Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 13:43   #426
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Finner ingen oppskrift i boka, men jeg har laget en egen variant tidligere:

Løs opp litt pulverkaffe i varmt vann (minst mulig vann), og litt kakao om du vil. Pisk krem med kunstig søtt, og bland i oppløsningen av kaffe og kakao. Du kan ha mandelflak og/eller litt raspet mørk sjokolade på toppen om du vil
Bruker dette som "krem" på browniesmixen de selger hos spisdegslank. Du kan evt ha i litt gelatin oppløst om du vil ha den fastere.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 17:26   #427
el_le
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 27
el_le er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

mmm kjente jeg fikk vann i munnen nå :-) takk!

el_le er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 16:24   #428
el_le
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 27
el_le er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Er det noen som har bestilt de heftene fra Spis deg slank? Mailet de angående boken Foseid ga ut for en stund tilbake men den var utsolgt og kom ikke i flere opplag :-(
Tenker spesielt på det hefte som heter "småretter som alle kan lage selv"

Syns maten er SÅ god, spesielt Capuccino dream, skogsbær med nøtter, frokostblanding, smothies.. :-)

el_le er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:07   #429
Issa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 3
Issa er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei!
Har nettopp fått hjem en 2 uker meny-mat fra spisdegslank..
Klarte jo bestille feil, å fikk for passiv bruker.. jeg er jo hvertfall litt aktiv
Men lurer på, hva kan jeg spise/drikke utenom, å evnt hvor kjøper jeg dette??

Issa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SpisDegSlank Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:05   #430
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Issa, her.

Hei!
Har nettopp fått hjem en 2 uker meny-mat fra spisdegslank..
Klarte jo bestille feil, å fikk for passiv bruker.. jeg er jo hvertfall litt aktiv
Men lurer på, hva kan jeg spise/drikke utenom, å evnt hvor kjøper jeg dette??

Bor du ikke så langt fra en av butikkene deres, kan du jo bare dra og handle de måltidene du mangler?

Ellers kan du jo feks bake et lavkarbo brød og spise et ekstra måltid med brød og pålegg? Du drikker vann utenom, ihvertfall de første ukene. Kaffe og te er vel også ok, men jeg innbiller meg at det kommer med et informasjonsark med bestillingen din som ligger sammen med maten?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:16   #431
Issa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 3
Issa er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg bor ikke nærme nei, så kanskje jeg burde bakt meg et brød så jeg kan ha et ekstra måltid.
Fikk ingen lapp med når jeg bestillte maten.
Men de har jo hjemmeside, men føler jeg lese litt her og litt der.. så usikker på hva som er ok liksom

Issa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SpisDegSlank Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:21   #432
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Issa, her.

Jeg bor ikke nærme nei, så kanskje jeg burde bakt meg et brød så jeg kan ha et ekstra måltid.
Fikk ingen lapp med når jeg bestillte maten.
Men de har jo hjemmeside, men føler jeg lese litt her og litt der.. så usikker på hva som er ok liksom

Sjekk denne siden, der står det mye bra Bak deg knekkebrød (nannahs feks her inne) eller Karins aller beste brød, ELLER bestille brødmixen til spisdegslank, den får du i posten i løpet av noen dager.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 21:39   #433
el_le
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 27
el_le er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg har boken hans + et hefte med oppskrifter så hvis det er noe spesielt du ser etter (lunsj, middag etc) så kan jeg skrive av noen oppskrifter til deg her :-)

Riskrem med rørte jordbær:

100 g cottage cheese
1/2 dl kremfløte
natreen eller canderell
1/2 dl sukkerfrie jordbær

Bland cottage cheese, kremfløte og søtningsmiddel i en bolle. Bruk en skje eller tilsvarende når du blander. Smak til med søtningsmiddel til blandingen er passe søt. Rør til blandingen er jevn - dvs at den ser ut som riskrem. Mos jordbær med litt søtningsmiddel i en liten kopp til det er passe søtt. Legg riskremen i en egnet skål og hell det rørte syltetøyet over


Torskesnadder med bacon

100 g torskefilet
noen biter bacon
60 g dressing nr 1
noen gulrotskiver
litt tyttebær

Skjær torsken i passe biter og la dem trekke et par minutter i kokende vann til de er gjennomkokt. Stek baconbitene. Avkjøl både torsk og bacon. Ha dressingen i en skål. Legg torsken på toppen og bacon og gullrøtter på sidene. Pynt med en teskje tyttebær. Bruker du syltetøy må det være lett

Dressing nr 1:

Majones
creme fraiche
mager kesam
purre
agurkmiks el sylteagurk
sitronsaft
evt johannesbrødkjernemel

Bland like deler majones, creme fraiche og mager kesam. Smak til med purre, agurkmiks og sitronsaft. Kjør alle ingrediensene i en foodprosessor. Ønsker du mer fyldig dressing, tilsetter du litt jbk-mel mens foodprosessoren går.

