Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-11, 09:44   #1
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Til bursdagen min lagde jeg aatinka's verdens beste ostekake og tok bilder av prosessen, det gikk ikke helt som det skulle, men resultatet ble bra

Med bilder her!

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 10:29   #2
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Den så rålekker ut! Skal testes ut til hælja

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:21   #3
krisil
Nytt Medlem
 
krisil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1
krisil er på en erverdig vei

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Hei!

Tenkte å prøve denne til helga, men bare lurte på om du noen gang har prøvd den med mandarin-og-ananas-kremost?

__________________


krisil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, hurra! Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 16:14   #4
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Den så rådeilig ut. Ene guttungen sikla omtrent i hodet på meg da jeg viste ham bilde av denne kaka
Skal få stable litt energi på bena og så blir det kakelaging hos oss.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:19   #5
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Opprinnelig lagt inn av krisil, her.

Hei!

Tenkte å prøve denne til helga, men bare lurte på om du noen gang har prøvd den med mandarin-og-ananas-kremost?

Har ikke det, men det hørtes veldig godt ut, og så fremt den ikke endrer seg i smak i ovnen så er det sikkert kjempegodt

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 14:42   #6
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Opprinnelig lagt inn av |Ingrrid, her.

Til bursdagen min lagde jeg aatinka's verdens beste ostekake og tok bilder av prosessen, det gikk ikke helt som det skulle, men resultatet ble bra

Med bilder her!

Stekte du det andre laget? Når jeg lager denne så blir den også litt brun på toppen, nesten som det første laget.

Fine bilder, jeg må prøve å få tatt bilder neste gang jeg lager den. Men jeg er ikke noe flink til å pynte, så min blir ikke like pen

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:02   #7
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Stekte du det andre laget? Når jeg lager denne så blir den også litt brun på toppen, nesten som det første laget.

Fine bilder, jeg må prøve å få tatt bilder neste gang jeg lager den. Men jeg er ikke noe flink til å pynte, så min blir ikke like pen


Joda, jeg stekte den i 10 min på 250 grader, ble ikke som fyll 1 nei, merkelig...
Tusen takk for oppskrift forresten Har du oppskriften på en blogg linker jeg gjerne til det, har bare linket til lavkarbo forumet

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 19:02   #8
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

Opprinnelig lagt inn av |Ingrrid, her.

Joda, jeg stekte den i 10 min på 250 grader, ble ikke som fyll 1 nei, merkelig...
Tusen takk for oppskrift forresten Har du oppskriften på en blogg linker jeg gjerne til det, har bare linket til lavkarbo forumet

Det er nok fordi jeg pisker rømmen også, du rørte bare med gaffel så vidt jeg leste. Kan sikkert bruke miksmaster også - rømmen blir kremaktig i kjøkkenmaskinen. Men det spiller tydeligvis ikke stor rolle siden din også ble god. Det er vel det viktigste

Jeg har ikke noen lavkarboblogg og har bare lagt ut oppskriften her. Originalen er med sukker og kjeks, jeg har bare "konvertert" den. Jeg bruker mange av oppskriftene her, så jeg er glad for å kunne bidra Og så er det moro at flere prøver oppskriften!

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:06   #9
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens Beste Ostekake - med bilder!

naaam

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste ostekake aatinka Kake/dessert og snacks 40 02-05-16 12:07
Verdens beste Nannah Kake/dessert og snacks 36 18-08-11 08:20
Verdens beste ostekake Idarull Kake/dessert og snacks 10 11-10-10 21:56
Verdens beste rullekake (med bilder) Makronella Kake/dessert og snacks 2 05-08-10 16:03
OsteKake + verdens beste gele Mylamyyy Lavkarbo generelt 8 29-07-06 20:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no