Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-10, 22:52   #51
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jepp - bare venter på å bli frisk igjen fra en innigranskauenseigliva virusjævel!

3-4 ganger i uka blanding av kondisjon og styrke, med PT en gang i uka ihvertfall! Begynte sååå bra i okt/nov før jeg ble syk og beordret å holde meg i ro til jeg ble frisk... grmf....

Når våren kommer blir det skogen igjen - elsker å småløpe i skogen!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 23:20   #52
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jepp - bare venter på å bli frisk igjen fra en innigranskauenseigliva virusjævel!

3-4 ganger i uka blanding av kondisjon og styrke, med PT en gang i uka ihvertfall! Begynte sååå bra i okt/nov før jeg ble syk og beordret å holde meg i ro til jeg ble frisk... grmf....

Når våren kommer blir det skogen igjen - elsker å småløpe i skogen!

Jeg også har vært forkjøla i hele vinter. Tror jeg er bra og så blir jeg dårligere igjen. men det er mulig å trene når man er forkjøla også. Nå gidder jeg ikke vente mer. Jeg har trent litt yoga innimellom og det har ikke hatt noen negativ effekt på forkjølelsen/influensaen. Gå tur gjør jeg uansett hvor slapp jeg er, såfremt jeg ikke svimer av når jeg går da.Begynner imorgen med masse trening.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 09:44   #53
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsett ... frøken Generell diskusjon 9 17-01-10 16:05
Trene? Aphrodithe Trening 2 04-02-09 22:02
trene? cindy Ketolysekuren 2 08-01-08 11:55
Å trene susanna Ketolysekuren 11 21-06-06 18:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no