Du kan ta et halvt beger Cottage Cheese og røre inn div bær og / eller nøtter (står forskjellige alternativer i heftet)

Salat

Ferdig salatblanding kjøpt i butikken, kutt opp enten ost og skinke eller reker eller et kokt egg + reker eller kalkun og bacon
Vær veldig nøye med å bruke lite dressing pga karbo-innhold
Kanelpannekake

Stek pannekaken av 2 egg, evt litt GI-block, 1/2 dl soyamelk, 1 ss kanel og sukrin som søtstoff. Stek på vanlig måte. Legg enten spraykrem (litt), sukkerfritt syltetøy eller sukrin på toppen


Ellers kan du jo lage omelett?

Det er også lov å spise Atkins-barer som mellommåltid. Det må være barer - ikke de produktene som heter noe med "enduldge" - de er mer som kos

Brødet deres er nesten uten karbo og de skriver at i de vanlige lavkarbo-brødene er karbohydratene erstattet med gluten - dette står beskrevet bedre på siden deres på menyen helt til høyre som heter noe sånt som "dette kan du bli lurt av når du kjøper lavkarboprodukter"

el_le er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 22:04   #434
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Den dressingen du beskriver er knallgod med et par kokte egg og småhakket spekeskinke i forresten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 23:42   #435
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

noen som har smakt knekkebrødet til spisdegslank

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 22:07   #436
el_le
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 27
el_le er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

noen som har smakt knekkebrødet til spisdegslank

Jeg har smakt det og syns det var godt. Virket ikke akkurat som knekkebrød, men var godt

el_le er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 14:02   #437
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Er det noen som har noen flere SDS oppskrifter på lager?

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:38   #438
huttetutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 7
huttetutta er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Det er mye bedre å lære seg å lage mat selv helt fra starten, man kan jo ikke leve av bestilt mat resten av livet! Mye billigere er det også.

Ellers så synes jeg Spisdegslank ikke har helt skjønt konseptet med lavkarbo. De tror visst at man også må telle kalorier. På spisdegslank.no står det skrevet (PDF-format, "Overvekt - hvorfor alt gikk galt", side 21) at man skal innta 1000-1400 kalorier pr. dag samme hvordan du ser ut og om du er mann eller kvinne, og hvis du er over 60 år så skal du spise 800-1200 kalorier!! Det er jo ikke rart at mange mener at menyene deres er små og at man ikke blir mette av porsjonene de serverer.

Hei!
Jeg er ikke enig, jeg gikk på lavkarbo å var i ketose
å gikk opp i vekt. Leste senere at ikke alle kan spise
for mye fett i lavkarbo og i ketose, men noen også
må telle kcal. spisdegslank.no har derfor skjønt det.
På denne dietten kommer du også i ketose og blir derfor
ikke sulten.

huttetutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / lavkarbo / Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:44   #439
huttetutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 7
huttetutta er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Husker Marianne og de andre som har prøvd mente måltidene var for små (ikke nok mat) og ikke optimalt sammensatt - og noe var stengt tatt ikke lavkarbo heller. Men hver enkelt må jo prøve seg frem for å se om det passer dem....

Hei Nille!
Denne dietten er lavkarbo. Klikk deg inn på div dietter
å les hva de forskjellige inneholder så ser du at en
dagsmeny innholder fra ca 14 karbo, det er lavkarbo.
Dette til innformasjon.

huttetutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / lavkarbo / Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 11:34   #440
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?

Opprinnelig lagt inn av huttetutta, her.

Hei Nille!
Denne dietten er lavkarbo. Klikk deg inn på div dietter
å les hva de forskjellige inneholder så ser du at en
dagsmeny innholder fra ca 14 karbo, det er lavkarbo.
Dette til innformasjon.

Tror nok menyene har endret seg hos SpisDegSlank siden Nille skrev dette i 2005

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 23:38   #441
huttetutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 7
huttetutta er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?

Koseptet til spisdegslank.no har vært det
samme siden dem startet.

huttetutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / lavkarbo / Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 23:43   #442
huttetutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 7
huttetutta er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank dietten?

