Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Så fiiin du er blitt!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-09, 20:31   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Så fiiin du er blitt!

Dette provoserer meg enormt! Her søker vi på forumet anerkjennelse for det vi er og det vi har oppnådd, men så presterer vi selv å si når noen legger inn slankere bilder... "SÅ fiiin du er blitt!!!!" Vi VAR fine FØR vi gikk ned i vekt også...

Samtidig putrer vi på andre ikke-lavkarbofolk når de kommenterer det, og sier "Jammen, jeg var jo den samme som før, jeg er bare blitt litt tynnere". Vårt motto burde være at vi ER fine, UANSETT vekt og størrelse!

IKKE si "Såååå fiiin du er blitt!" for vi var/er jo fine nå også, selv med noen kilo for mye...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:36   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Jeg skjønner tanken din, men jeg blir ikke lei meg av slike utsagn. For de aller fleste mener jo ikke at man var stygg før liksom. Jeg synes det er kjempeherlig at mannen min skryter av av de 5kg jeg har gått ned synes og at jeg ser fin ut, for jeg vet hva som ligger BAK.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:38   #3
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Så fiiin du er blitt!

For og være helt ærlig, så synes jeg ikke jeg var spesielt fin da jeg var på mitt tyngste.

Men når det er sagt, så synes jeg fortsatt ikke jeg er så veldig fin da. Men bedre har det i alle fall blitt.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:38   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Så flotte resultater du har oppnådd. Så flink du har vært. Så fin du er!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:38   #5
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Summer, her.

Så flotte resultater du har oppnådd. Så flink du har vært. Så fin du er!


Takk - suss og klemz, baby

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:40   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg skjønner tanken din, men jeg blir ikke lei meg av slike utsagn. For de aller fleste mener jo ikke at man var stygg før liksom. Jeg synes det er kjempeherlig at mannen min skryter av av de 5kg jeg har gått ned synes og at jeg ser fin ut, for jeg vet hva som ligger BAK.

Samme her. Jeg ER også mye finere nå enn før, både fordi jeg ikke synes ekstrem fedme akkurat er vakkert, og fordi jeg var psykisk og fysisk langt nede og bar prég av det. Jeg kan godt si til folk "så flott du er blitt", fordi jeg rett og slett synes det er flottere med en relativt slank kropp enn en svært overvektig kropp. Men jeg mener jo dermed ikke at folk var stygge før. Man trenger jo ikke å ta alt i verste mening.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:40   #7
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Summer, her.

Så flotte resultater du har oppnådd. Så flink du har vært. Så fin du er!


Disse ordene er de aller flotteste ordene jeg hører.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:40   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

For og være helt ærlig, så synes jeg ikke jeg var spesielt fin da jeg var på mitt tyngste.

Men når det er sagt, så synes jeg fortsatt ikke jeg er så veldig fin da. Men bedre har det i alle fall blitt.

Jeg synes du var knallflott da! Og synes du er knallflott nå!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:41   #9
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg synes du var knallflott da! Og synes du er knallflott nå!


Skjønning!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:41   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Summer, her.

Så flotte resultater du har oppnådd. Så flink du har vært. Så fin du er!

Jepp!!! La det bli en standard!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:50   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Samme her. Jeg ER også mye finere nå enn før, både fordi jeg ikke synes ekstrem fedme akkurat er vakkert, og fordi jeg var psykisk og fysisk langt nede og bar prég av det. Jeg kan godt si til folk "så flott du er blitt", fordi jeg rett og slett synes det er flottere med en relativt slank kropp enn en svært overvektig kropp. Men jeg mener jo dermed ikke at folk var stygge før. Man trenger jo ikke å ta alt i verste mening.

Og DU var også ett flott menneske for mange kilo siden, og du er det nå også!!! JEG mener bare at vi skal ha troen på at vi ER flotte mennesker uansett hvor i proseessen vi er! Vi skal ikke sette oss selv på hold og si: bare jeg går ned 10 kilo til, DA skal jeg....
Vi skal verdsette oss selv for den vi er...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 20:53   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Hehe jeg skjønner hva du mener, det har med ordlegging å gjøre. DM kom med fine eksempler her, jeg skal begynne å være obs på det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 12:48   #13
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Så fiiin du er blitt!

Jeg er ikke fin uansett størrelse og vekt, og blir kjempeglad når noen sier at jeg har blitt fin, for det har jeg!! Og nei jeg var ikke fin før, men et varmt og godt menneske som nå, ja det var jeg.

  Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:22   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Nynne♥, her.

Jeg er ikke fin uansett størrelse og vekt, og blir kjempeglad når noen sier at jeg har blitt fin, for det har jeg!! Og nei jeg var ikke fin før, men et varmt og godt menneske som nå, ja det var jeg.

Joda! Du var knallfin FØR også! Må tillate deg å tro at andre kan mene at du var fin da.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:24   #15
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Så fiiin du er blitt!

