Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-11, 15:28   #1
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Ingen bombe, men lell … Om aspartam

http://www.alun.dk/sund-kost/asparta...ource=Facebook

Denne bør leses.. Merker at suget etter cola Zero kjapt ble byttet ut med farris. Merkelig at det ikke er forbudt. Mens stevia kan vi absolutt ikke ta inn i Norge..

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:47   #2
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: ingen bombe, men lell..

oi... skummelt... men hva kan man drikke da? jeg MÅ ha brus, ihvertfall i helgene liksom... hvilken søtning er i fun light da? hm...

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:04   #3
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: ingen bombe, men lell..

aspartam i fun light oxo
mange produkter er erstattet av aspartam dessverre..da smaker det søtt og vi tror det er sunt og godt.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:39   #4
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ingen bombe, men lell...

Jeg tror det meste er erstattet med aspartam i lett-drikker....

Det har ført til at jeg drikker mest vann om dagen. Lipton ice-tea uten sukker, med sitronsmak har vært søtet med sucralose - men nå ser det ut som om den er på vei ut av sortimentet, ihvertfall der jeg handler... Ikke at sucralose er så veldig mye bedre, men jeg tåler ikke aspartam har jeg funnet ut.

Tar gjerne i mot tips til drikke uten sukker og uten aspartam

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:41   #5
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell...

Nesten bare aspartam i lightdrikker og slikt i Norge, ja. Skjønner ikke helt det der... Japan har brukt stevia i drikke og slikt i 20-30 år, men de har begynt å gå over til aspartam de også. Man må gjøre som vesten, vet dere... Selv om stevia har mye mindre bivirkninger enn aspartam...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:42   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell...

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Tar gjerne i mot tips til drikke uten sukker og uten aspartam

Jeg synes det smaker godt å ta noen dråper flytende stevia med smak i vannet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:45   #7
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ingen bombe, men lell...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg synes det smaker godt å ta noen dråper flytende stevia med smak i vannet.

Det er greit nok, men jeg liker vann - så det er ikke noe problem, altså. Men innimellom hadde det vært greit med noe med smak. Jeg får lage bringebærsaft selv til sommeren, tenker jeg

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:58   #8
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell...

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Det er greit nok, men jeg liker vann - så det er ikke noe problem, altså. Men innimellom hadde det vært greit med noe med smak. Jeg får lage bringebærsaft selv til sommeren, tenker jeg

Har ikke flytende stevia med smak smak? Det blir jo som saft.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:00   #9
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Ingen bombe, men lell...

Nja - forskning på hjerneskade fra 70-tallet? På mus? Forskningen det refereres til er like dårlig som forskningen på fett, kolesterol og hjertesykdom - som vi jo vet er milevis fra mål.

Aspartam er uansett ikke et stoff kroppen trenger, det i seg selv er god grunn til å ligge unna.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:28   #10
harryarne
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 6
harryarne er på en erverdig vei

Sv: Ingen bombe, men lell...

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

http://www.alun.dk/sund-kost/asparta...ource=Facebook

Denne bør leses.. Merker at suget etter cola Zero kjapt ble byttet ut med farris. Merkelig at det ikke er forbudt. Mens stevia kan vi absolutt ikke ta inn i Norge..

Ville trodd at folk på lavkarbo.no var svært skeptiske til hysteriske forskningsresultater som sier noe om hvor skadelig ting kan være.

Ikke det at jeg på noen måte kan bevise at deres resultat er feil, men come on...

harryarne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:54   #11
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: ingen bombe, men lell..

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

oi... skummelt... men hva kan man drikke da? jeg MÅ ha brus, ihvertfall i helgene liksom... hvilken søtning er i fun light da? hm...

Må du virkelig?

Jeg tror du må prøve å endre tankegangen. De fleste klarer seg helt fint uten brus (inkludert meg selv som ikke har rørt en brusflaske på 4 år)

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 17:48   #12
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Ingen bombe, men lell... Om aspartam

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Mens stevia kan vi absolutt ikke ta inn i Norge..

Stevia er i fritt salg i min lokale helsekost i alle fall, bare tydelig merket at det ikke er menneskeføde.

So who's a monkey then?

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 18:02   #13
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell...

Opprinnelig lagt inn av harryarne, her.

Ville trodd at folk på lavkarbo.no var svært skeptiske til hysteriske forskningsresultater som sier noe om hvor skadelig ting kan være.

Ikke det at jeg på noen måte kan bevise at deres resultat er feil, men come on...

Bare fra wikipedia, men vi trenger virkelig ikke å tilføre kroppen dette stoffet.

Folk får tenke selv, google og finne informasjon. Den informasjonen jeg har lest tilsier at mine barn og jeg skal ha i oss minst mulig av stoffet og jeg mener det er bedre å gi barna 1 glass sukkerbrus på lørdagen enn å la de få i seg aspartam. Ved å ha sukkerbrus i skapet så er man naturlig restrektiv, mens mange tyller i seg ukritisk flere liter i uka med aspartambrus.

