Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hotell og restaurantmat

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-09, 18:06   #1
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Hotell og restaurantmat

Søker tips fra folk som har vært lenge i gamet:
Jeg skal til Riga og lurer på hvordan jeg skal forholde meg til hotell- og restaurantmaten? Har holdt et forholdsvis strengt regime i to uker nå, og føler jeg er godt i gang. Dette har jeg ikke lyst til å ødelegge, men jeg kan jo ikke kontrollere karboinnholdet i maten jeg får på restaurant? Hva anbefales det å spise og drikke?

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 18:11   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hotell og restaurantmat

Be om grønnsaker som broccoli og den typen istedenfor poteter. Bestill saus utenom så kan du ta på mindre mengder.
Hotellfrokoster bruker jo å være meget lavkarbovennlig så dette går fint

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 22:52   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hotell og restaurantmat

Hotellfrokoster har ofte eggerøre/stekt eller kokt egg, bacon, salami, skinke, cottage cheese, tomat, agurk, ost...
Burde ikke være noe problem .
Restaurantmat: biff, grønnsaker og saus som Fungirl anbefaler

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 09:12   #4
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: Hotell og restaurantmat

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Søker tips fra folk som har vært lenge i gamet:
Jeg skal til Riga og lurer på hvordan jeg skal forholde meg til hotell- og restaurantmaten? Har holdt et forholdsvis strengt regime i to uker nå, og føler jeg er godt i gang. Dette har jeg ikke lyst til å ødelegge, men jeg kan jo ikke kontrollere karboinnholdet i maten jeg får på restaurant? Hva anbefales det å spise og drikke?

Hei! Jeg var i Riga sist helg! På hotellet vi bodde var det veldig godt utvalg på frokost buffeten, varmt,kaldt, grønnsaker, fruk, kornblandinger osv,osv. På restauranter ellers i byen, har de på de fleste stedene kylling i manger varianter, salater osv. Kan anbefale å spise på " Fridays", kjempegod mat! De bruker mye potetmos, men det er det bare å styre unna hvis du ikke vil/ skal ha det. Spør om å få mer grønnsaker istedet! Ellers er kun mat og drikke billig i Riga, klær,sko osv.koster det samme som her hjemme!!
Siren

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar

Emneord
ferie, restaurantmat, utlandet


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matpakke fra hotell-vinterfjellet arga Spørsmål og svar 0 02-02-09 10:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no