Koseptet til spisdeg.slank.no har vært det samme siden
dem startet, nemlig lavkarbo.
Nå er jo denne tråden gammel, men det kan
være andre som meg som kommer over en
gammel tråd å tror at det ikke er lavkarbo. Ville
skrive det til info

huttetutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / lavkarbo / Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 00:22   #443
huttetutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 7
huttetutta er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei!
Godt nyttår!
Da har jeg bestilt mat fra spisdegslank.no :-)
Er på dag 1.
Gleder meg til å komme i gang. Jeg er nok en type som må
spise lavkarbo og lavkalori samtidig da jeg spiste lavkarbo
med fett også. Fulgte 70% fett, 20% protein og 5% karbo
og var i ketose, trente og gikk sakte oppover i vekt :-(
Har noen andre opplevd det samme?
Jeg skal ned ca 25 kilo.

huttetutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / lavkarbo / Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 00:06   #444
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg er også på spis deg slank konseptet.
Jeg begynte den 5/1-12, og synes det er ett genialt konsept. Jeg har en travel hverdag som selvstendig næringsdrivende, og rekker da ikke alltid å lage egen mat, men her er alt klart. Trenger bare smørre skivene om morgen og middagen er bare å hive rett i microen.

Ellers har jeg såpass kontroll på lavkarbo mat at om jeg har tid så kan jeg lage egen mat som erstatning til SpisDegSlank dietten.
Jeg er i ketose, og trives kjempe godt med det, og har en nydelig fremgang til nå. (selv om det bare har gått en uke)

siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 11:31   #445
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg spiser også diettpakke fra spisdegslank. men guri så treigt ned jeg går...... Er inni den 4 uka nå..... 3 uker igjen av den pakka jeg holder på med nå, da skal jeg ha 1 uke pause før jeg fortsetter, er drittlei av alle de vonde middagene, er bare noen som er gode

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 14:04   #446
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

Jeg spiser også diettpakke fra spisdegslank. men guri så treigt ned jeg går...... Er inni den 4 uka nå..... 3 uker igjen av den pakka jeg holder på med nå, da skal jeg ha 1 uke pause før jeg fortsetter, er drittlei av alle de vonde middagene, er bare noen som er gode

Det kan være greit og velge middagene sine med omhu. Jeg synes de etter to uker begynner og smake mye skarpere enn i starten, så skjønner hva du mener For min del blir det å handle enkeltprodukter etter sydenreisen, mer etter smak. I dag har jeg "sprukket", dvs det ble en salat med kyllingkjøttdeig, ost, litt paprika og tomat og majonesdressing (100% lavkarbo ja!)- og det smakte ganske godt! Veldig mett halvveis, så jeg har nok redusert magemålet noe på disse tre ukene En kilo i uka ca synes jeg er nesten mer enn man kan forvente på SDS - raskere bør det jo ikke gå. MEN utålmodig!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 14:09   #447
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det kan være greit og velge middagene sine med omhu. Jeg synes de etter to uker begynner og smake mye skarpere enn i starten, så skjønner hva du mener For min del blir det å handle enkeltprodukter etter sydenreisen, mer etter smak. I dag har jeg "sprukket", dvs det ble en salat med kyllingkjøttdeig, ost, litt paprika og tomat og majonesdressing (100% lavkarbo ja!)- og det smakte ganske godt! Veldig mett halvveis, så jeg har nok redusert magemålet noe på disse tre ukene En kilo i uka ca synes jeg er nesten mer enn man kan forvente på SDS - raskere bør det jo ikke gå. MEN utålmodig!

Er 2-3 jeg bare får langt oppi halsen, men jeg kjøper ferdig sammensatt pakke så kan ikke bytte ut di middagene

Men skal bli godt å lage middagene selv om 3 uker i en ukes tid hvertfall om det ikke skjer noe magisk med vekta....

Her går det mye saktere enn 1kg i uka gitt.... har gått opp,å ned å opp samme kg i 2 uker nå..... da blir man litt lei!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 16:26   #448
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Ooooooh!! Dagens middag var knallgod (i forhold til alle de andre jeg har smakt til nå ) , var noe indisk greier, knallgul saus (karrisaus tror jeg) med masse kylling!!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 16:27   #449
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

MEN, kan noen svare meg på hvorfor i alle dager de skal ha så sykt mye paprika i ALT??? ÆSJ! Er paprikaen som jeg sliter mest med oppi der

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 10:58   #450
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

Er 2-3 jeg bare får langt oppi halsen, men jeg kjøper ferdig sammensatt pakke så kan ikke bytte ut di middagene

Men skal bli godt å lage middagene selv om 3 uker i en ukes tid hvertfall om det ikke skjer noe magisk med vekta....

Her går det mye saktere enn 1kg i uka gitt.... har gått opp,å ned å opp samme kg i 2 uker nå..... da blir man litt lei!

Du spiser ingenting utenom antar jeg? Ingen sukkerfri godis eller lignende? Lettbrus?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no