Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Magic bullet coffee

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-13, 22:00   #1
Olli_e
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 1
Olli_e er på en erverdig vei
Thumbs up

Magic bullet coffee

Hei.

Er ny på forumet, men har lest endel og funnet mange gode svar. Har selv gått på et karboredusert kosthold i snart 5uker. Driver med motbakkeløping og startet lavkarbo fordi jeg tror det er det sunneste for kroppen, følger i viss grad paleokost, men supplerer med noen moderne matvarer også. Kan bli enda flinkere til å unngå matvarer med tilsetningstoffer og dette er noe som jeg fokuserer mer og mer på.
Har virkelig merket de mange fordelene med et slikt kosthold, og har blitt en mindre stresset person med tanke på at jeg slipper å planlegge å spise hver 3 time. Har fortsatt ganske tunge bein og gleder meg til den dagen energien virkelig kommer. Nå får jeg melkesyre av å gå opp trappen:/
Mitt spørsmål er om det er noen som bruker Kaffe med cocosa og smør før treninger og hvilken erfaringer folk har med det. Skal teste det ut i morgen før en styrkeøkt. Hvis dette fungerer bra så ser jeg for meg å bruke det før motbakke konkurranser. Er det noen som driver eller kjenner noen som driver motbakkeløping på lavkarbo?

Olli_e er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 20:45   #2
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Magic bullet coffee

....


Sist redigert av sonim : 15-10-13 kl 20:54.
sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 20:49   #3
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Magic bullet coffee

Søk opp Generation Ucan og prøv det.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 21:00   #4
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Magic bullet coffee

er litt tidlig å få wow opplevelsen enda vil jeg nok tro.
Men å satse kun på en kopp kaffe med smør og cocosa før en kraftanstrengelse som et motbakkeløp er ambisiøst.

Jeg vet om flere idrettsutøvere som spiser ren mat, gode råvarer uten at det kalles lavkarbo. De lager bare maten sjøl.
Samtidig så skyr de heller ikke raske karbohydrater når de konkurrerer i de 15-30 minuttene et motbakkeløp varer.

Tror du nesten må prøve deg frem, Ronny Mathisen har jo prøvd intensive intervaller på kun noen ml med MCT olje. Du kan jo lese i bloggen hans, men jeg har ikke veldig stor tru på de måleresultatene hans dessverre. Med de resultatene han viser til i konkurranse så har jeg mine tvil om hans pulsverdier er riktige. Han sier selv han har en puls på 97% i flere timer og underveis med denne pulsen så prater han temmelig avslappet og rolig inn i et kamera mens han sykler....

Vil anbefale deg sjekke det ut iallefall, kan jo hende du finner noe nyttig der.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 22:02   #5
aliasdictus
Medlem
 
aliasdictus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 206
aliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvel

Sv: Magic bullet coffee

Dette skal jeg prøve! Jeg pleier gjerne å ta en kaffe med fløte på morgenen, før trening, skal prøve å hive i litt cocosa også, har hørt at flere synes det fungerer som hurtig tilgjengelig, jeg har bare ikke hevet meg rundt og prøvd det skikkelig.

Når jeg skal ha en økt med skikkelig punch (evt konkurranse) får jeg gjerne bedre ytelse hvis jeg har hatt i meg litt karbo. Samtidig spiser jeg såpass lite karbo hver dag, at jeg fint klarer å løpe en lang tur på fastende system, gjerne på morgenen. For meg er det en god ting å sørge for at systemet mitt er tilpasset fettforbrenning.

__________________
Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has. (M.Mead)
aliasdictus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf - Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 08:30   #6
Nyttogbedreliv
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 69
Nyttogbedreliv er på en erverdig vei

Sv: Magic bullet coffee

Hei :-)
Lurer litt angående Magic bullet coffe.
Jeg har drukket den i 2-3 dager.
Men først i dag hadde jeg den til frokost.
Tørte ikke å bare drikke den så jeg hadde 2 lavkarbo skiver sammen med kaffen.
Håper den holder meg mett, men føler meg ikke helt mett.
Er det vanlig at det tar noen dager før du har mer effekt på å drikke den ( føler deg mer mett? )

Nyttogbedreliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 10:40   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av Nyttogbedreliv, her.

Hei :-)
Lurer litt angående Magic bullet coffe.
Jeg har drukket den i 2-3 dager.
Men først i dag hadde jeg den til frokost.
Tørte ikke å bare drikke den så jeg hadde 2 lavkarbo skiver sammen med kaffen.
Håper den holder meg mett, men føler meg ikke helt mett.
Er det vanlig at det tar noen dager før du har mer effekt på å drikke den ( føler deg mer mett? )

Nei. Eller. Det er vel forskjell fra dag til dag hvor mett man blir av forskjellige ting, men det er ingenting som gjør den mer effektiv etter litt bruk.

Jeg blir heller ikke mett av den. Ihvertfall ikke i mer enn time-halvannen,

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 10:02   #8
pjolle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 39
Innlegg: 22
pjolle er på en erverdig vei

Sv: Magic bullet coffee

Hei Jeg drikker Magic bullet coffee..
Eller, jeg har et periodisk faste spisemønster.
Mitt spisevindu åpner seg ikke før 11:00.
men hvis jeg vil ha noe før dette så drikker jeg MBC
MEN dersom jeg skal på trening (før jobb på morraen) spiser jeg alltid en Questbar og drikker pre workout 20 min før. Det er for å gi kroppen mat, slik at den ikke tærer muskelmasse når jeg forbrenner

__________________
DETTE FUNKER
Don't u ever give up!
pjolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Magic bullet coffee synsegulla Ketolysekuren 81 16-07-19 23:18
Coffee slender..... elian Lavkarbo generelt 22 20-06-10 09:46
Black Magic sjokoladekake Aggatuss Kake/dessert og snacks 4 20-04-10 18:40
Black magic sjokoladekake ThereseA Kake/dessert og snacks 17 17-08-09 05:53
Coffee Slender Nike Generell ernæringsdebatt 19 12-07-08 14:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no