Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-11-09, 17:44   #51
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Takk for svar damer.

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 10:46   #52
inger79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 1
inger79 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei
Lurer på om jeg kan henge meg på her?
Jeg gikk på south beach for noen år tilbake, da jeg bare hadde 5 - 6 kilo å ta av...
Gikk veldig fint, med masse trening ved siden av.

Så flyttet vi, og ny jobb etc. Så gikk opp alt og vel så det igjen. Har ikke vært flink og mangler motivasjon når jeg ikke ser resultater med en gang. Men VET at dette funker, og er mye greier enn for eks. Grethe Roede som jeg også har prøvd.

Mitt mål nå er ned 20 kilo. Skal være forlover neste sommer, så det hadde vært fint å ikke være blubba liksom

Inger

inger79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 12:23   #53
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Sv: Noen som starter i disse dager?

Alle er velkommen her Inger

Lurer litt på hvor mye dere har klart å gå ned jeg ?
Selv har jeg stått stille SB er fin til å holde vekten for meg men, det er alt for lett å skli ut! det er ikke langt til frotsing i krbohydrater fra SB, for min del...
jeg trenger vist mye strengere regler og 0 karboh. om jeg skal klare det, men nå vet jeg hva som skal til for å holde vekten, nemmelig SB! (Lavkarbo/lavfett)
Bestemt meg for å prøve på mine siste 10 kg å ketolyse igjen fra i dag. nå er det snart jul med ribbe og medister, så det burde gå greit
Klarte min første 10 på 4 mnd med ketolyse før det sa stopp, så jeg håper på 10 på rappen nå også.
Ser innom av og til før jeg er er tilbake på SB over nyårert og håper dere alle er her, om dere ikke har nårr mach vekta før da

I´ll be back

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:31   #54
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg har startet fase 1 i dag. Er spent på dette ja
Har lest boka nøye så jeg føler meg godt forberedt.
Noen flere som starter i disse dager??


Ha en fin helg.

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:55   #55
Indiekid
Medlem
 
Indiekid sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 96
Indiekid er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av anette76, her.

Jeg har startet fase 1 i dag. Er spent på dette ja
Har lest boka nøye så jeg føler meg godt forberedt.
Noen flere som starter i disse dager??


Ha en fin helg.

Ja, jeg skal starte om litt når jeg kommer hjem fra juleferie. Er kjempemotivert til å sette igang. Synes jeg har prøvd alt annet..

Indiekid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 18:47   #56
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei og velkommen.
Jeg starter på igjen etter en fråtsende juleferie

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 09:22   #57
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

åh så bra at vi er flere i samme båt ..
Jeg er på dag 3 i fase 1 , og det går veldig greit.
Følger ikke måltidsforslaget fra boka til punkt og prikke men velger fra listen over ja-mat iallefall.
I går laget jeg kylling med pistasie nøtter..Anbefales på det sterkeste!!!

Men jeg har ett spørsmål.. Det står at man skal drikke urtete. Er grønn te ok? Jeg er avhengig av grønnte!! Men den har jo ett snev av mandaring eller tranebær i seg og frukt skal man jo ikke ha i denne perioden..Noen som vet?

Ha en fin dag!

Anette

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 12:59   #58
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei og godt nyttår til alle!

Her vil jeg også bli med. Jeg starter på fase 1 i dag, kombinerer med en rensekur for og virkelig komme igang med det nye året. Håper 2010 blir vårt suksessår!
Så fint om man kan følge hverandre her da, og komme med oppmuntringer og tips til mat. Jeg tok fase 1 litt før jul, og husker følelsen av og ikke være fristet av godteri..den gleder jeg meg til og få igjen. Har ikke vært sånn voldsomt i jula, har vært mer utskeielser av typen MASSE hjemmelagede rundstykker og sånn...så det skal uansett bli deilig og få igang kroppen igjen. Denne gangen skal jeg være flinkere til og holde meg mer unna sukkerfrie pastiller også, ble litt mye av det forrige gang.

