Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Barene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-09, 13:05   #1
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Barene

Jeg kjenner en helt klar forskjell i smak på vanilje&caramel, sjokolade/eple&kanel og müslibaren med røde bær.
Det er de jeg har smakt, og vanilje&caramel er helt klart favoritt. Sjokoladen og eple&kanel er så seige på en merkelig måte og jeg er ikke så glad i konsistensen på de.

Noen som vet om det er noen andre barer som er lik vanilje&caramelen? praline, er den kort eller lang?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 13:10   #2
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Barene

Beklager at jeg ikke kan være til hjelp med dette, da jeg skal starte første dagen min i morgen den dag, forhåpentligvis!

Men kan du hjelpe meg? Jeg har akkurat meldt meg inn i forumet her, men jeg forstår ikke hvordan jeg lager innlegg? Har lett, men jeg er visst blind.. Og en ting til, hva er disse barene du snakker om? Det er ikke de nokabarene vel, for de har vel skyhøyt karboinnhold? : ) Positivt overrasket om det finnes lavkarbobarer også : )

Igjen, beklager at jeg ikke kunne være til hjelp!

FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 14:13   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Barene

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.

Beklager at jeg ikke kan være til hjelp med dette, da jeg skal starte første dagen min i morgen den dag, forhåpentligvis!

Men kan du hjelpe meg? Jeg har akkurat meldt meg inn i forumet her, men jeg forstår ikke hvordan jeg lager innlegg? Har lett, men jeg er visst blind.. Og en ting til, hva er disse barene du snakker om? Det er ikke de nokabarene vel, for de har vel skyhøyt karboinnhold? : ) Positivt overrasket om det finnes lavkarbobarer også : )

Igjen, beklager at jeg ikke kunne være til hjelp!

Areola går på Eurodiett, det er en medisinsk diett som er lagt opp mot et Lindbergkosthold på sikt. I de første fasene spiser man måltidserstattere.

Når du trykker på lenken "forum" øverst her, og nummer tre fra venstre, så kommer du til alle forumsdelene, skroll til du finner hvilken kategori du ønsker å poste spørsmålet ditt i, trykk deg inn og trykk på "start ny tråd".
Når du trykker "kontrollpanel" på den grønne linja under, får du opp alle tråder du har startet eller postet innlegg i

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 14:24   #4
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Barene

Ja, som Photo sa

Dette gjelder EURODIETT-barene.

Det forvirrer nok veldig når det er så mange forskjellige kostholdsfilosofier rundt om kring her, tipset er å se hvilket underforum du leser i. (under den svarte baren øverst) Bare se deg rundt du, så blir man mer og mer kjent

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 00:02   #5
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Barene

Ahhhh. Takk dere to, det hjalp : )

Haha. Jeg er så treg noen ganger : )

Lykke til med eurodietten din da!

FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 18:27   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Barene

*bumper*

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 10:56   #7
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: Barene

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Jeg kjenner en helt klar forskjell i smak på vanilje&caramel, sjokolade/eple&kanel og müslibaren med røde bær.
Det er de jeg har smakt, og vanilje&caramel er helt klart favoritt. Sjokoladen og eple&kanel er så seige på en merkelig måte og jeg er ikke så glad i konsistensen på de.

Noen som vet om det er noen andre barer som er lik vanilje&caramelen? praline, er den kort eller lang?

Alle sjokobarene er korte og muslibarene er lange pluss den aprikosbaren.
Jeg synes pralinen er god, men det er mange delte meninger om det. Jeg prøver å spise disse sjokobarene i helgen som en slags "treat" og muslibarene på jobben. Min favoritt av de er eple/kanel da
Uansett alle sjokobarene er korte - andre er lange. Håper det hjalp noe.

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 11:38   #8
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Barene

Ja, det hjalp
Så vanilje& caramel er dene eneste av de med sjokoladetrekk som er lang altså.. da får vi hamstre den

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 18-07-09, 15:09   #9
Pocahonta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 21
Pocahonta er på en erverdig vei

Sv: Barene

Syns jeg leste et sted her inne at man kan få kjøpt barene utenom og bestille de gjennom eurodiettfirmaet,på en nettside eller noe?
Noen som vet?

__________________


Pocahonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 19:22   #10
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Barene

Opprinnelig lagt inn av Pocahonta, her.

Syns jeg leste et sted her inne at man kan få kjøpt barene utenom og bestille de gjennom eurodiettfirmaet,på en nettside eller noe?
Noen som vet?

Du får kjøpt barene i Lindbergs nettbutikk, her: http://drlindbergs.no/E2x2VLXC9g_H7z...P9D6CJ1I48.ips

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Disse barene ... Mrs. Big Eurodiett 14 31-07-08 11:49
Forvirret ang. atkins-barene ... marit 29 Spørsmål og svar 12 12-11-07 23:30
Hva med barene fra naturdiet? janine75 Ketolysekuren 5 09-10-07 15:20
Prøvd Carbrite-barene? Borealis Lavkarbo generelt 2 22-08-06 09:47
Atkins-barene winter_pixie Induksjonen 1 23-03-06 23:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no