Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp, jeg starter med ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-10, 16:05   #1
merrylu
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3
merrylu er på en erverdig vei

Hjelp, jeg starter med ketolyse

nå starter jeg snart på ketolysekuren. . men jeg vil forberede meg shikkeli før jeg begynner. finne utvalg på matvarer osv.
nå er jeg veldig kresen på mat å spiser overhode ikke fiskemat
er det noen som kan komme med litt tips til matvarer helt uten eller med lite karbohydrater? på forhand takk. .alle tips mottas med et smil

merrylu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 16:25   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

Hei og velkommen

Har du lest boka? Der står det oversikt over alt man kan spise, men prinsippet er ren mat, altså ikke halvfabrikata eller helfabrikata.
Kjøtt, fisk, fugl, egg og grønnsaker som vokser over jorda + løk

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 16:33   #3
merrylu
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3
merrylu er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

ja jeg har lest boka, tilogmed skrevet ned alt det viktigste og all den maten jeg liker i boka. Men er jo garantert småting som dukker opp underveis som man har spørsmål om. .å for at jeg ikke skal gå lei underveis så vil jeg forberede meg mest mulig ved å finne ut det jeg liker og ikke liker, kan spise og ikke kan spise. se andres erfaringer osv. .
er det kansje noen andre plasser man kan finne en liste over alle matvarer som er lavkarbo?

merrylu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 16:36   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

Nei her er nok ingen liste over alt som er lavkarbo, men gå for vanlig varianter av rømme, creme fraiche og stek maten i meierismør.

Se på oppskriftsforumet så finner du mye god mat

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 16:42   #5
merrylu
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3
merrylu er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Nei her er nok ingen liste over alt som er lavkarbo, men gå for vanlig varianter av rømme, creme fraiche og stek maten i meierismør.

Se på oppskriftsforumet så finner du mye god mat


tusen takk for hjelpen har nettopp laget meg profil her så får vel bare surre meg litt rundt og se om jeg finner frem

tusen takk og lykke til til deg

merrylu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 17:56   #6
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

Takk det samme

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:06   #7
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

Nå har ikke jeg lest boka, men paranøtter har bare 3 gram karbo pr 100 gram. Man kan spise litt av det fant jeg ut. (regner med noen kommer og arresterer meg om det er feil... )

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:12   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Nå har ikke jeg lest boka, men paranøtter har bare 3 gram karbo pr 100 gram. Man kan spise litt av det fant jeg ut. (regner med noen kommer og arresterer meg om det er feil... )

For noen er nøtter en skikkelig partystopper. Så man trenger ikke starte med nøtter, hvis ikke det er noe man absolutt føler man må ha. De er hvertfall lure å stoppe med, hvis det skulle stoppe opp over lengre tid.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:28   #9
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, jeg starter med ketolyse

Hei,
Bare sniker inn med en link til en tråd laget med tanke på nykommere så vel på forumet som i lavkarbo verdenen, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Her finner du ketolysedelen av forumet: http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp. Sukkeralkoholer og ketolyse Chalenty Ketolysekuren 10 16-02-09 21:56
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 20:57
Første råd når du starter på ny diett, Ketolyse/Atkins/skaldeman, osv Distrea Lavkarbo generelt 6 21-08-08 17:10
Ny PÅ Ketolyse-hjelp sunbeamen Ketolysekuren 6 27-02-08 11:00
Nybegynner i ketolyse, hvordan starter jeg? kristindama Ketolysekuren 4 02-01-08 16:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no