Uten at jeg er noen ekspert tror jeg grønn te er helt ok - ikke bare ok, men veldig bra og drikke. Vær så snill og korriger meg om jeg tar feil. Jeg drikker ganske masse urtete.

Ha en fin første mandag i 2010!
-Victory.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 15:19   #59
Indiekid
Medlem
 
Indiekid sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 96
Indiekid er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja, håper det er tillatt med grønn te m/ smakstilsetning. Den jeg drikker har noe fersken eller bringebær i seg. Også søter jeg med to suketter. Håper veldig at det er ok, for jeg har klart å gjøre meg litt avhengig av den..også er den jo vanndrivende, så så veldig ille kan den vel ikke være..

Indiekid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 21:48   #60
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg blir så glad når det viser seg at vi er flere i samme båt

Håper det er ok å fortsette å drikke grønn te da. Synes det er deilig med noe varmt i dise kalde dagene.Tørr ikke drikke kakao el da jeg er redd jeg faller på sukkervogna igjen

I dag har jeg hatt fylte squash til middag. veldig godt. Også har jeg laget grønnsaksquichene det er oppskrift på i boka. tenkte de var kjekke å ha i fryseren til en dag med dårlig tid..he he og som småbarnsmor blir det noen av de

Kos dere i kveld. Det skal jeg. Jula har blitt hivd ut, iallefall de restene som var igjen og det er deilig å få den lyse rolige stua tilbake. I kveld skal jeg se cougar town på TVNorge. Den er morsom synes jeg.

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 22:13   #61
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Veldig fint at man er flere i samme båt ja - motiverende og følge med!
Her ble det laks med blomkål og brokkoli til middag, hakket grønnsakene sammen med litt mager kesam og salt og pepper, ble veldig godt!
Har også laget en kembo omelett som burde holde en stund... alt godteri er ryddet ut av skapet, og jula flyttet også ut istad. Nytter da ikke med et sukkerfritt liv i julehuset!

Forresten en ting jeg ikke er så god på er mellommåltidene, noen tips???

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 10:19   #62
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Det hørtes godt ut med laks og blomkål/brokkoli mos. Det må jeg prøve en dag
Har så smått begynt å trene igjen etter jul og en heftig forkjølelse også. Herlig. Er veldig spent på veiing da , men har bestemt meg for ikke å smugveie meg. Må vente til lørdag.

Mellommåltider ja..De er ikke lette synes jeg. Jeg har laget de rulladene det står anbefalt i boka. De er gode. Ett salatblad , litt koriander majones,en skive kalkunpålegg , litt paprika og litt vårløk. Ruller denne sammen til en sigerlignende sak. 2 stk er ett mellommåltid.
Jeg har også spist selleribiter med magerost. Enkelt og greit når du bruker den magerosten på tube. Smaker godt synes jeg
Men må nok finne andre varianter også. Vil jo nødig gå lei..

Ha en fin dag.

Anette

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:07   #63
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Aah..salat/skinkerullene høres jo godt ut, det får jeg prøve meg på. I dag har jeg med litt kålrot..
I dag skal jeg hjem før jeg drar på trening, pleier og reise rett etter jobb, og da må det litt planleging til..må jo spise noe først ellers orker jeg ikke noenting. Blir vel litt laks igjen da..
Må variere meg litt blir mye laks og kjøttdeig/karbonadedeig ting, plutselig blitt så lei kylling.
Dag to går greit da, men i går gjorde jeg den fine tingen og ta på en ansiktsmaske av sjokolade...hehe...smart når man driver og avenner seg.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 15:14   #64
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Fantastisk med ansiktsmaske av sjokolade når man er på avvenning ja...Ha ha..Lo godt da jeg leste det

Synes det er vanskelig med disse kjappe måltidene som skal fylle magen litt. Er liksom veldig enkelt å hive inn ei brødskive...Og som du sier så er det viktig å få inn litt mat før trening.

Lurer på om det er ok å spise den nye Skyr. Den metter iallefall veldig godt. Uten sukker og karber og med masse proteiner.

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 16:02   #65
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Haha! Heldigvis den bare lukta sjokolade, ellers hadde jeg vel gnafsa i meg hele leira!