Jeg har aldri sett Nynne jeg. *snurt*

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:30   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Jeg har aldri sett Nynne jeg. *snurt*

Ikke jeg heller! Men jeg kan ikke annet enn forestille meg at dama er herrlig!!! uansett!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:31   #17
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke jeg heller! Men jeg kan ikke annet enn forestille meg at dama er herrlig!!! uansett!!!


Samme tenker jeg.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 19:07   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Vil pushe litt på denne jeg... Jeg har samme tankene fremdeles og lurer på hva dere andre mener.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 19:13   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Personlig ser jeg ikke helt problemet. Men har forståelse for at andre kan ta seg nær av det.. Men igjen tenker jeg at folk viser frem bilder for å vise endringen og da går jeg ut i fra at de ønsker kommentarer på hvordan de ser ut nå, ikke hvordan de så ut før.. Så da gir jeg en kommentar på hvordan de ser ut nå da Folk kan mistolke ALT og det blir veldig slitsomt å gå rundt og veie et hvert eneste ord, sånn i tilfelle.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 19:27   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Personlig ser jeg ikke helt problemet. Men har forståelse for at andre kan ta seg nær av det.. Men igjen tenker jeg at folk viser frem bilder for å vise endringen og da går jeg ut i fra at de ønsker kommentarer på hvordan de ser ut nå, ikke hvordan de så ut før.. Så da gir jeg en kommentar på hvordan de ser ut nå da Folk kan mistolke ALT og det blir veldig slitsomt å gå rundt og veie et hvert eneste ord, sånn i tilfelle.

Jeg er enig med deg. Men jeg må innrømme at jeg på et vis blir sår på andres vegne selv om det sikkert er ubegunnet. Broren min har alltid vært tykk; skikkelig tykkas. Men da han ble mageoperert og slank haglet det inn komplimenter og godord! Men jeg så jo at broren min var den samme likavel og hadde helst ønsket endel komplimenter da han var tykk... Da han trengte komplimenter.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 19:33   #21
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Så fiiin du er blitt!

Mannen min påstår at det å gi kvinner komplimenter er et minefelt! "Så fin du er på håret, har du klippet deg?" - kan utløse "Jaså, det var kanskje ikke så stas før klippen, da!" Mennesker er flotte med kort og langt hår, mange eller få kilo - men ALLE liker da skryt Synes ikke vi skal være redd for å si "så fin du er nå" - det betyr jo ikke at man ikke var fin før også

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 19:34   #22
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Altså, jeg har jo alltid vært feit selv..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 20:23   #23
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Jeg tenker at når folk legger inn før og nå bilder feks, så ønsker de kommentarer på forandringen. Jeg hadde personlig vært veldig fornøyd med å få høre "så fin du er blitt", for man har jo virkelig jobbet for å bli "finere", og det betyr ikke at man ikke var fin før, men de fleste vil vel også selv synes at de er finere når de har kommet nærmere målet sitt.

Så jeg syns vel igrunnen "så fin du er blitt" er en ganske naturlig ting å si i hvert fall i forhold til før og nå bilder. Og jeg ville aldri selv tenkt at noen som sa det til meg mente at jeg ikke var noe fin før. Men der er vi selvsagt forskjellige, og jeg er forøvrig enig med mannen til Camomilla, det med komplimenter er en veldig vanskelig sak, for noen blir fornærmet nesten uansett kompliment, mens andre blir fornærmet hvis man ikke gir komplimenter.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 21:16   #24
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Jeg savner å få komplimenter nå jeg, fikk alltid masse flotte tilbakemeldinger fra kollegaer spesielt før for 20 kg siden, og på veien ned. Fin på håret og fine klær og fint sminket. Mens nå er det jo nada de har blitt vant med sånn jeg er nå kanskje? Eller kanskje jeg ikke er så fin lengre, var jeg kanskje finere da jeg var overvektig?
Uansett, jeg tar imot de komplimentene som sommer på min vei, og tar de til meg.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 09:42   #25
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg savner å få komplimenter nå jeg, fikk alltid masse flotte tilbakemeldinger fra kollegaer spesielt før for 20 kg siden, og på veien ned. Fin på håret og fine klær og fint sminket. Mens nå er det jo nada de har blitt vant med sånn jeg er nå kanskje? Eller kanskje jeg ikke er så fin lengre, var jeg kanskje finere da jeg var overvektig?
Uansett, jeg tar imot de komplimentene som sommer på min vei, og tar de til meg.

Folk flest har vel meeer enn nok med å tenke på segselv

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er blitt en kokk wollafruen Ketolysekuren 9 22-03-09 18:35
Nå er jeg blitt usikker Endelig Ketolysekuren 9 06-02-09 07:32
Jeg har blitt frisk! Enid Lavkarbo generelt 26 29-05-08 07:47
Oi! Jeg er blitt gravid! wollafruen Ketolysekuren 11 29-09-07 15:42
Alt er blitt så søtt.... Iset Ketolysekuren 8 13-05-05 16:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no