Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-10, 21:18   #1
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Så kan vi lage oss en motivasjons- og erfaringsdelingstråd!

Jeg er på dag 3 av pulverkur. Sitter og gleder meg til å avslutte dagen med et skikkelig sjoko-kick av en shake!

Har en plan om å gå på kun pulver i 2 uker, og så revurdere da. Mulig jeg kjører en blanding av pulver og lav-karbo mat etterhvert. Akkurat nå virker ihvertfall 5-6 uker med kun pulverspising litt uoverkommelig. Men samtidig, hvis det er sånn at sultfølelsen forsvinner og energien tiltar, så kan det hende det er fristende å kjøre den enkle veien hele veien også. Har vel ca 20 kg som skal av.

Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 22:30   #2
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Lykke til! 3. dagen er den verste, så begynner det å gå bedre igjen.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 22:35   #3
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Christine76, har du gått ned så mye på Xtragavanza? Imponerende vekttap! Men ikke bare på 12 ukers kur, vel?

Har du noen flere tips? Spiste du kun pulver eller i kombinasjon med litt mat også?

Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 23:28   #4
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg spiste kun pulver i tolv uker, så hadde jeg tre ukers pause og spiste pulver i fem uker til. På den perioden gikk jeg ned ca 30 kg til sammen. Har ikke gått ned noe mer på lavkarbo etterpå, men holdt vekten. Så jeg vurderer å ta en periode med pulver igjen for å bli kvitt resten av det jeg vil bli kvitt. Men det blir vanskeligere og vanskeligere.

Jeg har aldri kombinert pulver og mat mer enn man er nødt til i en overgang. Jeg synes ikke det fungerer så bra for meg.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 15:37   #5
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg og samboeren har begynt på easylife nå. Kurset starter ikke før 7.09, men vi har tjuvstartet litt. Begynte med shaker på onsdag, og har trent 2 ganger etter at vi startet + gått tur 2 ganger. Stor forskjell fra tidligere, der vi ALDRI gikk tur eller noe. Grunnen til all aktiviteten, er at vi ikke vet hva vi skal finne på nå som vi ikke spiser ;-)

I dag har pulveret vært kjipt. Kvalmende og ekkelt, men det går over. Gleder meg til det. Belønner oss med massasjestol etter trening og.. Deilig :-)

Hva med dere andre? Hvordan går det så langt?

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:52   #6
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg har fullført en uke med pulver og feiret med grillet kylling til middag Altså, en kvart kylling uten noe til, i stedet for den vanlige halve pulverposen.. Men skal prøve å holde meg til pulver igjen framover, var bare så godt å få fyllt magen igjen.

Det går bedre og bedre, og shakingen blir en vane (og jeg sparer masse tid som jeg eller ville brukt til spising), men jeg sliter fortsatt med at jeg blir veldig sulten mellom måltidene. Spiser 6 halve måltider, og er nok skikkelig sulten ca halvveis mellom måltidene. Det hjalp litt å ta olje (tenk det, jeg GLEDER meg til å få ta en skje tran hver dag! )

Men det aller beste da, veide meg i dag etter en uke på pulver, og jeg veier nå 5,4 kg mindre enn da jeg startet! Et par kilo av dette er jo vann som fort kommer tilbake, men likevel, over 3 kg rent fett borte på ei uke!!

Er misunnelig på de som spiser pulver og overhodet ikke er sultne, da, heldiggriser! Mister all motivasjon når jeg blir sulten nok, og så fort jeg har spist, så er jeg klar for å gå på pulver i mange måneder til

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 21:56   #7
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hvis du er mye sulten så er det mulig at du ikke drikker nok vann. Det anbefales 3-5 liter vann for dagen på helfart, og jeg vil heller anbefale deg 5 enn 3 liter. Ellers så fant jeg at for meg så var det nyttig å dele i 5 måltider heller enn 6. Da fikk jeg bli skikkelig mett en gang for dagen, og det hjalp en del på psyken. Lykke til videre.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 10:53   #8
Flexseline
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 6
Flexseline er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Ninamor81, her.

Jeg og samboeren har begynt på easylife nå. Kurset starter ikke før 7.09, men vi har tjuvstartet litt. Begynte med shaker på onsdag, og har trent 2 ganger etter at vi startet + gått tur 2 ganger. Stor forskjell fra tidligere, der vi ALDRI gikk tur eller noe. Grunnen til all aktiviteten, er at vi ikke vet hva vi skal finne på nå som vi ikke spiser ;-)

I dag har pulveret vært kjipt. Kvalmende og ekkelt, men det går over. Gleder meg til det. Belønner oss med massasjestol etter trening og.. Deilig :-)

Hva med dere andre? Hvordan går det så langt?