Skyr youghurten er lov når man kommer i fase 2...Ble aldri helt enig med meg selv om jeg likte den jeg, men som du sier metter den hvertfall veldig.
I kveld må jeg ta frem boken og pusse opp litt på gamle kunnskaper, greit og komme skikkelig inn i hva som er ja maten igjen.

Nå ser jeg virkelig frem til og komme meg hjem herfra, første uke på jobb er ikke bare bare.. Unngå sofaen da, og komme meg ut på trening, spinning som står på planen i dag, så blir det hjem til spikermatten etterpå. Det hørtes veldig skummelt ut, men det er virkelig skikkelig dig. Tror nok det er noe jeg kan bli hekta på!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 16:07   #66
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Sorry jeg skrev litt feil!!!! Man kan vist spise sukkerfri yougurt, men bare naturell

Melkeprodukter
* Skummet melk, lettmelk (ikke mer enn 1% fett)
* Mager sojamelk, naturell (ikke mer enn 4% fett)
* Kjernemelk, 1% fett
* Mager naturell yoghurt (ikke mer enn 250 ml pr dag)
(Unngå: Helmelk, hel soyamelk, yoghurt med normalt fettinnhold, yoghurtis, fløte, fløteis)

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2528

Fase to kan man spise frukt youghurt
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2529

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 09:37   #67
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Enda en dag ferdig og jeg synes fortsatt det ikke er noe problem å følge dietten. Har ikke noe sug etter søtt , iallefall ikke ennå. I går hadde en kollega med seg gulrotkake med glasur på jobb , og den er vanligvis ufattelig god, men jeg spiste ikke. Det fristet ikke engang

Men jeg har fortsatt å drikke grønn-te , og håper det er ok. Er spent på veiing på lørdag. Resultat etter 1 uke tror jeg er positivt. Jeg skal på ferie i midten av mars til ... ja helt rikitg South Beach Florida.. he he. ikke bare dit men skal innom der også ja..Har hørt at de har en del south beach tillatte matvarer i butikkene der borte så det skal bli spennende å se hvilke. Tror det er en populær diett der borte

I går ble det salat med biffstrimler til middag.mmm veldig deilig. Brukte yoghurt naturell til dressing med litt urter og hvitløk. Ble helt herlig. Spiser noen nøtter i salatene også men ikke over den tillatte grensen tror jeg.

Jepp krysser fingrene for at dette går veien jeg altså..

Ha en flott dag i kulda dere south beachere ..

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 11:05   #68
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God dag! Håper den blir bedre enn blæææh dagen i går! Hadde en skikkelig drittdag i går, skikkelig slack og relativt godterisjuk.. Fikk også bekreftet at jeg kan IKKE reise hjem etter jobb for og reise ut igjen på trening senere, hvertfall ikke når det er er så kaldt som nå. Kapitulerte rett og slett på sofaen, og det endte med at jeg "slapp" trening og heller fikk lov og legge med i badekaret.. Jaja, det var vel fortjent da.

Matmessig gikk det bra da, det ble rester etter laks til middag + litt eggerøre siden det ikke var så mye igjen. Også noen nøtter og litt salat på kvelden.
Frokosten var omelett, lunchen salat med laks..

Nye muligheter i dag på 3. dagen! Treningssekken sitter ved siden av meg, så i dag blir det bodypump og spinning.
Omelett spist til frokost, og nå drikker jeg te (Kapha stumulerende te, rensekuren og vann om hverandre.

-23 var det i dag...fint det!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 15:46   #69
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Du er flink til å trene Victory! Jeg bøyer meg i støvet
Jeg har absolutt ikke kommet godt nok i gang med treningen min men jeg håper det kommer seg etterhvert nå. Skal på power time i morgen kveld. I dag er mannen borte og da har jeg ikke barnevakt så da blir det inne og fyre tenker jeg..
I dag har jeg spist eggerøre og bacon til frokost , salat med reker til lunsj, fylte squash blir det til middag ( da det er en halv igjen). Mellommåltid har vært de vanlige salatrullene , og selleri med magerost!

