Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store film-tråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-05, 15:51   #51
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det beste med den filmen er helt klart Brad Pitt og George Clooney

ellers så var første filmen mer utfordernde å følge med på.
pluss at man gjerne forventet seg noe av samme typen plott i denne filmen, så det kom ikke som en overaskelse

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 17:29   #52
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Skal se Natinoal Treasure i kveld,vi. Det kom ut på DVD før i uka. Amrikansk Indiana Jones-inspirert eventyr med Nicolas Cage i hoverollen.

Gleder meg sikkelig!

Ang. favorittfilmer vil jeg nevne "Meet Joe Black". Brad Pitt på sitt mest naiv-vakre. Det er en så herlig stemning i den filmen,og hun som har hovedrollen er så sart og nydelig.
Liker den gooodt

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 20:00   #53
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

En eventyr film - "Indiana Jones"-skurker & action med litt "Mumien" takter i. En snill film og helt greit underholdning !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 21:39   #54
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

boble, jeg er enig!! meet joe black hadde jeg helt glemt bort at jeg likte

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 21:50   #55
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Filmer jeg skal se er Alexander,Boogeyman,Be cool,som er dømt nedenom og hjem av kritikerne.Tja...Hva mer,jo ocean's twelve.

Har lasta ned alle fra nett,ja fy,men så praktisk.Men synes det er pyton å se film uten tekst da

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 21:53   #56
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg synes det er pyton å se filmer (engelske og norske/svenske/danske) med tekst...
blir bare irritert

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 22:00   #57
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Blir du?I blant setter jeg på finsk tekst,så får jeg mer trening,både i å lytte engelsk og lese finsk

men ved å laste ned har du ikke rare valgene..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 22:03   #58
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

irritere meg over oversettelsen... ikke alltid, da. isåfall ville jeg ikke orket å se film
men om jeg ser dvd, så skrur jeg helst teksten av, eller har den på samme språk som filmen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 21:57   #59
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Noen som har tips om filmer, som er nye, som er bra, som jeg kan se? Jeg holder på å stange hodet i veggen av kjedsomhet..

(kjæresten har tilgang til å laste ned "alt mulig" fra nett, nemlig)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 21:58   #60
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

UNO er bra..

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 22:00   #61
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mila

UNO er bra..

Oi, så rart du sa.. Jeg har sett den ikveld, skjønner du - og spolt fremover, fordi jeg synes den var dååårlig..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 22:02   #62
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Oi, så rart du sa.. Jeg har sett den ikveld, skjønner du - og spolt fremover, fordi jeg synes den var dååårlig..

Syntes den var bra jeg... men så så jeg ikke helt etter heller overalt.. for jeg lå og halvsov... fikk med meg de beste partene jeg da kanskje....?

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 22:13   #63
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Er det noen som har sett "hide & seek"??? Verdt å laste ned? Enn "naboer"??? Den er kanskje vanskelig å få tak i...

Har du sett "the butterfly effect" Mofe??? Anbefales

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 22:38   #64
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe


Har du sett "the butterfly effect" Mofe??? Anbefales

Tusen takk for tips, PrincessMe! Jeg vet han også har tilgang på finding neverland, den har jeg lyst til å se

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 22:48   #65
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av mofe

Oi, så rart du sa.. Jeg har sett den ikveld, skjønner du - og spolt fremover, fordi jeg synes den var dååårlig..

Jeg ble dratt med på kino mot min vilje, og det var UNO som ble vist. Hadde lyst til å gå flere ganger, synes den var grusom. På mer enn en måte...

  Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 01:19   #66
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

da har jeg sett finding neverland - søt film

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 10:33   #67
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Er det den med Johnny Depp??? Og den syke moren? Eller noe i den duren...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 08:13   #68
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Er det den med Johnny Depp??? Og den syke moren? Eller noe i den duren...

Japp.

Memento er en veldig bra film, med spennende regi og handlingsmønster-sakdings.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 09:38   #69
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

da har jeg sett finding neverland - søt film

Å, er den kommet på video? Takk for at du minte meg på den!

Vi så Pirates of the caribian hin dagen. Den var rar, men god. En rar men god eventyrfilm.

I går så vi The terminal, med Tom Hanks og Catherine Z. Jones, den var faktisk veldig god! men jeg var ikke helt fornøyd med slutten,- men meg om det...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 09:38   #70
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Å, er den kommet på video?

Aner ikke jeg, henter fra nettet.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 10:24   #71
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

yo, jeg så mulholland drive igår artig, syk, interresant film.

noe av det skumleste med filmen er musikken... det er creepy, skummel musikk HELE tiden! du sitter å venter på å bli skremt vannet av, også skjer det ikke

men den var veldig spesiell, og det ble en god diskusjon ut av det

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 11:01   #72
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Jeg så Hide&Seek igår... scary scary Har lastet ned Finding Neverland nå... gleder meg til å se den

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 11:07   #73
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Har nettopp lastet ned Be Cool, litt spent på den.

  Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 12:04   #74
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg er STOR Nicolas Cage fan!! Og de aller beste filmene jeg har sett er:


* Englenes by (Her er også min kvinnelige favoritt Meg Ryan med.)
* Face off (Jeg er også VELDIG glad i John Travolta!!)
* Con air
* Seven
* The Bone-collector (skrives det sånn tro?)
* Titanic
* Gladiator
* A beautiful mind
* Master and commandor
* Istid
* Pretty woman
* Better than chocolate
* Alle elsker Mary
* Dum & Dummere
* Ace Ventura 1
* Bridget Jones dagbok 1 og 2
* The ring
* The grudge
* Syv år i Tibet
* Dirty dancing
* Hva er det med Gilberg Grape?
* Forrest Gump
* Jerry Maguire (Vet egentlig ikke ossen det skrives, men.... En utrolig flott film med Tom Cruise)


Det er noen filmer jeg IKKE har sett, og som jeg bare ikke kan FATTER hvorfor jeg ikke har sett.... Det er:

* Sound of music
* Grease

__________________


Sist redigert av elian : 01-05-05 kl 14:29.
elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 12:08   #75
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

(McGuire trur jeg ..?)

skjønner heller ikke hvorfor du ikke har sett grease og sound of music

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no