Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-11, 23:31   #7201
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Stakefjør kostar under hundrelappen trur eg. I alle fall ikkje meir enn 200kr. Plumbo eller liknande gjorde ingenting godt her. Vi fekk fullstendig stopp i røra her etter eit halvtår (truleg tidlegare leigebuar som har hjelpt til der). Etter det har vi vore totalt paranoide ang. alt som går ned i røra. Men tett vart det til slutt, stakefjøra løyste problemet.

Skal ta en tur på "baderombutikken" i morgen og høre med dem. Det er veldig tynne rør fra vasken på vaskerommet, og siden jeg ikke vet hvordan de går videre, så spør jeg dem også.
Har brukt stakefjør i en sluk før, men ikke i vask.
Takk for tips!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 15-04-11, 23:35   #7202
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hvilken fotfil benytter du, og hvorfor?

Jeg kjøpte i dag ei fotfil på Apotek 1, en Scholl, carbondum, dobble foot file, og den kostet 65,- der. På nabobutikken, Vita, kostet den samme 45,-

Ett lite tips om å sjekke prisene

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 15-04-11, 23:46   #7203
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Berre hyggeleg, Lava, håper du får fiksa det kjapt!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-04-11, 02:10   #7204
martita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 43
martita er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er d nokon som veit kva ei plate Freia Premium 86% kostar, sånn ca?

__________________


martita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 16-04-11, 02:18   #7205
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå nærmer påsken seg, og jeg VIL ikke skjeie ut med snop og slikt, men det er jo nesten terror å gå i butikker for å handle nå om dagene. den ene stabelen etter den andre med SNOP og påskemasripan, og sjokolade .... Og jeg kjenner det er SÅ vanskelig å gå forbi !!!! Får så sinnsykt lyst på !! for alle andre koser seg jo i påsken .

Hva kan jeg finne på å lage/kjøpe til å kose meg med for å få litt påskefølelse jeg også?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 16-04-11, 03:32   #7206
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

God påske alle sammen!

Det er vanlig å unne seg litt ekstra snop i påsken, og av den grunn lurer jeg på hvor mange karber det er i en atkins bar?
Mener å huske at sjokoladene er 60g og det er 2kh i en hel sjokolade. Stemmer dette?

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-04-11, 10:21   #7207
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av martita, her.

Er d nokon som veit kva ei plate Freia Premium 86% kostar, sånn ca?

I følge den sjokoladetesten som var i avisene no ein av dagen så kostar den vel rundt 20kr?

Her er den, testen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-04-11, 10:38   #7208
martita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 43
martita er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

I følge den sjokoladetesten som var i avisene no ein av dagen så kostar den vel rundt 20kr?

Her er den, testen.

Tusen takk!

__________________


martita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 16-04-11, 12:12   #7209
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Til Kanskje og Anos: Sjekk ut oppskriftsforumet her inne. Det er mange oppskrifter på hjemmelaget marsipan som dere kan spise. Kjøp litt sukkerfri sjokolade eller (minst) 70% sjokolade og lag påskegodteret selv.
Lag et par kaker som dere deler opp i konfektbiter eller lag konfekt av sjokolade smeltet i cocosa og ha oppi nøtter/mandler/cognacmarinerte tørkede aprikoser....

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 16-04-11, 13:31   #7210
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

God påske alle sammen!

Det er vanlig å unne seg litt ekstra snop i påsken, og av den grunn lurer jeg på hvor mange karber det er i en atkins bar?
Mener å huske at sjokoladene er 60g og det er 2kh i en hel sjokolade. Stemmer dette?

Da har de trukket fra maltitol helt. Men når maltitol påvirker blodsukkeret ca halvparten så mye som sukker, og det er vel ca 20g maltitol i, så ville jeg heller regnet sånn ca 10g kh i en atkinsbar.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 16-04-11, 17:15   #7211
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Må man legge til all musikk selv på Spotify, eller kan man legge til allerede ferdige spillelister? Hvordan finner man i såfall disse spillelistene?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 16-04-11, 17:44   #7212
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Megamettende middag (langtidsmett)

Jeg kokte irsk suppe til familien i dag.
Det er suppe kokt på salt lammekjøtt (jeg brukte uvannet pinnekjøtt), ymse grønnsaker (omtrent ALT de har i grønnsaksdisken) og div urter.

