Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Tynnere med sjokolade

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-12, 18:30   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Tynnere med sjokolade

Nå vakler siste argument for å holde seg unna det brune gull: Ny forskning antyder at folk som ofte spiser sjokolade er tynnere enn de som sjelden tyr til slike godsaker.

HER en artikkel fra forskning.no.

Og dette var interessant, kanskje en kalori ikke ER en kalori??

Sitat:

- Våre funn ser ut til å støtte tidligere resultater som antyder at sammensetningen av kalorier, ikke bare antallet av dem, har noe å si for deres endelige innflytelse på vekt, sier Golomb, og fortsetter:
- Dette er gode nyheter – både for de som har en regelmessig sjokoladevane, og de som ønsker å komme inn i en.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 18:39   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Hærlig

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 18:42   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Den med linfrø og chilli hørtes jo både genial og god ut

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 22:13   #4
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Tynnere med sjokolade



Sjokolade spiser jeg. Men aldri gelegodt og brus.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 22:27   #5
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Tynnere med sjokolade

Sitat frå artikkelen:
"Så lite som 6,7 gram sjokolade per dag har en beskyttende effekt mot betennselser - og mulig påfølgende hjerte- og karsykdom, viser ny forskning.

Spiser du derimot mer enn dette, synes effekten å avta. Sjokomane kan altså ikke slippe jubelen helt løs."

Måtehold altså
Mørk sjokolade, altså med høgt innhold av kakao er det ingen problem å spise - det er vel kakaoen som er sunn her.
Raspar litt oppå skåla når eg lagar meg tyrkisk yoghurt og heimelaga syltetøy kvar kveld, blir nok knappe 10 gram

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 02:12   #6
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Tynnere med sjokolade

Nå fikk jeg enda bedre samvittighet for at jeg spiser sjokolade hver dag

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 09:53   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tynnere med sjokolade

oj, 6, 7 g er ikke mye. En rute?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 10:00   #8
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tynnere med sjokolade

det kan hende de i undersøkelsen som ikke var tynne ikke oppgav hvor mye sjokolade de faktisk spiste. Og at man ikke blir tynn av sjokolade men at de tynne spiser det fordi de ikke legger på seg så lett.

Men jeg har tro på at det er viktig å unne seg noe godt, hvis man ikke unner seg god mat og søtt/salt snop, om det er det man ønsker, vil man undertrykke behov og ende i ukontrollerte utskeielser. Så jeg spiser litt hver dag og har aldri utskeielser, hvis man ikke kaller det daglige jeg gjør utskeielser,da. Jeg spiser ihvertfall det jeg vil. Hva ellers? Det er mulig å være litt strategisk når det kommer til mat og snop. Jeg begynner ikke et måltid med sjokolade, liksom Jeg spiser det når jeg er nesten helt fornøyd av maten.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 10:10   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Ærlig talt.. Hvem spiser 6.7 gram sjokolade? Én rute 70%, av typen Premium utgjør 10 gram..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 10:36   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ærlig talt.. Hvem spiser 6.7 gram sjokolade? Én rute 70%, av typen Premium utgjør 10 gram..

Nettop. En kopp varm kakao kan kanskje utgjøre 6,7 g kakao, med sukrin og melk, er det sikkert sunt, men det var ingen nyhet Alle sjokoladeavhengige kan avkrefte at man blir slank av sjokolade. Mange mennesker har blitt tykke av alt sukkeret og fettet i kombinasjon. Og noen som har vanskelig for å gå opp i vekt bruker sjokolade for å gå opp. At kakao er bra vet vi her inne veldig godt. Kakao og vanlig sjokolade er ikke det samme.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 11:07   #11
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Tynnere med sjokolade

Helt på linje med deg Yrla. Jeg vet godt at om jeg spiser jevnlig noen striper med 70% sjokolade så kryper vekta gradvis opp, det er også fort gjort å gjøre det til en dårlig vane å ende opp med å ha spist halve plata. Been there... og det er tross alt en del sukker i såpass mørk sjokolade.
Men jeg merker heldigvis at jeg kan spise litt 87% sjokolade i ny og ne uten at det har noe å si. Men det er ytterst sjelden jeg stopper på bare en rute...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:12   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det kan hende de i undersøkelsen som ikke var tynne ikke oppgav hvor mye sjokolade de faktisk spiste.

Ja, for "alle" veit jo at feite folk juger om hvor mye de spiser?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:25   #13
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Det er latterlig, kunne like gjerne forsket på om disse slanke menneskene jevnlig brukte grønne sokker... Jeg har i perioder spist meget jevnlig sjokolade. ca 250 gram om dagen, jevnt fordelt. Ble ikke tynnere av det

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:28   #14
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, for "alle" veit jo at feite folk juger om hvor mye de spiser?

