg alle de tøvete påstandene som settes fram av selger/produsent, ingenting om smaken.
Visste forresten ikke at det var rødt, det var jo litt artig da

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:13   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Det var vel Trine Grung i en av disse Middag halv 8 eller Hjemme hos meg eller noe sånt som lurte meg til å kjøpe en boks Himalaya- salt!
Det var i forbindelse med sånn Raw food- greier, tror jeg!

Jaja, boksen er søt og jeg syns det smaker annerledes og godt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:30   #10
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Bruker å kjøpe havsalt på helsekost, det smaker bedre enn vanlig salt som de selger i dagligvarebutikkene. Kjøper også urtesalt på helsekost, synes det smaker godt som bordsalt. Har vært litt nysgjerrig på hva Himalayasalt var for noe, nå tror jeg at jeg holder meg til havsaltet.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 11:17   #11
Atir
Medlem
 
Atir sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 298
Atir er på en erverdig vei

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Har tatt hårmineralanalyser gjennom flere år og ofte har resultatet vist at jeg ligger lavt på natrium og blitt anbefalt å bruke litt mer salt på maten. Det har hjulpet på energi og fordøyelse. Har dessuten forlite magesyre, og den blir som kjent laget av blant annet salt. Har og hjulpet på mitt lave blodctrykk. Jeg bruker naturlig havsalt eller himalayasalt.

__________________


Atir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 12:53   #12
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Jeg liker best grått bretagne salt

På andre plass er himalaya salt og så hav salt.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 01:01   #13
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Jeg fikk boka "supermat" av Berge og Chacko til jul. De anbefaler Himalayasalt og skriver at " i motsetning til vanlig bordsalt kan ikke himalayasaltet overdoseres" og svadasvada.
Kjenner jeg blir skeptisk til hele boka, hva slags kilder har de egentlig brukt? Svadabok... og jeg gikk rett på! :-( Holder God morgen Norge delvis ansvarlig, var der jeg så damene først.

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 12:42   #14
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Jeg har ikke hørt om det før, men kjenner at skeptikeren i meg stusser veldig på ordet "vidundersalt".

Mulig jeg egentlig bare stusser på alt som blir sammensatt med ordet vidunder. Vidunderkur, vidunderbarn, vidunderjuice, vidunderditt og vidunderdatt. :skeptisk:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:28   #15
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

bra artikkel denne !
Har selv lurt på dette med NaCl og synes det har vært litt snodig med påstand om at "Himalya-salt" skal være så mye bedre enn vanlig salt- når det tross alt er det samme. eller den fantastiske virkning mineralsalter har. og anbefaling om å drikke "sole" osv....
jeg har prøvd det selv... og lest mye om salter

jeg liker bedre å bruke URAFFINERT salt, uansett hvor det kommer fra i verden og hva det heter.
Altså skal det være litt grått eller rosa i det. og UTEN antiklumpemiddel. Det koster litt mer(men er billig alikevel- salt er ikke den store utgiften for meg- jeg har en pose(500 g) i MANGE år, -
så får man tross alt noen flere sporstoffer og mineraler med på kjøpet - dog i små mengder. Jeg liker ikke at noe er RAFFINERT og bruker heller ikke HVITT havsalt- og få med blekemiddel på kjøpet ??

Jeg tror de fleste av oss trenger MER SALTER. men ikke bare NaCl og mye av det. Det kan være natrium bundet til karbonater, fosfater, oksider osv... ja og magnesium, kalium, kalsium osv....

Hva slags salt er det feks i SELLERI ? det er vel mer av den typen vi har godt av
man lærer så lenge man lever - moderasjon og balanse kommer ofte igjen og igjen

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:34   #16
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

bra artikkel denne !
Har selv lurt på dette med NaCl og synes det har vært litt snodig med påstand om at "Himalya-salt" skal være så mye bedre enn vanlig salt- når det tross alt er det samme. eller den fantastiske virkning mineralsalter har. og anbefaling om å drikke "sole" osv....
jeg har prøvd det selv... og lest mye om salter

jeg liker bedre å bruke URAFFINERT salt, uansett hvor det kommer fra i verden og hva det heter.
Altså skal det være litt grått eller rosa i det. og UTEN antiklumpemiddel. Det koster litt mer(men er billig alikevel- salt er ikke den store utgiften for meg- jeg har en pose(500 g) i MANGE år, -
så får man tross alt noen flere sporstoffer og mineraler med på kjøpet - dog i små mengder. Jeg liker ikke at noe er RAFFINERT og bruker heller ikke HVITT havsalt- og få med blekemiddel på kjøpet ??

Jeg tror de fleste av oss trenger MER SALTER. men ikke bare NaCl og mye av det. Det kan være natrium bundet til karbonater, fosfater, oksider osv... ja og magnesium, kalium, kalsium osv....

