Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easylife Januar 2010

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-10, 11:44   #51
Klanos
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 2
Klanos er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Hei!
Jeg har akkurat startet med Easy life, dag 3 med lavkarbo-mat nå. Fikk ikke lov å bruke pulver da jeg ammer, men mulig jeg kunne bruke litt pulver senere når poden ikke er avhengig av å amme lenger. Ser det er veldig ulik praksis på hvor lenge man kan gå på pulver, vi fikk ikke lov til å bruk epulver mer enn 2 (!) uker, noe jeg syntes var veldig lite! ...ihvertfall når man har en del å ta av sånn som jeg, litt skuffet over det.., men nå er det trening og lav karbo som gjelder, og håper det kan sette i gang litt nedgang av vekt fremover ihvertfall

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wYrn1jG/" target=_blank>


Klanos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy life Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 18:12   #52
blomkarse
Medlem
 
blomkarse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 86
blomkarse har en fantastisk aura rundt segblomkarse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easylife Januar 2010

Opprinnelig lagt inn av zitrix, her.

Da er jeg på dag nr 2 suppa smaker ikke så veldig vondt lenger
og kjenner at mye av sulten er borte Men jeg sliter med klumper når jeg skal blande inn pulverett noen som har noen tips akuratt der?

Jeg tar pulver i en liten bolle og visper med spiralvisp, da er det ikke noen klumper igjen. :-)

__________________


blomkarse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 18:32   #53
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easylife Januar 2010

Opprinnelig lagt inn av zitrix, her.

Men jeg sliter med klumper når jeg skal blande inn pulverett noen som har noen tips akuratt der?

Kanskje du bruker for varm væske? Jeg har en miniblender jeg bruker (heter no' sånt som Magic Bullet eller noe sånn tror jeg - veldig praktisk!) og jeg får ikke klumper i det hele tatt. Blander først pulveret ut i ca. 2 dl lunkent vann - og så tilsetter jeg varmt vann etterpå. Funker veldig bra.

De andre posene (sjokolade og vanilje) blander jeg med kaffe, og de bare rører jeg ut i et glass. Blir ikke klumper da heller. Heldigvis. Har nemlig klumpe-allergi-og-skikkelig-klumpeangst....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 18:49   #54
zitrix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 11
zitrix er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Har nemlig klumpe-allergi-og-skikkelig-klumpeangst....

Hehe kjenner til følesen :P Må si den grønnsaksuppa var vanvittig go :P
Smaken av sopp skal jeg aldri røre igjen :P

zitrix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 19:38   #55
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easylife Januar 2010

Opprinnelig lagt inn av zitrix, her.

klumper når jeg skal blande inn pulverett

Da jeg gikk på cambridge brukte jeg sånn ristebeger fra tupperware. Den var veldig praktisk og lett å ta med rundt omkring, og lett å drikke rett ut av. Men ikke rist varmt drikke i den, det eksploderer nemlig av trykket.... Lærte jeg the Hard Way...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:38   #56
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Sv: Easylife Januar 2010

Hei!

Slenger meg med her jeg. Hadde første kurskveld 19. januar, og første veiing viste ned 3,4 kg etter en uke på pulver.

Jeg har begynt å innføre litt mat igjen, dvs et lavkarbo måltid om dagen. Grunnen er rett og slett at jeg gikk ned 2,6 kg på de 2 ukene før jeg begynte på kurs også, sånn at jeg har gått ned 6 kg på 3 uker. Det er litt i overkant mye når jeg "bare" skal ned ca 12 kg. Jeg vil ha en varig vektnedgang, og har god tid. Det er derfor jeg meldte meg på easylife, siden det varer i 26 uker.

Spent på hva vekta sier på tirsdag etter ei uke med mix.

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 01:28   #57
zitrix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 11
zitrix er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Dag 3 unnagjort den ene boksa min begynner å bli alt for stor hodt på å miste den på kinoen i dag :P

zitrix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 00:15   #58
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easylife Januar 2010

Jeg slenger meg med her, jeg! Mitt første innlegg

Begynte på Easy-life kurs 28. januar - og shake fra 29. januar. Er på den 5 dagen min nå.... Har gått ned noen kilo, men er litt spent på neste veiing til torsdag, da vekta mi ikke er helt nøyaktig.