Suppa er knallgod!! Ungene MINE elsker den (og venner av ungene, jeg får ofte beskjed om å lage litt ekstra som de kan ta med seg hjem), men sambo og sambos sønn sa..:"Suppa er god, men den holder ikke lenge.. blir snart sulten igjen.. og hva skal vi spise DA?"

Tusen takk!! Så derfor lurer jeg på, hva i all verden kan jeg lage som gjør sambo og stesønn langtidsmette!?? Jeg har kjøttdeig og creme fraiche. Har lyst til å lage noe knallfettmektig og samt holde et lite foredrag om hva som metter og hvorfor. Noen ideer om hva jeg kan lage??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-04-11, 18:48   #7213
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kva med Makronella si oppskrift på gratinert kjøttdeiggryte?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-04-11, 19:50   #7214
Mtenn100
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Akershus/Bærum
Alder: 68
Innlegg: 28
Mtenn100 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen kryddertyper man generelt bør holde seg mer unna enn andre? og er det kryddertyper som er ekstra bra i vår ketosejakt?

Mtenn100 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 16-04-11, 20:02   #7215
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kva med Makronella si oppskrift på gratinert kjøttdeiggryte?


Takker!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-04-11, 20:41   #7216
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mtenn100, her.

Er det noen kryddertyper man generelt bør holde seg mer unna enn andre? og er det kryddertyper som er ekstra bra i vår ketosejakt?

Chili er bra for forbrenningen og du bør holde deg unna ferdigkjøpte krydderblandinger og feks taco- pulver i pose!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-04-11, 00:43   #7217
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Må man legge til all musikk selv på Spotify, eller kan man legge til allerede ferdige spillelister? Hvordan finner man i såfall disse spillelistene?

Hvis du har facebook-konto, så kan du koble spotify til facebook-kontoen og spille av spillelistene som dine facebook-venner har delt.

Ellers så finner du spotify-spillelister på nettet. Google er din venn. Og så finner du topp-lista på "what's new" -> "top lists". Og så har du en radio-funksjon også hvor du velger hvilke tiår og hvilke sjangre du vil høre.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-04-11, 14:13   #7218
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Da har de trukket fra maltitol helt. Men når maltitol påvirker blodsukkeret ca halvparten så mye som sukker, og det er vel ca 20g maltitol i, så ville jeg heller regnet sånn ca 10g kh i en atkinsbar.

Husk også at det er helt individuelt hvor mye malitol påvirker blodsukkeret.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 17-04-11, 14:46   #7219
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan anbefale en god bok om mellommenneskelig kommunikasjon? Typ teknikker for å nå inn til folk, bli forstått etc.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-04-11, 15:10   #7220
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som kan anbefale en god bok om mellommenneskelig kommunikasjon? Typ teknikker for å nå inn til folk, bli forstått etc.

"Hvordan vinne venner" av Dale Carnegie (denne fant jeg faktisk lokalt på biblioteket her)

Banal tittel - men jeg likte boka kjempegodt. Jeg har lest mange bøker om mellommenneskelig kommunikasjon, denne gjør det "folkelig" og er i tillegg underholdende med mange eksempler og historier Den handler blant annet om hvordan du kan få andre til å skifte mening uten at det blir konflikt utav det - KJEMPEinteressant!

