Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hvordan burde jeg trene?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-14, 14:32   #1
Happie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 2
Happie er på en erverdig vei

Hvordan burde jeg trene?

...


Sist redigert av Happie : 22-04-14 kl 11:21.
Happie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 14:56   #2
kristine89
Medlem
 
kristine89 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 254
kristine89 er ny på veien

Sv: Hvordan burde jeg trene?

For å gå ned i vekt er kostholdet det viktigste. Et ordtak sier at kostholdet tar kiloene mens treningen tar grammene. Det er veldig sant. Kosthold er nummer en.

Om du ønsker å bli stram og fast er styrketrening det beste. Forskingen viser også at det er den beste måten å forbrenne fett på sammen med intervaller.

Om du skal begynne å trene er det viktigste at du liker det du gjør og at du gjør det riktig.
Finn en treningsform du synes er moro og få en pt til å hjelpe deg med å komme i gang med styrketrening så du gjør det riktig.

__________________
Min journal: Kristines vei mot velvære
kristine89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 15:05   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan burde jeg trene?

Jeg synes du trener plenty nok som det er ut fra de målene du har satt deg. legg opp til et treningsregime du kan holde lenge, i stedet fro noe du gir opp etter 3 uker. Jeg kjører kombinasjonsøkter med spinning og styrke to ganger i uken. Og det holder greit for meg. Kjørte tre før, men måtte får frigitt litt tid til andre ting også.

Det er helt riktig som kristine89 sier, det er kostholdet som gjør utslag på vekten. Treningen er mer for å stramme opp og gi overskudd. Så spis rett, og tren passe så går det nok veldig bra skal du se;-)

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 15:39   #4
Happie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 2
Happie er på en erverdig vei

Sv: Hvordan burde jeg trene?

...


Sist redigert av Happie : 22-04-14 kl 11:21.
Happie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 16:55   #5
ninaheg
Seniormedlem
 
ninaheg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.267
ninaheg har en fantastisk aura rundt segninaheg har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan burde jeg trene?

Jeg vil nå si en blanding av styrke og kondisjon, høres ut som du har maten under kontroll.
Styrke bygger muskler og strammer opp, kondisjon hjelper deg å brenne kalorier og gå ned i vekt. Jeg synes ikke man får best utbytte av gruppetrening, men dette er selvsagt veldig individuelt. Spør på treningssenteret om de kan sette opp et treningsprogram sammen med deg, da viser de også øvelsene du skal gjøre. Jeg synes det å trene med apparater og hantler er best.
Du kan jo også prøve ulike gruppetimer for å se hva du liker best, viktig at treningen er gøy, hvertfall i begynnelsen for å finne treningsrutiner og gleden ved trening

ninaheg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 12:15   #6
Lmtjom77
Juniormedlem
 
Lmtjom77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Hvor: Vestlandet
Alder: 47
Innlegg: 28
Lmtjom77 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan burde jeg trene?

Høres ut som du trener rikelig! Men husk på at muskler veier mer enn fett, så om du plutselig går opp i vekt så kan det være fordi du får muskler

Lykke til videre!! Stå på, dette klarer du!!

__________________


Lmtjom77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bailine og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan trene bort ryggfett? Tetra Trening 8 22-05-13 13:35
Hvordan få til å trene når man er utmattet? Peppa Gris Trening 23 11-10-12 01:31
Hvordan trene? Gode tips taes imot med takk:) dani Trening 4 05-08-09 15:55
Hvordan burde jeg skrive en skolesøknad? Aadna Generell diskusjon 3 11-03-08 11:25
Hvordan bør jeg begynne å trene? Skrible Trening 9 29-12-07 03:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no