Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Da har jeg kommet til denne delen

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-04, 09:57   #1
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Da har jeg kommet til denne delen

Nå er det å fortsette her som teller Jeg var å prøvde bunaden hos min mor, som jeg skal ha på meg i en konfirmasjon 8 mai. Og i livet manglet det ca 5 cm for at den skal sitte romslig. Jeg får den på men den er litt trang. Men rundt den delen over livet og under puppene (skjønnte det vel? ) så var det ca 4 cm for at jeg skulle få maljene sammen... Så det er mitt mål fremover. Siden jeg nå har klart å gå ned 4,1 kg på 14 dager, så bør jeg kunne klare 6 til i løpet av 6 uker. Og klarer jeg flere er det bare +++ i boka mi

Dere har vært kjempeflinke til å svaremeg på mine spørsmål sålangt, samt å komme med gode råd generellt. (1 ryktepoeng til hver minst! )

Tuddelu

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-04, 11:30   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Jeg har samme mål som deg, å få på meg bunaden til 17.mai. Egentlig bør jeg få den på til komfirmasjon 2. mai, men DET ser stygt ut for min del !! Etter å ha lest innlegget ditt tror jeg at jeg skal prøve å måle jeg og !! Skal vi ha en konkurranse ??? Jeg skal prøve bunaden når jeg kommer hjem, poster hvor mange cm jeg har igjen og så setter vi oss et mål vi skal nå. Det må vel være motiverende vel ???

Du klarer nok fint å få av de cm du har igjen, og 1 kg pr uke er realistisk så lenge du følger boka !!

Trenger du hjelp så rop ut !! Du behøver ikke å gi poeng engang !!

LYKKE TIL !!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-03-04, 16:52   #3
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Avtale Nille Da måler vi

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-04, 20:02   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Red face

Jaha......da var jeg nok litt tøff i trynet igjen .......

HJÆLP ! Det er 10 cm til jeg får bunad-hempa igjen i livet. Og da er puppene pressa oppunder haka - det var ikke noe vakkert syn skal jeg si deg !!

Kan ikke tro jeg har vært så lita......hm...... jeg var nok det i 1993..... sommeren, det var da jeg måtte sy den INN...... mener jeg var rundt 55 kilo da, - og passe....det er noen kilo siden. Den var trang de to tre siste åra, (altså for 5-6 år siden) men det får da være grenser !!!!!

Men ufordring er utfordring, - jeg har da masse svære sikkerhetsnåler. Jeg kan iallefall klare 5 cm..... tror jeg............

Og bilde skal jeg ta, om den passer eller ikke !!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor spiser DU akkurat som du gjør? Summer Lavkarbo generelt 36 14-08-11 20:30
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 10:23
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no