Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har "kaloritellerne" en tråd her?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-15, 02:58   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Har "kaloritellerne" en tråd her?

Heter denne typen "diet" noe spesiellt? Tviler på den heter kaloritelling, men det er det jeg kom på å kalle den nå. Lavkarbo funket ikke for meg i lengden, selvom jeg fortsatt spiser det fordi mye av det er godt!
Er det en egen tråd her på forumet under "andre dietter" som er rettet til å telle kalorier?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 14:52   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Har "kaloritellerne" en tråd her?

Tror ikke det. lavkarbo og lavkalori er to totalt forskjellige ting, litt som pluss og minus...

Hvorfor fungerte ikke lavkarbo for deg?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 16:45   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har "kaloritellerne" en tråd her?

Det går jo an å spise lavkarbo OG telle kalorier. Å spise kalorirestrektivt og lavkarbo er da ikke noe pluss og minus.

Men hvis du spiser høykarbo sånn godt over 130-150 kalorier, Tetra, så er det vel bedre for deg å sjekke forumet på Grete Roede sin side f.eks.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 04:08   #4
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Sv: Har "kaloritellerne" en tråd her?

Viste faktisk ikke at Grete Roede var kaloritelling. Men takk for tips,skal sjekke ut.

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 11:33   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har "kaloritellerne" en tråd her?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Men hvis du spiser høykarbo sånn godt over 130-150 kalorier

Litt travelt??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar 2015 Kanutten Generell diskusjon 2 19-03-15 09:51
"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar Lava Generell diskusjon 25076 17-03-15 21:31
Nok en "kan du se på menyen min" -tråd lizliz Ketolysekuren 3 03-10-11 11:47
Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd) Konkelimonke Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 109 06-09-11 17:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no