Lager mat til familien "as usual" - og bakte til og med pizza første dag på kosterstatter. Gikk forbausende bra - og jeg er hekta på å lese om kosthold.

Gruer meg mest til å begynne å spise igjen - og prøver å planlegge sunne måltider til den tid kommer. Tror ikke jeg kommer til å gå på shake så lenge, det er i grunn veldig kjedelig - men satser på 1-2 uker. Vi får se..

Spennende å komme over dette forumet

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 09:28   #59
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Sv: Easylife Januar 2010

Var på mitt tredje møte i går, ned 700 gram. Noe som jeg er veldig fornøyd med siden forrige helg reiste jeg på hytta uten kosterstatteren min.

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 21:40   #60
ninass
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 5
ninass er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Slenger meg med her inne, jeg. Er nå på 3 uka på Easylife. Men............. etter en uke begynte jeg å spise kylling på kvelden. Spiste også salat sammen med kyllingen, men fikk beskjed om at jeg burde klare meg med bare kylling.

Nå denne siste uken føler jeg at det står bom stille. Har gått ned 6 kilo så det er sikkert ikke så rart at det står stille, men er i grunnen skuffet. At det står stille i perioder når man spiser, er OK, men kosterstatter frem til middagen, synes jeg faktisk burde gi litt resultater, selv om jeg er på uke 3.

Men..... ( ja det er enda et men....) jeg er fornøyd med meg selv så langt. Nå må jeg bare lære meg mer om lavkarbo fremover. Er så opplært til å telle kalorier at dette karbohydratfokuset er helt ukjent for meg. Noen som kan gi meg beste stedet, boken, tråden eller hva som helst til å lære og motiveres ut i fra lavkarbo?

ninass er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 22:47   #61
Mie79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8
Mie79 er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Har gått på easy-life i ei uke, og synes det går overraskende bra! Er veldig motivert, og etter å ha gått ned 5 kg etter den første uka på kosterstatter er det helt greit å fortsette!
Synes grønnsakssuppa er helt forferdelig, da... Men skal prøve å krydre den med pepper og hvitløk, slik noen av dere har gjort.

Jeg lurer også på denne vekt tickeren... Får det ikke til! Skal jeg lime den inn i dette innlegget?
Jeg prøver:


Mie79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 22:48   #62
Mie79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8
Mie79 er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Hurra!!! Det gikk! Må jeg gjøre dette hver gang?

Mie79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 23:04   #63
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easylife Januar 2010

Psssst - vi har ny Easylife tråd nå - for nå er det februar.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 23:07   #64
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Easylife Januar 2010

Gå på kontrollpanel, endre signatur og legg den inn der

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 23:40   #65
ninass
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 5
ninass er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Psssst - vi har ny Easylife tråd nå - for nå er det februar.....

ninass er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:20   #66
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Hei, jeg gikk på easylife for 2år tilbake med gode resultater, men fikk en stor sprekk og greide ikke og begynne og spise normalt igjen og gikk da desverre tilbake til mine gamle vaner og gikk opp en hel del.

Men har nå tatt tak i meg selv er her og har lest og lært utrolig mye om lavkarbo og synes det virker bra, og har tenkt og begynne med det, men nå går jeg på shake fra campkilo, samme opplegg som easylife, er i ketose og har gått ned 6 kilo på 2uker, skal gå en uke til på pulver for så og begynne på lavkarbo, lurer på om det er noen som har noen erfaringer gode tips om dette?

Er livredd for og gå opp igjen det jeg har gått ned og att disse tre ukene bare skal ha vært "bortkastet" vil jo fortsatt gå ned hvertfall 10-15 kilo til

Takk for alle svar

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
easylife, lavkarbo, motivasjon, protein, pulver


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easylife bjoekr Mer enn 30 kg overvekt 123 21-03-11 19:59
EasyLife Kosterstatter Csilla Andre dietter 15 04-01-10 22:17
Ketolyse vs easylife Baluba Spørsmål og svar 12 06-06-09 00:26
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no