Hva slags salt er det feks i SELLERI ? det er vel mer av den typen vi har godt av
man lærer så lenge man lever - moderasjon og balanse kommer ofte igjen og igjen

Har lett overalt etter selleri-salt. Hvor finner jeg det? De hadde det overalt før i verden......

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 21:10   #17
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Kjenner jeg har begrenset kunnskap om salt sellerisalt?
Men jeg også unngår mest mulig raffinert mat, og har ikke tenkt på at salt også er det... Så da er det på tide å prøve noe nytt. Takk for oppvekkeren

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 21:48   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det var vel Trine Grung i en av disse Middag halv 8 eller Hjemme hos meg eller noe sånt som lurte meg til å kjøpe en boks Himalaya- salt!
Det var i forbindelse med sånn Raw food- greier, tror jeg!

Jaja, boksen er søt og jeg syns det smaker annerledes og godt!

Trine Grung er like troverdig som en isklump i mikroen... Dama er ikke rett på en eneste flekk!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 21:49   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Har lett overalt etter selleri-salt. Hvor finner jeg det? De hadde det overalt før i verden......

Sellerisalt er nydelig!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:50   #20
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Har ikke sett selleri-salt på en stund jeg heller.
Hvis man trenger salter så vil jeg anbefale CELLESALTER(små salt-drops man suger på)
brukes som homeopati, men feks "multi-cellesalt" kan brukes for alle. de er dyre, så mulig det er like greit å spise MASSE GRØNNE GRØNNSAKER(feks sjø-grønnsaker) + urter/bær/ville planter etc, spirer er like greit?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 10:17   #21
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Her er en artikkel om Himalayasalt og hvorfor man ikke bør bruke penger på det (med mindre man liker tanken på å bruke "Himalayasalt" da )



Edit:
Denne virker:
http://skepsis.no/?p=903

Takk skal du ha, blåbær!

Har også lest denne artikkelen og ikke minst sendt linken videre til de som sverger til himalayasalt for å være sunnere, for homøopaten eller for dama på helsekosten har anbefalt det.

Sitat:

Det er imidlertid mer, og nå skal vi ut i tralla-la-land:

Ut over den viktige mineralsammensetning, inneholder Himalaya Krystallsalt også de energiladede biofotoner – den enorme solenergi, som fordampede havvannet. Når saltet kommer i forbindelse med vann, blir det så aktivt igjen.( http://www.himalayasalt.no/)Himalayasalt inneholder også biofotoner – en enorm solenergi som fordampet havvannet i sin tid (http://www.altshop.no/nettbutikk/him...int-p-111.html).



Opp med hendene den som kan forklare hva et ”biofoton” er.


Jeg brølte av latter da jeg leste dette, tralla-la-land du liksom


Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.


jeg liker bedre å bruke URAFFINERT salt, uansett hvor det kommer fra i verden og hva det heter.

Jeg bruker også uraffinert salt, men det er for det at jeg synes at det smaker bedre/mer enn det vanlige raffinerte saltet. Tror jeg betaler 20 kr for en pose på 500g på den økologiske butikken og da går en del av inntekten til WWF og det er jo nesten like viktig

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 10:24   #22
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sellerisalt er nydelig!!!

Tror det er borte fra butikkhyllene for det finnes en facebookside for å få det tilbake. Såvidt jeg kan finne ut er det laget av malte sellerifrø og salt, å det må jo kunne gå ann og mekke selv

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 23:06   #23
Nyfrelst
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 78
Nyfrelst har en fantastisk aura rundt segNyfrelst har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Himalayasalt smaker jo nydelig, pluss at det ser flott ut. Men jeg synes det er bekymringsverdig at det promoteres som et "sunnere" salt, som til og med skal kunne inntas i større mengder enn vanlig salt fordi det er "naturlig". Slike påstander synes jeg lukter humbug lang vei...

Nyfrelst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 23:09   #24
Nyfrelst
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 78
Nyfrelst har en fantastisk aura rundt segNyfrelst har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Fint å se at det er skeptikere her inne forresten! En gang uttrykte jeg min skepsis til himalayasalt i kommentarfeltet på en blogg, og ble bombardert av sinte kommentarer om at hvis jeg ikke kunne si noe hyggelig kunne jeg like godt holde kjeft...

Nyfrelst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 23:21   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Nyfrelst, her.

Fint å se at det er skeptikere her inne forresten! En gang uttrykte jeg min skepsis til himalayasalt i kommentarfeltet på en blogg, og ble bombardert av sinte kommentarer om at hvis jeg ikke kunne si noe hyggelig kunne jeg like godt holde kjeft...

At vi har tro på lavkarbo, betyr ikke at vi er like håpløse på alle plan, vet du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no