Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sydenferie

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-17, 20:24   #1
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sydenferie

Skal snart til syden...og håper i den forbindelse at dere har noen gode tips til mat og snacs Skal bo i leilighet og kan derfor lage mat selv...men liker aller best å spise ute i ferien Hvordan har dere gjort d på ferie?

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 22:43   #2
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Sydenferie

En restaurant har økonomisk interesse å tilfredsstille dine behov så hvis dere trakterer samme språk skal det ikke være så vanskelig å bytte ut potetene med brokkoli el.l. Det er også vanlig å ha olivenolje på border så du kan fete opp salater slik at du får i deg nok energi til å holde deg mett hele dagen. Smørsauser som bearnaise er ok hvis det er laget riktig. Det ser du fort. Ofte blir sauser osv servert i skål ved siden av som side-orders.

Sprit og sukkerfri brus funker å drikke. Whisky og Cognac er jo garantert innafor. Snacks er det verre med.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 17-04-17, 21:40   #3
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sv: Sydenferie

Tusen takk for svar Det blir nåkk mye reint kjøtt m gr.saker ja Jeg er en pizza/pasta elsker når jeg er på ferie...spesielt til lunsjen...ser for meg at det kan bli litt kjedelig med "bare" kjøttretter...hehe...luxusproblem

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-04-17, 01:54   #4
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Sydenferie

Er jo gøy å endelig få i seg 5 om dagen da.. Jeg veit ikke om noen som ikke hevrken er veganere eller på lavkarbo som klarer å få i seg en halv kilo mer grønnsaker/frukt per dag, som er det 5 om dagen handler om..

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp!! Sydenferie i fire uker Kanari Spørsmål og svar 3 20-07-06 23:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no