Hei...starte på Easylife før 10 dager siden...7 første var vanskelig...klarte ikke 6 måltider med pulver/suppe så jeg er gått over til et måltid med kylling...smaker himmelskmye bedre nå....har bare gått ned 2,5kilo på ei uke,ikke så veldig mye.Fikk beskjed at dette kunne skje siden jeg har gått ned mye på egenhånd tidligere..men jeg er fornøyd alikevell...sakte men sekkert si nu jeglykke til

Flexseline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:30   #9
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

2,5 kilo er bra det da... Vi skal vel sannsynligvis ikke veie oss før kurset starter vi da.. Men vi føler oss lettere. Merkelig følelse egentlig, men det er jo kanskje fordi magen aldri er full lenger

Vi drikker mye vann i forhold til hva vi pleier, og innrømmer at vi sliter litt med 3 liter. Så 5 liter??? Hadde vi aldri klart tror jeg. Baksiden er jo at en løper på toalettet hele tiden da

Nå er det vel snart på tide å dra ut på en liten "langtur". Pakke snippsekken med masse vann og dra bikkja med på tur. Vi slanker ikke bare oss nemlig

Ønsker alle lykke til da... Kult om vi kan bruke forumet her og oppdatere hverandre og motivere hverandre. Kan nok sikkert tære litt på motivasjonen etterhvert, ihvertfall dette pulver-greiene.

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 23:09   #10
Øyvind81
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sotra, Bergen
Alder: 42
Innlegg: 6
Øyvind81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Starta opp med Extravaganza helfart igår og det går bra sålangt. Ser fram til første samling med gruppa som starta no.

__________________


Øyvind81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Extravaganza Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:23   #11
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Ok, jeg har et problem nå.. Jeg er så forb.... kvalm om dagen. Får ikke i meg nok med shaker, og blir enda mer kvalm etter å ha drukket dette. Hva i alle dager skjer liksom? Noen andre som har det slik???

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:59   #12
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Ninamor81: jeg har også vært litt kvalm, særlig hvis det er lenge siden jeg har spist, og så tar en hel pose pulver. Men ikke hele tiden, da. Tipper det er normalt.

Velkommen til dere andre, så hyggelig at det er flere av oss!

Nå sitter jeg faktisk og koser meg med en ferdigblanda sjokoladeshake. Syns den er helt ok, jeg, mulig jeg er hjernevaska? Smakta igjen fersken-pulveret for første gang siden dag 1 i dag, og det smakte faktisk ikke så ille som jeg husket det.

Har dere andre noen pulverfavoritter?

Jeg har forresten stått stille på vekta de to siste dagene, så veldig spent på morgendagens veiing, da VIL jeg nedgang igjen!

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 12:03   #13
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Går Xtragavanza og easylife ut på det samme eller? Fremdeles problemer med sult og kvalme.. Spiser aldri en hel pose med shake, bare 1/2 hver 3 time. Men skulle ønske jeg slipper unna. Skal snakke med hun som driver kurset i dag om denne kvalmen. Jeg måtte ringe meg inn syk på jobben i dag, så uvel er jeg. Og det går jo ikke. Jeg er glad i jobben min, og vil ikke være borte fra den pga dette liksom... Håper på en måte at det er en annen grunn til kvalmen, som jeg ikke vet om.. Og at den skal gå over SNART!!!

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 09:49   #14
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hei! Jeg er ny her. Jeg har startet med pulver i går. Jeg følger ikke noe kurs, men skal prøve på egenhånd, både med pulver å trening. Bra at det finnes en tråd som man kan være med på. Det er godt å få støtte eller høre at andre jobber med det samme som deg selv.

slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 19:11   #15
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Obs, de fleste pulver har store mengder karber og du vil ikke være i ketose når du går på dem. Sjekk det.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:04   #16
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Heisann

Jeg begynte på xtravaganza i januar 2010, og gikk 10 uker på pulver da. Gikk ned 22kg
Siden 05.05 og til nå har jeg gått opp igjen 1.5, men vet at ting tok litt av i sommer.
Har nå prøvd å begynne igjen på pulver, da jeg har en del til som skal av, men det er vanskelig å komme i gang igjen syntes jeg..... Vet ikke helt hvorfor. Men en ny dag i morra, og da skal jeg klare meg. Vet jo fra første gang, at kommer jeg over de aller første dagene, så begynner det å bli greit og praktisk.
Syntes selve kurs-opplegget virker litt halvferdig. Men er 100% sikker på at jeg blir hjernevasket på en positiv måte med CD-en vi skal høre på. For jeg har aldri tenkt på kosthold på den måten som jeg gjør nå.

Supert med et forum, for det har jeg savnet, å kunne få diskutere litt.

Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:11   #17
Øyvind81
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sotra, Bergen
Alder: 42
Innlegg: 6
Øyvind81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Sålangt går alt bra på Helfart. Starta på pulveret fredag og på fem dager har eg gått ned 6,8 kg. Er spent på fortsettelsen og neste sjekk om ei veke.

