Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Magic bullet coffee

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-12, 12:48   #51
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg bruker saltet smør og kokosolje med smak. Synes saltsmaken av smøret gjør det hele litt pikant, faktisk!
Dryssa på litt kanel i dag. Mmmmm! Faktisk helt perfekt drikke til en morgen hvor man innser at det er på høy tid å kjøpe ny varmeovn.

Hmmm, tenkte på om det kunne være godt med salta smør for jeg har alltid likt å ha litt salt i kakaoen (lærte det av mormor). *ut på kjøkkenet og prøver med en gang*

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 16:07   #52
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Rørte du bare med en skje? Jeg kjenner det vrenger seg i meg ! Jeg orker ikke varmt, flytende fett som legger seg som en propp på toppen.

Sjekk inne på min profil, der har jeg lagt ut tre bilder av forløpet. Som du ser er det ferdige resultatet godt blandet med stavmikser, og det skiller seg heller ikke med det første.

He he, er guffent med fettpropp på toppen ja Men trodde faktisk ikke det ble anderledes med hurtigmikseren, trodde dere brukte den for at det skulle skumme litt jeg Så feil kan man ta Prøver med mikser neste gang ja....hihi Takk

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 18:37   #53
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Må bare si at dette funker som ei kule! (Pun intended. ) Holder meg mett i omtrent tre timer, og minimalt med ubehag. Dermed blir ikke det første måltidet på dagen et lite h****e for mitt stakkars ødelagte gastrosystem! Jeg tror joggu meg at vekten har begynt å rusle nedover igjen, også!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 19:16   #54
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Må bare si at dette funker som ei kule! (Pun intended. ) Holder meg mett i omtrent tre timer, og minimalt med ubehag. Dermed blir ikke det første måltidet på dagen et lite h****e for mitt stakkars ødelagte gastrosystem! Jeg tror joggu meg at vekten har begynt å rusle nedover igjen, også!

Tøft, Photo, rene Kindereggeffekten ! Jeg holder fortsatt på med MBC hver morgen, og det går så det suser her òg. Jeg holder meg mett i seks-syv timer, faktisk! Tror ikke det har skjedd så mye de siste par ukene, vektmessig sett, men jeg jobber meg sakte men sikkert nedover. Mye har å si med at jeg jobber med tre oppgaver på en gang, og at været er så dårlig at jeg knapt beveger meg utendørs...

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 19:29   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Tøft, Photo, rene Kindereggeffekten ! Jeg holder fortsatt på med MBC hver morgen, og det går så det suser her òg. Jeg holder meg mett i seks-syv timer, faktisk! Tror ikke det har skjedd så mye de siste par ukene, vektmessig sett, men jeg jobber meg sakte men sikkert nedover. Mye har å si med at jeg jobber med tre oppgaver på en gang, og at været er så dårlig at jeg knapt beveger meg utendørs...

Det hender det fint kan gå opp til fem timer også, men jeg går en del, så det har vel litt å si!
Men jeg er glad for at jeg endelig ga det et forsøk. Gruer meg ikke lenger til "frokosten", og at jeg kanskje ser ut til å begynne å rusle nedover på vekta er heller ikke å forakte, selv om det i denne sammenhengen var sekundært!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 11:56   #56
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Magic bullet coffee

Ja da har jeg hoppet på magic bullet ekspressen og er spent på hvordan det går.
Når jeg har dagvakter står jeg opp 05 30 og har mer en nok med å finne tannbørste og maskara, liten lyst til å lage mat.
Tok en stor ss kokosa,en ss smør og en ss pulverkaffe i en litt høy gammel mugge,helte over ca 2 dl kokende vann og kjørte stavmikser.Min kjære våknet å lurte på "hva f." så neste dag lukket jeg alle dører,mye lyd.
Veldig godt,ble mett,men veldig sulten til lunsj.
Skal teste ut dette på dagvaktene utover.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 10:55   #57
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

I dag tester jeg MB-kakao. Smør og kokosolje som vanlig, et par spiseskjeer kokosmelk (dette varmer jeg ca 30 sek i mikroen), en toppet teskje kakaopulver, to splenda-suketter og litt vanilje - heller kokende vann over fra vannkokeren og visper til det skummer med melkeskummevispedingsen.