Jeg har ikke lenken nå, men så en dokumentar for noen år siden som viste hvor mye lobbyvirksomhet og hvor mye penger som ble brukt for å presse stoffet inn på markedet.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 19:54   #14
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Ingen bombe, men lell... Om aspartam

EFSA har jo godkjent stevia, så då er det vel berre eit tidsspørsmål før EU godkjenner det.. Får ein håpe?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 21:14   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Selvfølgelig skal man være skeptisk til forskning, men når jeg for min del føler det som om noen prøver å bedrive ufrivillig akupunktur i mellomgulvet og brystet mitt, og min søsters eksem på "mystisk" vis forsvant da hun klarte å bytte ut light-brusen sin med vann, så holder det faktisk for meg. Men så er jeg så heldig at jeg ikke liker brus, med mindre jeg er så fyllesyk at jeg ligger i fosterstilling og roper om nåde.
Noe av poenget med dette kostholdet for meg er uansett å spise så rent som overhodet mulig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 21:24   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Orker ikke lese engang.. Det er vel ingen som tror at aspartam er noe vi TRENGER? Koser meg med et glass i ny og ne, totalt uten kvaler.. Røyker ikke, drikker ikke osv, så overlever noen doser aspartam, et par ganger i uka.. Er man avhengig så bør man selvfølgelig jobbe med det.. som alle andre avhengigheter.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:43   #17
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Har holdt ungene unna light-brus. De drikker lite brus generelt, så da blir det den med sukker, men en og annen gang kan det bli et glass light-brus (på besøk hos andre). Jeg har alltid følt meg så rar de gangene jeg har drukket light-brus, det føles som maur i kroppen. Foretrekker vann framfor brus, det er tørstedrikken her i huset.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:52   #18
bobbla
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 77
bobbla er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Orker ikke lese engang.. Det er vel ingen som tror at aspartam er noe vi TRENGER? Koser meg med et glass i ny og ne, totalt uten kvaler.. Røyker ikke, drikker ikke osv, så overlever noen doser aspartam, et par ganger i uka.. Er man avhengig så bør man selvfølgelig jobbe med det.. som alle andre avhengigheter.

Helt enig med deg Jeg koser meg også med et glass i ny og ned, ja noen kvelder midt i uka også Tror ikke jeg kommer til å stryke med på grunn av aspartamen jeg får i meg, og jeg synes nå at man skal ha noen gleder i livet og noe å se frem til å kose seg med, som et glass brus eller to om kvelden Når det kommer til barn så synes jeg ikke de skal få lightprodukt, min datter får kun sukkerbrus når hun drikker brus.

__________________




bobbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:56   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ingen bombe, men lell..

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

oi... skummelt... men hva kan man drikke da? jeg MÅ ha brus, ihvertfall i helgene liksom... hvilken søtning er i fun light da? hm...

Neida, det er bare noe du tror. Drikker så og si aldri brus jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:33   #20
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Orker ikke lese engang.. Det er vel ingen som tror at aspartam er noe vi TRENGER? Koser meg med et glass i ny og ne, totalt uten kvaler.. Røyker ikke, drikker ikke osv, så overlever noen doser aspartam, et par ganger i uka.. Er man avhengig så bør man selvfølgelig jobbe med det.. som alle andre avhengigheter.

Signerer! BIGTIME!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:43   #21
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: ingen bombe, men lell..

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Dette er ikke ment personlig i mot deg. Men et slik utsagn syns jeg er forferdelig frekt mot den som skriver det. Det er sånn ovenfra og ned holdning, å det syns jeg ikke er koselig i det hele tatt.


Et slikt utsagt er først og fremst sant!

Hvis man oppfatter det som frekt eller nedlatende bør man gå en runde med egen selvhøytidelighet.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 23:17   #22
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Like greit å styre unna sukkererstatning og vende seg av med søthungeren

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 23:23   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Like greit å styre unna sukkererstatning og vende seg av med søthungeren

Enig! Det er derfor jeg blir litt svett av alle disse som på død og liv skal lage sukkerfake mat.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 23:25   #24
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Det går ann å lage sukkerfake mat, uten at det skal være noe stort problem altså Jeg drikker f.eks pepsi max i helgene, ikke ellers. Heeeeeeeeelt uten søtsug og søtlyst og alt som drittete er.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 10:18   #25
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

For meg er aspartam gift. Jeg slet med senebetennelse, leddvondt og migrene i mange år. Så så jeg filmen "Sweet Misery". De viste forskning på rotter, og en fikk høre flere personers historier, og det var det som fikk meg til å kutte. Og, ikke lenge etter, forsvant senebetennelse og leddvondt...og så migrenen også. Jeg ble veldig overrasket, og overbevist om at aspartam er gift...ihvertfall for meg.

En annen ting....jeg var tynn da jeg bodde hjemme med foreldrene mine. Der var det sjeldent brus, og godteri kun på lørdagen. Da jeg flyttet sammen med kjæresten min begynte jeg å drikke pepsi-max hver dag...vi drakk ikke annet....og det var da min vekt gikk opp dramatisk, og VELDIG raskt. Hadde doblet vekten min innen ett år!

Jeg er skeptisk til det meste av kunstig søtning. Bruker selv de 2 jeg ikke får noen merkbare reaksjoner på. Sukralose (splenda) og sakkarin (natreen).

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Au au au! Tilbake til lavkarbo lell? TrillTrall Lavkarbo generelt 3 18-10-10 12:33
En uke, og ned … *Embla* Ketolysekuren 11 07-11-07 17:03
Det irriterer meg … lokkebiff Lavkarbo generelt 17 13-04-07 12:47
Vektnedgang …? cathrine Dr Lindbergs 7 29-01-07 22:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no