Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easylife

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-11, 12:22   #1
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Easylife

Jeg startet opp med easylife på torsdag, og lurer på om det er flere her inne som går/har gått på easylife. Jeg håper på å gå ned ca 25 kg etterhvert.
Hvordan er deres erfaringer med denne kuren?
Er det noen som har noen easylifeposer som dere ikke skal bruke, vil jeg gjerne kjøpe. Syns pulveret var veldig dyrt, så om man kan spar noen kroner, er det veldig greit.

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 13:18   #2
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easylife

Jeg gikk på Easylife vinteren 2010, og gikk ned de 15 kg jeg hadde satt som mål da. Men det må sies at de som fulgte pulverkuren lenger, gikk mye raskere ned enn meg. Jeg gikk på pulver i 2 uker, og den siste uka spiste jeg i tillegg ett salatmåltid om dagen. Pulver var i grunn helt greit, bare innmari kjedelig. Jeg klarte meg fint gjennom perioden, og lagde mat til resten av familien. Til og med bursdagsselskap x 2 fikk jeg til uten å dette av pulveret. Når det er sagt, er det ikke det å ikke spise som er min utfordring - men det å spise riktig i hverdagen. Etter at jeg fant lavkarboforumet, er jeg blitt mye mer bevisst - og begynner å bli sikker på kostholdet mitt. Det jeg så på som det viktigste med EasyLife var det å begynne å trene, og å få rutiner på treningen. Etter kurset mistet jeg litt piffen, også på grunn av mye annet som skjedde i livet (daglig stress ting, ikke noe alvorlig), og fikk ikke trent noe særlig. Det siste halvåret har jeg gått opp igjen 5 av de 15 kiloene jeg tok av på kurset, men nå satser jeg på trening + lavkarbo for å komme ned igjen. Ønsker deg lykke til med kurset, jeg hadde det veldig trivlig mens jeg gikk på kurset.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:03   #3
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Easylife

Modezty: Tusen takk for svar. Morsomt å høre andre sine erfaringer. Jeg syns det er utrolig kjedelig å stå og lage deilig helgemat til familien og ikke kunne ta en smakebit selv også (helst med rødvin til) men tenker som så, at dette er bare en (forhåpentligvis) kort periode av livet mitt. Syns du var tøff som klarte deg igjennom 2 bursdager - det er ikke bare, bare. Jeg skal på tur til Sverige med sykkelklubben min til neste helg, fre- søn. DA får jeg en utfordring!

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 21:39   #4
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easylife

Lykke til!

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 15:20   #5
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Easylife

Huuuuhuuuu! Jeg har gått ned 7 kg siden oppstart på easylife for 2 uker siden. Nå får vi lov til å spise ett par egg og drikke funlight saft i tilegg til suppe/shake. Syns dette fungerer veldig greit.
Jeg klarte meg faktisk bra igjennom en weekend i Sverige med sykkelklubben også . Skeiet ut med litt lavkarbo middag på lørdagen (litt) og 2 glass tørr hvitvin. Var fortsatt i ketose når jeg kom hjem.

Fant forresten oppskrift på en kake som er lavkarbo og inneholder kun 90 kcal. Den har jeg laget idag, og spist 2 stykker av (ca 25 kcal) Smaker som den skumkaken man fikk i barnebursdager som liten bare at jeg ikke har smeltet sjokolade på toppen. Smart oppskrift å lage kokosboller av også tipper jeg.
Her er linken til kaken: http://www.kriweb.no/2009/09/04/kake-90-kcal/

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
EasyLife og ketolyse pepsimia Andre dietter 5 12-07-11 18:25
Easylife bjoekr Mer enn 30 kg overvekt 123 21-03-11 18:59
Easylife ROTTA Spørsmål og svar 2 27-05-10 09:33
EasyLife're - se her Fedonisten Andre dietter 17 25-05-10 00:35
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 22:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no