Har snoket litt rundt i forumene her inne og har funnet mange gode oppskrifter..Mange som skal prøves. Er litt redd for å gå lei... Må passe på å variere nok..

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 20:53   #70
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Klarte ikke å holde meg i dag så jeg smugveide meg i ettermiddag..
Hvis det stemmer tror jeg at jeg blir gledelig overrasket på lørdag. Men det er resultatet på lørdag jeg går etter..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 09:43   #71
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God morgen i kulda!

Hehe..flink til og trene ja, jeg prøver på det, og vanligvs er jeg flink, men nå er det vist nesteh unntakstilstand her. Måtte ha startkabler for og komme meg hjem i går, så istedenfor og trene ble det ut på kjøretur for og lade bilen.. Det er lov og si man er LITT lei denne kulda nå. Bilen har nå fått hvilepause til det blir mildere vær, så da får heller jeg fryse litt og gå til jobb, og det gjorde jeg i dag i MINUS 25 GRADER! Jeg nekter og tro at det er sunt! Men når sant skal sies er det bare i ansiktet man fryser da, når man er flink og kle på seg skikkelig. Men jeg gleder meg nå usansett til varmere tider.
Og du, så deilig med tur til South Beach da!!! Jeg var der for 12 år siden (!!!!!) og det kan du bare glede deg til. Vi får motivere hverandre mot bikinisesongen som kommer litt tidligere i år, jeg skal nemlig til Thailand i den samme perioden. Woohoo!

Spennende med positiv vekt da! *Krysser fingrene*. Jeg har ikke så store forhåpninger egentlig, har prøvd tilsvarende noen ganger, så kroppen min er vel vant til det og trenger litt mer tilvenning..Da gjelder det bare og ikke gi opp..

ha en fin torsdag - snart helg!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 11:05   #72
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hallo i kulda ja..
Minus 25 grader høres innmari kaldt ut. Det var minus 15 hos meg og jeg syntes det var ille nok...
Thailand er jo bare fantastisk da. Var der for noen år siden og jeg kunne godt tenke meg en tur tilbake dit Faktisk 10 år siden jeg var der. Vanvittig hvor fort tiden går da!! Vi gleder oss veldig til Florida tur ja. Har vært en del i Usa tidligere men ikke i Florida. Jeg gleder meg vel kanskje mest til kjøreturen ut til Key West! Vi må motivere oss sammen ja til en tidlig bikinisesong! Skal bli godt med litt varme på kroppen.Det frister iallefall ekstra når man ser frostrøyken ute... he he

Ha en fin torsdag.
Jeg skal prøve meg på en power time i dag..Juhu!!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 11:45   #73
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

-25 er ganske mye for kaldt ja, kan godt gi seg nå!!!

Jeg var i Florida for et par år siden, i Ft Lauderdale og Key West..helt fantastisk! Key West var kjempe koselig, men som du sier det er nok veien ned der som er den fineste, så om dere har muligheten bruk lang tid. Vi kjørte rett ned og gikk glipp av mange fine badeplasser. (Er ikke noe særlig strender på selve Key West, men en koselig by)
Mamma og pappa hadde brukt mest tid på stedene på veien, og de hadde finni mange flotte perler....har lyst NÅ!
Ja, gleder meg til Thailand, eneste jeg har vært der er et par dager i Bangkok på vei til Australia, og det teller ikke. Er paradis-Thailand jeg gleder meg til nå. Lurer på hvordan det blir med maten der da, jeg virkelig elsker Thai mat, men må innrømme at risen også er en veldig god ingrediens i den sammenhengen. Time will show! Varme skal uansett bli fantastisk deilig.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 22:48   #74
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Se her kan man finne litt forskjellig..
http://www.southbeachdiet.com/sbd/pu...diet-tips.aspx

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:27   #75
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Veldig mange gode tips på de amerikanske sidene synes jeg
Kreative oppskrifter også.
Jeg er også veldig glad i å lese folks historier jeg da. Der kan man plukke opp mange gode tips

Ønsker Victory og dere andre som er innom er god helg

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 23:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 21:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 20:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 23:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 19:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no