Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Resultat 10 ukersdiett

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-05, 21:24   #26
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

silje: jeg tror det er pga du da du forbrenner fett mest effektivt, pga kroppen din ikke har fått tilført energi på lang tid.

Lowcaarbdieter: hvis jeg så venter til etter ferien med å kjøre fullt ut på dietten, vil jeg nok likevel få noe ut av å holde meg til de matvarene og prinsippene som du har fremmet på siden din, tror du ikke? en får jo en viss idé om hva det går ut på. 5-6 mindre måltider for dagen for mest mulig effektiv forbrenning. lite karbohydrater, men mer enn atkins - nedtrapping. karbohydratene tidlig på dagen + etter trening. alltid proteiner til alle måltid! reine matvarer, minst mulig melkeprodukter for best resultat. utholdenhet og styrke for bedre resultat..

hvor kjøper jeg denne fettklypen?
trener du hver muskelgruppe en gang per uke hver for seg fordelt ut på dagene?

(nysgjerrig)

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker* Svar med sitat
Gammel 14-06-05, 22:52   #27
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sitat:


Erfaringsmessig får man utrolig mye ut av en diett hvis du går hver morgen 3-5 dager i uka i 45-60 min. rask gange. Fettet smelter nesten bort i kombinasjon med dietten.


Heisann!

Jeg går, noen ganger kombinert med jogging eller stavgang, hver dag før frokost i 30. min. Jeg har lært at man ikke skal trene mer enn 30. min før frokost, derfor ikke lenger. Mine turer før frokost er jeg på kort tid blitt avhengig av, men jeg passer alltid på å ikke gå i over 40 min. Men altså - morgenturer kan anbefales på det varmeste. I'm addicted!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 20-06-05, 11:10   #28
lowcaarbdieter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 48
Innlegg: 9
lowcaarbdieter er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av TinaF

silje: jeg tror det er pga du da du forbrenner fett mest effektivt, pga kroppen din ikke har fått tilført energi på lang tid.

Lowcaarbdieter: hvis jeg så venter til etter ferien med å kjøre fullt ut på dietten, vil jeg nok likevel få noe ut av å holde meg til de matvarene og prinsippene som du har fremmet på siden din, tror du ikke? en får jo en viss idé om hva det går ut på. 5-6 mindre måltider for dagen for mest mulig effektiv forbrenning. lite karbohydrater, men mer enn atkins - nedtrapping. karbohydratene tidlig på dagen + etter trening. alltid proteiner til alle måltid! reine matvarer, minst mulig melkeprodukter for best resultat. utholdenhet og styrke for bedre resultat..

hvor kjøper jeg denne fettklypen?
trener du hver muskelgruppe en gang per uke hver for seg fordelt ut på dagene?

(nysgjerrig)

Joda, bare du holder deg til rene matvarer, flerumettet fett og omega3, lavt til middels høyt karb inntak (lav GI), en proteinkilde til hver måltid, og en porsjon grønnsaker til 1-2 av måltidene vil du nok komme langt på vei. Det blir ikke så spesifikt som selve dietten, og du vil ikke gå så raskt ned - men på sikt så vil nok kroppssammensettingen bli bedre. Trene styrketrening 2-3 ganger i uken, og gå så ofte du orker om morgenen for ytterligere resultater. Problemet er bare at enkelte spiser alt for lite, og dermed så stopper fobrenningen opp. Det må altså være en balansegang mellom din vekt og kalori inntak (og næringssammensetting) for optimal forbrenning. Dietten regner individuelt ut kaloriinntak og mengde for en person, samt du kan komponere nye måltider raskt med utangspunkt i utregnet kalolrimengde. Nytt bilde av en bruker av 10 ukers dietten er også lagt ut. Han gikk morgenpromenader 4-5 g. uka. Fettklypa får du kjøpt via FitnessOnline.no

lowcaarbdieter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no