Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

oe brødet... er det noen med oppskrift så ligg godt ut

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-10, 10:36   #1
jente_83__
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 14
jente_83__ er på en erverdig vei

oe brødet... er det noen med oppskrift så ligg godt ut

og er det noen med tips om måltider du har med deg ut som går raskt og hive i munnen som er av lavkarbo typen?

sitter jo ikje hjemme og venter på klokken.
holder meg til kjøtt og grønsker men trur at jeg skal og tillate litt brød av et spess form pga raskt og få i magen under tur.

har ennda ingen filosof...fikk bare vite med legen av lavkarbo er bra.. så det gjør jeg i form...
ønsker å gå ned i vekt og

jente_83__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 10:56   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: oe brødet... er det noen med oppskrift så ligg godt ut

Hei,
Her er bakst-delen av forumet og her finner du massevis av brødoppskrifter.
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=124

Bare husk at erstatnings brød er en såkalt partystopper for enkelte
Partystopper er en matvare som kan hindre vektnedgang.
Jeg kan ikke anbefale deg et godt brød da jeg ikke har funnet noen jeg liker selv.
Enkel mat kan jo være å varme opp middagsrester, det funker fint til alle måltider. Vet at noen har stekt opp kjøttdeig, eller har kyllinglår liggende som kjapp grei mat. Egg, stekt, kokt, omelett…alltid like kjapp mat og i omeletten kan man jo hive oppi litt av hvert…
Sjekk ut oppskriftsdelen av forumet for inspirasjon, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 10:57   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: oe brødet... er det noen med oppskrift så ligg godt ut

Ikke helt lett å gi råd når man ikke vet 0m du legger deg på mat ala Fed0n eller ket0gent k0sth0ld...

Kjapp mat i brødkateg0rien kan være ziggylapper/0E-lapper, 2stk med g0dt med kjøttpålegg, tunfisk eller egg 0g grønnsaker.

Eller er 0melett/eggerøre kjapt å lage, eller steke seg en løvstek 0g spise med guac0m0le, agurk 0g t0mat. Sjekk løvsteken så den ikke inneh0lder p0tetstivelse.. stabburet sin er fin 0g den beste på smak.

Det mesteav lavkarb0mat er kjapp mat, skjær 0pp 0g fres i panna 0g kanskje helle 0ver en dæsj fløte.

0melett kan lage i langpanna, skjæres 0pp i biter 0g settes i kjøleskap eller fryser. Jeg regner 2-3egg per p0rsj0n alt etter s0m 0m jeg har n0e kjøtt 0pp i eller ikke. Søk på karb0melett, den er g0d 0g fin å steke i langpanne eller i st0re muffinsf0rmer, kjekt å bare raske med seg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vil vurdere dette brødet? Hannehk Dr Lindbergs 4 30-12-08 09:57
Noen som har ett godt råd? minna Lavkarbo generelt 7 21-01-08 17:01
UER Noen som har en oppskrift? lavendel Lavkarbo generelt 2 24-04-07 17:19
Noen som har en god oppskrift på rekesalat? stinasol Spørsmål og svar 3 09-12-06 19:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no