Ble gitt ut første gang i 1936 (!) - men er modernisert opp gjennom årene

En dypere, mer detaljert og grundig bok er "vekst og endring" av John Berglund, norsk psykolog/diverse innen atferd mm. (Denne kan jeg vurdere og låne bort til deg om du vil se om den har noe for seg - koster 380 på nett om jeg husker korrekt). Han sier mye om hvordan du kan påvirke andres atferd ved og justere din egen, han sier en del om hvorfor mennesker reagerer slik de gjør og hva du kan gjøre med det utifra deg selv, han sier også mye om hvordan du faktisk kan få gehør for dine ideer om du bare finner ut hva som er VIKTIG for den andre parten. Her har Dale Carnegie hentet mye av sine triks og tips som er en del mer praktiske enn i Berglunds bok. Jeg ser den ene som "teorien i detalj" - og den andre mer som "hvordan gjør jeg det"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 17-04-11, 15:20   #7221
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

"Hvordan vinne venner" av Dale Carnegie (denne fant jeg faktisk lokalt på biblioteket her)

Banal tittel - men jeg likte boka kjempegodt. Jeg har lest mange bøker om mellommenneskelig kommunikasjon, denne gjør det "folkelig" og er i tillegg underholdende med mange eksempler og historier Den handler blant annet om hvordan du kan få andre til å skifte mening uten at det blir konflikt utav det - KJEMPEinteressant!

Ble gitt ut første gang i 1936 (!) - men er modernisert opp gjennom årene

En dypere, mer detaljert og grundig bok er "vekst og endring" av John Berglund, norsk psykolog/diverse innen atferd mm. (Denne kan jeg vurdere og låne bort til deg om du vil se om den har noe for seg - koster 380 på nett om jeg husker korrekt). Han sier mye om hvordan du kan påvirke andres atferd ved og justere din egen, han sier en del om hvorfor mennesker reagerer slik de gjør og hva du kan gjøre med det utifra deg selv, han sier også mye om hvordan du faktisk kan få gehør for dine ideer om du bare finner ut hva som er VIKTIG for den andre parten. Her har Dale Carnegie hentet mye av sine triks og tips som er en del mer praktiske enn i Berglunds bok. Jeg ser den ene som "teorien i detalj" - og den andre mer som "hvordan gjør jeg det"

Kult, takk! Jeg hadde faktisk håpet på at du skulle svare på dette, ettersom jeg har inntrykk av at du har lest en del bøker av denne typen.
Fant den første du nevner på Deichmanske sine sider, og har reservert den. Men den siste fant jeg ikke, men en lydbok av samme forfatter som heter "Det emosjonelle språket", så jeg reserverte like godt den også.
Hadde vært kjempeålreit å få låne den boka!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-04-11, 15:23   #7222
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kult, takk! Jeg hadde faktisk håpet på at du skulle svare på dette, ettersom jeg har inntrykk av at du har lest en del bøker av denne typen.
Fant den første du nevner på Deichmanske sine sider, og har reservert den. Men den siste fant jeg ikke, men en lydbok av samme forfatter som heter "Det emosjonelle språket", så jeg reserverte like godt den også.
Hadde vært kjempeålreit å få låne den boka!

PM'er deg Lydboka har mye av det samme innholdet som boka så den har jeg faktisk gitt vekk til mamman min hehe. Liker bøker jeg da, slå opp, gå tilbake, streke under osv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 17-04-11, 15:50   #7223
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for tips, har hørt om "Hvordan vinne venner" av Dale Carnegie før - og fant den nå på Amazon.co.uk for £5 og fri frakt.

Siste gang jeg leste en slik bok ble jeg skilt, skjer det igjen så vil jeg ha tilbake pengene

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 17-04-11, 15:56   #7224
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Takk for tips, har hørt om "Hvordan vinne venner" av Dale Carnegie før - og fant den nå på Amazon.co.uk for £5 og fri frakt.

Siste gang jeg leste en slik bok ble jeg skilt, skjer det igjen så vil jeg ha tilbake pengene

Hahahaha! Håper ikke denne vil trigge slike ting da! Bruk kunnskapen med fornuft

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 18-04-11, 13:12   #7225
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen tips om en god solkrem (hovedsaklig til ansikt) som trekker inn raskt, og ikke blir liggende oppå huden og være blank og klissete? Jeg vet jeg trenger solfaktor når sola kommer for fullt, men vanligvis blir jeg brent istedet, siden jeg hater å ha gøgg på huden...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no