Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Gløgg - karboinnhold

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-12-07, 22:47   #1
01jun07
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 74
01jun07 er ny på veien

Gløgg - karboinnhold

Så var jula på oss, og for meg så er det nesten helt umulig å stå over gløggen...
MEN, finner ikke ut om det er mye karbohydrater i gløgg.. Noen som har noen anelse?
det som det er snakk om er Tomte Gløgg... vet ikke om det er flere produsenter og merker..

Håper noen av dere vet..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wfOr0eL/]
01jun07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:50   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gløgg - karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av 01jun07, her.

Så var jula på oss, og for meg så er det nesten helt umulig å stå over gløggen...
MEN, finner ikke ut om det er mye karbohydrater i gløgg.. Noen som har noen anelse?
det som det er snakk om er Tomte Gløgg... vet ikke om det er flere produsenter og merker..

Håper noen av dere vet..


Jeg har prøvd å lage gløgg av sterk nypete, med skogsbæressens i, litt krydder og splenda, og rødvin. Krutegod!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:57   #3
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Gløgg - karboinnhold

Den ferdiglagde gløggblandingen de selger på apotek, blandet med FunLight bringebær og evt rødvin er knallgodt! Det var BiB som tipset om dette, og jeg har drukket den flere ganger i desember

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klassisk gløgg Huldr Smoothies / drikke 17 18-11-10 16:48
Karboinnhold i lettvinte salater fra Bama KrissiFontaine Lavkarbo generelt 8 03-04-08 19:09
Gløgg? Trixie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 10 12-12-07 20:42
Forskjellig karboinnhold i like varer Solros Lavkarbo generelt 5 28-03-05 21:03
Lys gløgg guro Smoothies / drikke 6 13-10-04 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no