Det ble veldig godt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 10:56   #58
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

I dag tester jeg MB-kakao. Smør og kokosolje som vanlig, et par spiseskjeer kokosmelk (dette varmer jeg ca 30 sek i mikroen), en toppet teskje kakaopulver, to splenda-suketter og litt vanilje - heller kokende vann over fra vannkokeren og visper til det skummer med melkeskummevispedingsen.

Det ble veldig godt.

Mmm! Noe for helga!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 10:56   #59
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

I dag tester jeg MB-kakao. Smør og kokosolje som vanlig, et par spiseskjeer kokosmelk (dette varmer jeg ca 30 sek i mikroen), en toppet teskje kakaopulver, to splenda-suketter og litt vanilje - heller kokende vann over fra vannkokeren og visper til det skummer med melkeskummevispedingsen.

Det ble veldig godt.

Dette kan jeg like. Så herlig at noen er kreativ og deler. Takk, dette kommer jeg nok til å prøve. Det er tid for kos nå

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 20:09   #60
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Magic bullet coffee

Jeg synes ikke det ble godt med saltet smør,for salt.
Men ellers synes jeg dette er veldig godt,et super alternativ når jeg har dårlig tid.
Plutselig oppdaget jeg at jeg drakk det i tillegg til frokost,det var vel ikke så lurt,må vel bli litt mye kalorier.Skjerpings!

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 12:04   #61
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Det her må jeg teste i helgen.. (er vist mye jeg skal teste i helgen..)

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 13:25   #62
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Dette er min daglige frokost stort sett, gjerne sammen med noeg grønnsaker, siden jeg kan ha tendenser til å bli litt uggen i magen ved inntak av bare koffein og fett. Det renner rett gjennom. Elsker MBC

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 18:12   #63
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Tro det eller ei, for meg som synes svart kaffe er ganske blæh! Så gikk det ned på høykant..
Frantastico...

Men hvordan er denne å frakte med seg rundt? (Funka dårlig med den vispesaken fra ikea for min del, men da fikk jeg endelig brukt stavmikseren til le'hub)

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 19:34   #64
DrBabe
Medlem
 
DrBabe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 104
DrBabe er ny på veien

Sv: Magic bullet coffee

Dette var ganske lurt, faktisk. Jeg bruker også 2 ss grønn cocosa og 1 ss salta meierismør. Når jeg har decaf nespressokapsler, funker det supert med to sånne (en longo og en espresso-style).

Var litt bedre å drikke dette blandet, uten det fettlokket oppå. Det prøvde jeg bare en gang, for lenge siden, hehe.

__________________


DrBabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low/slowcarb med rene råvarer, stor variasjon, høyverdig protein, nok fiber og godt fett. Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 20:04   #65
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av DrBabe, her.

Dette var ganske lurt, faktisk. Jeg bruker også 2 ss grønn cocosa og 1 ss salta meierismør. Når jeg har decaf nespressokapsler, funker det supert med to sånne (en longo og en espresso-style).

Var litt bedre å drikke dette blandet, uten det fettlokket oppå. Det prøvde jeg bare en gang, for lenge siden, hehe.

Å fysj, ja nei det skjønner jeg godt at du kun prøvde den en gangen.. Fikk grøsninger på ryggen av tanken.. Haha..

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 20:07   #66
DrBabe
Medlem
 
DrBabe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 104
DrBabe er ny på veien

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Å fysj, ja nei det skjønner jeg godt at du kun prøvde den en gangen.. Fikk grøsninger på ryggen av tanken.. Haha..

Men det var ikke noe særlig bedre å ta flytende cocosa på skje, så det ble litt hipp som happ. Å ha det i varm harvregrøt, er noe som funker. Men det gjelder vel mest for dem som kan spise litt mer karbo enn jeg kan akkurat nå når jeg er i ketose.