Nei - men litt avhengig av hvordan denne undersøkelsen har foregått, så kan det godt hende at denne typen ting har vært med på å påvirke resultatet, tror jeg? Jeg har aldri løyet om hva jeg har spist selv, men som normalvektig har jeg mye lavere terskel for å faktisk si "Jeg har lyst på sjokolaaadeee", eller spise noesomhelst i offentlighet... det er en skam-greie jeg har kunnet gi slipp på. Så jeg finner det ikke helt usannsynlig at slike faktorer kan ha spilt en rolle her.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:33   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Det er latterlig, kunne like gjerne forsket på om disse slanke menneskene jevnlig brukte grønne sokker... Jeg har i perioder spist meget jevnlig sjokolade. ca 250 gram om dagen, jevnt fordelt. Ble ikke tynnere av det

Du skulle jo ha spist 6.7 gram daaaaaaa.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:47   #16
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Tynnere med sjokolade

Jeg står fram som tynn sjokoholiker. Kunne, før lavkarbo, gnafse i meg en stor plate helt på egenhånd på en kveld, og fremdeles ha lyst på mer. Altså litt mer enn de anbefalte 6,7 grammene

For min del hadde det nok mye å si at jeg ikke bare spiste sjokolade fordi det var så godt, men fordi jeg spiste alt for lite. Men det visste jo ikke jeg.

Alt er mye bedre på lavkarbo

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:52   #17
lillekri
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 107
lillekri er ny på veien

Sv: Tynnere med sjokolade

Jeg har gått ned fra 92 til 79 siden jul
2 ting som har inngått i dietten hver eneste dag: Kakaopulver og kaffe.

lillekri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paelo'ish lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 14:11   #18
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Tynnere med sjokolade

Kakaobønner inneholder stimulanter som virker appetittdepende, så dere skal ikke se bort ifra at det faktisk er noe i dette her. Forskining som baserer seg på selvrapportering er jo kronisk upålitelig, men fakta er fortsatt at sjokolade inneholder disse stoffene.. Spørs hvor store mengder du får i deg av å spise 6 gram da. Teobromin og fenethylamin som finnes i sjokolade brukes ofte i slankepiller, gjerne sammen med koffein, for å gi energi og dempe appetitten.. Det nok mer effektivt å ta dette i pilleform eller rent kakaopulver av god kvalitet, enn å spise sjokolade for å slanke seg da

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 15:32   #19
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

For all del. Jeg sier ikke at kakao ikke er sunt, men forskning som ser på sammenheng mellom bmi og en annen faktor er jo bullshit. Da kan man jo like gjerne se på sokkefargen i sammenheng med bmi.

Og når itillegg tabloidene skriver "du blir ikke tykk av sjokolade" da blir jeg litt matt.

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:08   #20
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

For all del. Jeg sier ikke at kakao ikke er sunt, men forskning som ser på sammenheng mellom bmi og en annen faktor er jo bullshit. Da kan man jo like gjerne se på sokkefargen i sammenheng med bmi.

Og når itillegg tabloidene skriver "du blir ikke tykk av sjokolade" da blir jeg litt matt.

Nei, nei.. Tok jo såklart artikkelen med en klype salt, regna med det var underforstått. Tullete å trekke bastante sammenhenger mellom vekt og enkeltstående matvarer. Når en artikkel starter med "ny forskning antyder..", vet man ihvertfall hva man skal forvente..

Anyhow, syns det er superinteressant å lese om hvordan ulike stoffer og matvarer påvirker kroppen, så jeg håper det kommer mer seriøs forskning på det her.. Dere som ikke har opplevd en kopp knallsterk kakao av topp kvalitet går virkelig glipp av noe, forresten.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:08   #21
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, for "alle" veit jo at feite folk juger om hvor mye de spiser?

jeg brukte ikke ordet alle. vet bare det at om jeg hadde spist tre om dagen hadde jeg ikke turt å sagt det var så mye, tror ikke jer er alene om å kunne skamme meg over det

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:14   #22
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

jeg brukte ikke ordet alle. vet bare det at om jeg hadde spist tre om dagen hadde jeg ikke turt å sagt det var så mye, tror ikke jer er alene om å kunne skamme meg over det

Hvis jeg skulle fortalt ei venninne hadde jeg kanskje pynta litt på sannheten, men ikke i en undersøkelse. Det (veldig dårlige) argumentet går vel mer på at man ikke er bevisst på at det er 200 gram sjokolade man spiser.. Ikke at man skammer seg og lyver.. Vi overvektige er ikke flaue.. Bare litt dumme.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:27   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tynnere med sjokolade

vi er vel alle forskjellige sånn, og når det gjelder dumhet, om man spiser småsjokolader er det ikke lett å vite grammene

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 17:27   #24
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Tynnere med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det kan hende de i undersøkelsen som ikke var tynne ikke oppgav hvor mye sjokolade de faktisk spiste. Og at man ikke blir tynn av sjokolade men at de tynne spiser det fordi de ikke legger på seg så lett.

Akkurat det jeg også tenkte. Jeg så en tråd på kvinneguiden hvor det ble spurt hvor ofte og hvor mye godteri man spiste og hva man veide. De slanke spiste oftere og mer enn de overvektige jevnt over... Go figure.

Dette var en observasjonsstudie og sier ingenting om årsakssammenheng. I perioder hvor det selges mer iskrem er det også flere drukningsulykker. Kan kanskje ha noe med å gjøre at begge deler øker jo varmere det er?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nei nå MÅ du ikke bli tynnere! Imp Generell diskusjon 25 11-07-11 01:06
Tynnere hår Mankell Mer enn 30 kg overvekt 11 10-06-11 22:16
Guuud nå må du ikke bli tynnere Chunky Lavkarbo generelt 34 29-07-09 19:22
Tynnere enn du tror? Dorothy Generell ernæringsdebatt 10 09-07-06 19:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no