Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Kaffe?

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-07, 17:31   #1
Sissi
Medlem
 
Sissi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 82
Sissi er ny på veien

Kaffe?

Hei, går rundt å sikler etter en latte Men kan man drikke det? Eller må jeg bare drikke svart kaffe eller må jeg ha koffeinfri, eller får jeg ikke lov til å drikke kaffe?

Hilsen Meg

Sissi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:49   #2
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kaffe??

Atkins sverger jo til koffeinfri, og mange reagerer jo på koffein og slutter å gå ned. Her må du bare prøve deg frem. Melk er ikke helt bra heller, men du kan jo prøve å blande fløte og vann, og se hvordan det går!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:55   #3
Sissi
Medlem
 
Sissi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 82
Sissi er ny på veien

Sv: Kaffe??

Ok. Takk for svar Jeg går ned, men det går ikke så fort noen som vet om det kansje kan være koffeinen i cola zero??

Hilsen Meg

Sissi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 18:09   #4
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kaffe??

Det KAN det, men det er bare en måte å finne ut av det på: Kutt det ut i et par uker og se. Kan hende reagerer du på søtstoffet også, noen gjør det.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 13:50   #5
Trois
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 96
Trois er på en erverdig vei

Sv: Kaffe??

Latte laget på koffeinfri kaffe med fløte i stede for melk er kjempe godt. Blir også mettende pga fløten.

__________________


Trois er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 14:06   #6
Sissi
Medlem
 
Sissi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 82
Sissi er ny på veien

Sv: Kaffe??

Bruker du bare fløte da? eller tynner du det ut med litt vann??

Hilsen Meg

Sissi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 14:18   #7
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe??

Bare husk at enkelte (slik som undertegnede) får fullstendig vektstopp av fløte og må velge melk i stedenfor....

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 14:44   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe??

Du kan få kjøpt latte med soyamelk i stedet for på en del kafeer. Det synes jeg er veldig godt, og man får jo som regel ikke fløte i kaffen ute...
Vet ikke hva Atkins sier til soyamelk, men det er jo ikke snakk om store mengder, og han gir klarsignal for tofu, så..

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 14:56   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe??

I lavGI boka jeg kjøpte står det at soyamelk har mer karber enn helmelk... Men jeg vet ikke om den er 100% til å stole på.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 13:31   #10
Trois
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 96
Trois er på en erverdig vei

Sv: Kaffe??

Opprinnelig lagt inn av Sissi, her.

Bruker du bare fløte da? eller tynner du det ut med litt vann??

Hilsen Meg

Jeg tynner ut med vann. Tåler ikke soya, men lurer litt på havremelk....vet ikke helt hvordan det er i forhold til dietten....men godt er det

__________________


Trois er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:29   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe??

Kan ikke tro at en liten skvett kan skade, man skal da heller ikke tylle i seg kaffe når man er på en ketogen diett.
Hva med fløte? Er sikkert nevnt.
Jeg for min del foretrekker kaffen min svart som min arme sjel

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffe ... (karbohydrater og vanndriving) nettan Ketolysekuren 3 24-01-08 18:39
Koffeinfri kaffe Bridget Lavkarbo generelt 4 13-06-06 22:18
Effekten av lavkarbo-diett på migrenepasienter? themonk Lavkarbo generelt 9 24-05-06 15:18
Paulun og kaffe siv_a Lavkarbo generelt 5 20-10-05 18:30
Du går ikke ned pga. kaffe! Marianne Generell ernæringsdebatt 42 24-02-05 04:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no