Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Atkins advantage bar

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-10, 22:30   #1
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Atkins advantage bar

Noen av dere som spiser den?
Jeg bruker den som en måltidserstatter hvis jeg skal bort eller må kjøre lenge. Det er 2,8 karber i en bar.
Elsker den, og tror jo ikke det er noe galt i å spise den egentlig, men lell må jeg spørre.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:33   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar.

Jeg har aldri smakt en bar

Men anbefaler ikke å spise den ofte.... Heller bruke den som godis en sjelden gang

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:47   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins advantage bar.

Hei,
Vil bare minne på at en del blir uvel av kunstig søtningsmidler, da særlig maltitol.
Anbefaler ikke barer som måltidserstatning, kun som krisemat eller som snacks en sjelden gang. Husk at søtningsmidler kan være en partystopper i tillegg til at det også kan trigge søthungeren.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:47   #4
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Atkins advantage bar.

Bar og bar da... hehe.
Jeg har en tendens til å spise 2 om dagen, i begynnelsen trenger jeg noe virkelig godt. Bruker du ikke noe snacks, Gerd? Ikke baconcrisp engang? Det er jo ikke noen karber i dem ihvertfall.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:49   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar.

Jeg har den kun i veska som nødmat når alternativet er å klikke på boller og sjokolade fordi jeg ikke har spist på lenge. Den trigger søtsuget og jeg kan aldri tro den er en faktisk måltidserstatter. Se på den som lørsdagsgodt. Det finnes så mye annet du kan spise ute på tur. Og det er i allefall ikke det du har i matpakka hver dag

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:50   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar.

Joda, snacks spiser jeg. Mørk sjokolade, bacongull, stangselleri og dip ... Ostechips...
Men jeg fyser ikke så veldig mer, og er god og mett på maten jeg spiser.

Men unngår å bruke slike ertatnings-greier ( aner jo ikke hva som egentlig er i disse barene, ikke mye naturlig i vertfall)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:58   #7
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins advantage bar

Hei,
Min erfaring med søtsug og fysing er at det er et ikke-tema når jeg får i meg nok fett i løpet av dagen.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:58   #8
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Atkins advantage bar.

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Vil bare minne på at en del blir uvel av kunstig søtningsmidler, da særlig maltitol.
Anbefaler ikke barer som måltidserstatning, kun som krisemat eller som snacks en sjelden gang. Husk at søtningsmidler kan være en partystopper i tillegg til at det også kan trigge søthungeren.


Jeg er bare skikkelig holis når det gjelder søtt, men bare jeg får tatt meg sammen og kommet inn i detta igjen så klarer jeg meg fint uten.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 23:11   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar.

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Jeg er bare skikkelig holis når det gjelder søtt, men bare jeg får tatt meg sammen og kommet inn i detta igjen så klarer jeg meg fint uten.

Det kan være lurt å bli kvitt søtsuget. Når du har blitt kvitt den må du jobbe med å bli kvitt vanen. Den satt lenge hos meg. Og atkinsbaren trigger søtsuget mitt skikkelig. Nå feks har jeg spist meg mett på fett og protein, og jeg har ikke det minste lyst på en atkinsbar, selv ikke om jeg blir sittende oppe i 2-3timer til.
Spiser du ikke nok fett kan du lett få lyst på noe å spise på og gir du kroppen det kan du havne i en karusell der du sliter med å hoppe av i fart. Tro meg, jeg har prøvd og havna i den karusellen i høst etter 6måneder på ketogen kost.. Jeg ble sløv i kosten, typ ikke noe protein og nok fett, og plustelig begynte jeg å kjøpe atkinsbar hver gang jeg var på butikken osv.
Kutt de ut, de er ikke mat, og du trenger definitivt ikke 2 for dagen eller to i uka for den saks skyld. Spis ekte mat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:10   #10
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Atkins advantage bar

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Noen av dere som spiser den?
Jeg bruker den som en måltidserstatter hvis jeg skal bort eller må kjøre lenge. Det er 2,8 karber i en bar.
Elsker den, og tror jo ikke det er noe galt i å spise den egentlig, men lell må jeg spørre.

Har prøvd en senest i går og venter på en forsendelse fra statene med en "grei haug" bars. Kommer til å bruke det som måltidserstatning i jobbsammenheng.

Herrlig smak og istedet for å trigge søtsuget fjernes søtsuget hos meg

Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:30   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar

Jeg har alltid en Atkins mørk advantage bar med meg.. Da kan nemlig jeg også kos meg med noe søtt og godt i fall det uventet blir snakk om kaker eller snop! Bedre føre var! Og jeg blir ikke dårlig av den, den er bare knallgod!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:40   #12
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkins advantage bar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har alltid en Atkins mørk advantage bar med meg.. Da kan nemlig jeg også kos meg med noe søtt og godt i fall det uventet blir snakk om kaker eller snop! Bedre føre var! Og jeg blir ikke dårlig av den, den er bare knallgod!

Tiltredes! Kjøper en slik hver fredag som jeg og kjæresten deler!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:48   #13
tina therese
Medlem
 
tina therese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
Innlegg: 93
tina therese er på en erverdig vei

Sv: Atkins advantage bar

hvor kjøper man denne Atkins Advantage baren?

__________________


tina therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:51   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar

Opprinnelig lagt inn av tina therese, her.

hvor kjøper man denne Atkins Advantage baren?