__________________


Øyvind81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Extravaganza Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 17:58   #18
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Vi går jo som sagt på dette pulveret nå, og vi er i ketose. Tror vi får i oss 50 karber om dagen eller noe tror jeg. Husker ikke i huet nå. Folk har forskjellig nivå for å komme i ketose tror jeg, for vi er det med pulveret, men mamma som også har gått på easylife, kom aldri i ketose i det hele tatt.

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:10   #19
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Xtravaganza sitt pulver har også ca 50 karber for dagen. Men mener å huske at andre merker har mer? Jeg var i ketose når jeg gikk på pulver.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 21:13   #20
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Nutrilett og lignende er vel ikke ketose-pulver. Jeg er heldigvis også i ketose med xtragavana-pulver.

Jeg har hatt noen fine dager med mye energi og ikke så mye sultfølelse, men i kveld "sprakk" jeg. Spiste litt kyllingpålegg. Og det er det jo ikke noe fett i, så da ble det full dose pulver i tillegg. Sukk, veldig unødvendig.. De tre forrige gangene jeg har spist bittelitt mat, har jeg stått stille på vekta dagen etter.

Men ellers tusler jo vekta nedover jevnt og trutt, det er morsomt!

Christine: Du har sikkert erfaring med hvor mye du legger på deg når du begynner å spise igjen? De sier jo 2 kg med vann, men "fyll" i mage og tarm må da veie litt det og?

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 21:48   #21
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg har også syndet. Spist 2 biter med kålrot. Og en bittebitteliten kyllingbit (spiseskjestor).. Har ikke veldig dårlig samvittighet egentlig....

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 08:29   #22
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg går på Allèvo pulver, eller kosterstatter som det så fint heter. I dette pulveret er det 50 KH pr. døgndose men over 20 g er fiber. Jeg kom i ketose etter 2. dagen og er fornøyd med det. På begynnelse av dag 4 har jeg gått ned 2,6 kilo. Hvor mye trener dere i starten og videre?

slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 10:17   #23
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Karikatur, her.

Christine: Du har sikkert erfaring med hvor mye du legger på deg når du begynner å spise igjen? De sier jo 2 kg med vann, men "fyll" i mage og tarm må da veie litt det og?

Jeg har egentlig ikke så mye erfaring med det, for jeg dro rett på ferie når jeg sluttet på pulver, og veide ca 2 kg mer når jeg kom hjem. Så om det er de kiloene jeg la på meg, eller om det var noe annet og så gikk jeg opp eller ned etter det, det vet jeg ikke. Jeg ligger fremdeles på den vekten, sånn pluss minus. Så det generelle lavkarbokostholdet som jeg ligger på nå ser ut til å være stabiliserende heller enn slankende. Så fra neste torsdag av skal jeg igjen på helfart for å gå ned de resterende 6-7 kg ned til normalvekt. Jeg synes det er enklere enn å skulle modifisere kostholdet.

Angående synder så er nok litt kylling ikke verdens undergang, men jeg ville holdt meg unna kålrot, det har masse karber. Litt fett er heller ikke så dumt. Første perioden min på pulver så tok jeg bare den daglige dosen med tran/olje og det var greit. Men jeg merket at jeg ble litt dårlig om jeg trente mer enn 2-3 ganger i uken. I den andre perioden trente jeg gjevnt mer enn det, og da begynte jeg å ta mer fett ved siden i samråd med kursleder. Og det hjalp godt på. Ellers så er det enklest å følge kuren om man ikke tillater seg noe, for har man gjort det noen ganger er det vanskelig å stå i mot neste gang.

Slank63: Det var deg jeg siktet til med kommentaren om karber og ketose ja. Flott at du har et pulver som også er laget for å holde deg i ketose. Bare bruk oss her inne om du har noen spørsmål under veis, for det kan helt sikkert dukke opp ting som du lurer på siden du ikke følger et kurs. Angående trening så er det viktig så du ikke mister mye muskelmasse når du går så raskt ned i vekt. Anbefalingene jeg har fått et styrketrening minst en gang i uken, og totalt minimum 2-3 treningsøkter i uken. Pluss daglig aktivitet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 12:25   #24
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

74 står det på karbo på Allevo.... Det er med 5 poser til dagen. Jeg går jo på xtravaganza, men hater smaken på de posene, derfor har jeg kikket litt på Allevo, og lurt på om en kommer i ketose på de også....

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 12:47   #25
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Snoopa: Bruker du shakeren til å blande ut pulveret eller stavmikser? Hvis ikke du bruker stavmikser allerede så bør du begynne med det. Utgjør en verden av forskjell. Jeg liker også å lage shakene litt tynnere enn det som står på pakken.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 20:57
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
Flere som starter i morgen? Nike Lavkarbo generelt 18 26-05-08 09:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no