__________________


DrBabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low/slowcarb med rene råvarer, stor variasjon, høyverdig protein, nok fiber og godt fett. Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 20:13   #67
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av DrBabe, her.

Men det var ikke noe særlig bedre å ta flytende cocosa på skje, så det ble litt hipp som happ. Å ha det i varm harvregrøt, er noe som funker. Men det gjelder vel mest for dem som kan spise litt mer karbo enn jeg kan akkurat nå når jeg er i ketose.


Er vel sånn med de fleste av oss

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 23:54   #68
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Magic bullet coffee

Dette hørtes spennende ut, men jeg tåler virkelig ikke kaffe før fast føde. Da blir jeg kvalm, dårlig i magen og kjempesulten resten av dagen. Trur dere dette kan lages med koffeinfri te eller buljong, eller er koffeinen viktig for effekten?

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 10:09   #69
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av pepita86, her.

Dette hørtes spennende ut, men jeg tåler virkelig ikke kaffe før fast føde. Da blir jeg kvalm, dårlig i magen og kjempesulten resten av dagen. Trur dere dette kan lages med koffeinfri te eller buljong, eller er koffeinen viktig for effekten?

Koffein virker jo oppvikkende på de fleste, men fettet virker mettende og det er en måte å få i seg en god dose fett, så jeg ser ingen grunn til at koffeinfritt ikke skulle virke

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 22:10   #70
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Magic bullet coffee

oioioi, har sett skrive om dette på "hva har du spist til frokost i dag" tråden, og nå ble jeg veldig glad for å finne ut hva det var for noe
Skal teste dette i morgen til frokost!!
Men hvordan funker det å bruke håndmikser? jeg har ikke stavmikser eller melkeskummer

__________________
Min Journal - som jeg skal bli kjempeflink til å oppdatere
Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 10:40   #71
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Magic bullet coffee

Tenker at det blir mye denne til frokost når jeg skal begynne i jobb igjen (er i permisjon nå). Morgenene er så hektiske, så en termokopp i bilen med mbc blir bra Blir vel å spise litt grønnsaker hjemme først da, tror ikke magen min blir så glad for kaffe på tom mage

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 10:41   #72
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av maeve, her.

Tenker at det blir mye denne til frokost når jeg skal begynne i jobb igjen (er i permisjon nå). Morgenene er så hektiske, så en termokopp i bilen med mbc blir bra Blir vel å spise litt grønnsaker hjemme først da, tror ikke magen min blir så glad for kaffe på tom mage

Ja, termokopp og flytende frokost er supert for meg hvertfall masse lykke til i jobb igjen

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 10:47   #73
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Magic bullet coffee

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Ja, termokopp og flytende frokost er supert for meg hvertfall masse lykke til i jobb igjen

Takk! Grugleder meg!

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 11:27   #74
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Magic bullet coffee

Okey særing spørsmål - fra særingen- åssen får dere til termokopp og bil og armer og bein sier jeg bare..
Vurderte å ha termokopp + gå, men det sier seg sjøl at kløna her har vel mere drikke utover enn på innsiden :P

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:07   #75
camy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 4
camy er på en erverdig vei

Sv: Magic bullet coffee

Jeg har en termokopp fra Brûgo, og jeg elsker den Den har tre innstillinger i lokket - lukket, drikk eller "tipp og avkjøl" Genialt!
Den er helt tett i lukket posisjon (ja, den kan settes opp-ned i veska), i drikkeposisjon fungerer den som en vanlig kopp, og tipp og avkjøl gjør at man ikke brenner seg. Man tipper litt på koppen så den varme drikken legger seg i et spor i lokket og avkjøles litt før man drikker den.

camy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med klar dragning mot lchf Svar med sitat
Svar

Emneord
magic bullet coffee, mbc


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Coffee slender..... elian Lavkarbo generelt 22 20-06-10 10:46
Black Magic sjokoladekake Aggatuss Kake/dessert og snacks 4 20-04-10 19:40
Black magic sjokoladekake ThereseA Kake/dessert og snacks 17 17-08-09 06:53
Coffee Slender Nike Generell ernæringsdebatt 19 12-07-08 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no