Jeg kjøper min på rimi!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 20:53   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kjøper min på rimi!

Og jeg finner de på mega, ica og rema 1000.. De er kjempegode de decadence-barne og jeg er glad jeg ikke bor i sentrum. For ellers hadde jeg kjøpt en hver gang jeg var på butikken... De blir lett måltidserstattere, og det liker jeg ikke å bruke de til...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 20:55   #16
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Atkins advantage bar

Opprinnelig lagt inn av tina therese, her.

hvor kjøper man denne Atkins Advantage baren?

Selv bestiller jeg fra netrition.com siden man får 4-5 til prisen av 1 i norske butikker.

Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:53   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

Herrlig smak og istedet for å trigge søtsuget fjernes søtsuget hos meg

For å vite at den fjerner det så har du vel søtsug i utgangspunktet? Hvordan vet du at det ikke kommer av barene? En røyker vil heller ikke ha en ny røyk rett etter den ene, men en stund etterpå vil man ha en igjen....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 22:32   #18
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Atkins advantage bar

Jeg har bare funnet 2 typer Atkinsbar i dagligvareforretningene her, den ene er mørk sjokolade og den synes jeg ikke er særlig god. Den andre er det nøtter i, og det er jeg allergisk mot.

Men de Atkins Endulge-barene man kan bestille fra USA, derimot... Det finnes en som smaker som Bounty-sjokolade, DEN er utrolig altså. Heldigvis er den ikke så veldig stor, hehe. Søt så det holder. Også er det en annen som ligner veldig på Mars/ Japp.

Jeg spiser ikke dette i stedet for måltider, det blir som godis av og til på lørdager, og aldri mer enn EN. (Ellers blir jeg dårlig i magen, ja...)

All ære til dem som aldri spiser slike ting, men jeg må ha nødløsninger av og til. Det hender jeg blir veldig lei av å være på kur, og hvis slike ting kan forhindre meg fra å gjøre noe skikkelig dumt, ja da er det verdt det. I helgen var jeg f.eks. i bursdagsselskap, da tok jeg med meg en lavkarbo gulrotkake som jeg hadde laget fra kakemix bestilt fra netrition. Synes det er bedre å ta et par biter med det, enn å sitte og lide ved synet av sjokoladekaka som alle de andre nyter...

Det morsomme var jo at dagen etter selskapet hadde jeg ny "rekord" på vekta! (altså....ikke opp i vekt, men ned!)

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 00:58   #19
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Atkins advantage bar

Må si jeg er litt misunnelig på de som får tilfredsstilt søtbehovet av en bar. Jeg synes ikke de er veldig gode, har riktignok bare smakt Advantage-barene. De ergreie å ha som nødmat når det blir for lenge til mat. Er ikke no problem å ha i veska, den jeg har nå har jeg spist av fire ganger, og er fortsatt litt igjen. Har stilt akkurat den sterke sulten så jeg rekker å lage skikkelig mat. Men det erstatter IKKE sjokolade.

Hilsen sjokoavhengige meg! (finnes det anonyme sjokoholikere?)

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:12   #20
Ledestjerne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
Innlegg: 25
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Atkins advantage bar.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Joda, snacks spiser jeg. Mørk sjokolade, bacongull, stangselleri og dip ... Ostechips...

Har sett det før her inne: Kva er ostechips? Høyres godt ut... Har ingenting med ostepop å gjera vel?

__________________




Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:14   #21
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar.

Opprinnelig lagt inn av Ledestjerne, her.

Har sett det før her inne: Kva er ostechips? Høyres godt ut... Har ingenting med ostepop å gjera vel?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=ostechips

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:22   #22
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins advantage bar

Hvor mye betaler du i frakt og toll ? Må vel bestille en god del hvis det skal svare seg å bestille fra USA ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:09   #23
MoccaMaster
Medlem
 
MoccaMaster sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 153
MoccaMaster er ny på veien

Sv: Atkins advantage bar

Ble så glad når samboer fortalte meg at almea har fått inn 15pk med atkins barer.. MEN.. 399kr er da ikke tilbud det? Jeg betaler 26kr de fleste steder for en slik bar. Men dette er altså tilbudsprisen til Almea når du kjøper 15 stk... grøss.. lurer på hva de koster når de IKKE er på tilbud.

MoccaMaster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft <3 Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:46   #24
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar

Hva gjør denne tråden under oppskrifter?

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:57   #25
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar

Opprinnelig lagt inn av MoccaMaster, her.

Ble så glad når samboer fortalte meg at almea har fått inn 15pk med atkins barer.. MEN.. 399kr er da ikke tilbud det? Jeg betaler 26kr de fleste steder for en slik bar. Men dette er altså tilbudsprisen til Almea når du kjøper 15 stk... grøss.. lurer på hva de koster når de IKKE er på tilbud.

25 kr på Meny.Almea.... Tilbud? Pøh... nesten 27 kr stk...på tilbud.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins Advantage Bars HP Atkins kosthold 9 18-02-11 10:20
Atkins advantage sjokoladen Tagimpo Ketolysekuren 3 25-06-09 23:16
Hekta på Atkins Advantage bar msplum Lavkarbo generelt 16 25-06-08 00:08
Atkins Advantage Golden Oats Granola Bar Karin Lavkarbo generelt 5 16-12-05 16:23
Atkins Advantage Decadence eller Hazelnut wis Lavkarbo generelt 16 18-11-05 22:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no