Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg har blitt 14 år igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-11, 09:15   #1
lårannediskon
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 112
lårannediskon er ny på veien

Jeg har blitt 14 år igjen

Ansiktet mitt ser ikke UT! Kviser overalt!! En mnd siden jeg startet med dette nå... Har det vært sånn hos dere eller?

Og i tillegg blør jeg 2. uka på rad.. Great..

__________________


www.ketolch.blogspot.com
En nystartet blogg med lchf-oppskrifter og ketolysemat
lårannediskon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 13:20   #2
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg har blitt 14 år igjen

Jeg fikk også kraftig utbrudd i ansiktet, og nå er jeg så fin som jeg aldri har vært før! Hold ut.
Da jeg startet med ketolyse i fjor blødde jeg 11 uker på rad, 2 uker pause etterfulgt av 9 nye uker. Det skjer noe med hormonene i kroppen, og det er nok best å la det bero. La kroppen ordne opp.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 13:29   #3
lårannediskon
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 112
lårannediskon er ny på veien

Sv: Jeg har blitt 14 år igjen

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg fikk også kraftig utbrudd i ansiktet, og nå er jeg så fin som jeg aldri har vært før! Hold ut.
Da jeg startet med ketolyse i fjor blødde jeg 11 uker på rad, 2 uker pause etterfulgt av 9 nye uker. Det skjer noe med hormonene i kroppen, og det er nok best å la det bero. La kroppen ordne opp.


Oh great...

__________________


www.ketolch.blogspot.com
En nystartet blogg med lchf-oppskrifter og ketolysemat
lårannediskon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 14:08   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har blitt 14 år igjen

Eller - dersom du har lagt om til mye melkeprodukter uten å spise så mye av dem før kan dette bidra til tenåringshud.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 16:18   #5
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Jeg har blitt 14 år igjen

Huden min har faktisk aldri vært bedre enn den er nå, fantastisk deilig synes jeg
Kanskje er det ett omstillingsfenomen og vil regulere seg inn etter en stund?

Min tenåringssønn spiser lavkarbo, og en av hovedgrunnene til det er nettopp for at det holder huden så mye bedre. I sommer var han på en speiderleir med mye mel og sukker i maten, og hadde veldige kvise utbrudd da han kom hjem. Bare etter en uke på lavkarbo var han nesten helt fin igjen. Det var så stor forskjell at ingen vil tro på meg når jeg forteller det, jeg burde tatt før og etter bilder

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 18:24   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har blitt 14 år igjen

Kroppen rensker ut gammelt slagg. Varer som regel et par uker.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 23:30   #7
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Jeg har blitt 14 år igjen

Om det er noe trøst, så ser ikke jeg heller ut i trynet for tiden.... Men det går over etterhvert

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:29   #8
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg har blitt 14 år igjen

Til og begynne med var huden min plettfri, men nå får jeg skikkelige utbrudd på haka med jevne mellomrom. Fatter det bare ikke.

Jeg spiser lavkarbo, trøkker i meg oljer, renser huden med anbefalte, gode produkter og bruker kun mineralsminke.

Lurer på om det er hormonspiralen som tuller med meg. Grrrr...

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Så fiiin du er blitt! Kanutten Fysisk og mental helse 90 17-11-11 20:39
Jeg er blitt en kokk wollafruen Ketolysekuren 9 22-03-09 18:35
Nå er jeg blitt usikker Endelig Ketolysekuren 9 06-02-09 07:32
Jeg har blitt frisk! Enid Lavkarbo generelt 26 29-05-08 07:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no