Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Julegaver

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-11, 23:51   #1
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Julegaver

Jeg spør her, borte fra familie og venner - hva synes dere egentlig om hjemmelagede julegaver? Kjipt eller kos? Er det noen man ikke gir hjemmelagede gaver til, er det noen det er lettere å gi til?

Jeg er noget blakk, og har ikke mulighet til å bruke masse penger på julegaver i år. Har heldigvis bare søstre, foreldre og sambo å gi til. Fungerer hjemmestrikkede skjerf, hjemmelagede søtsaker etc? Eller vil de synes jeg er kjip?

Hadde satt pris på ærlige svar.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 23:57   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Det fungerer. Jeg er i tillegg fan av å gi opplevelser, enten som ikke koster stort eller som man kan gjøre sammen når kontoen har blitt litt fullere. Utsette problemet for å si det sånn.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 23:59   #3
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Julegaver

Klart du kan gi heimelaga gåver. Eg har gitt heimelaga i alle år, nokre år meir enn andre år. Ellers må en få gi etter evne, en skal ikkje behøve å blakke seg på gaver. Strikk det du har lyst til Skjerf må no vere heilt supert å få Her kan du sjå ett nytt, kult garn eg har strikka skjerf av. Lett og stilig Der er også en link til oppskrift på ett trekantsjal (baktussjal). Og heimelaga søtsaker.... ja takk Lykke til

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 00:02   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Personlig synes jeg hjemmelagde julegaver er de ALLER BESTE Det ligger bestandig mye kjærlighet og omtanke bak, og det er så koselig når noen har laget noe så personlig.
Hjemmestrikk/heklet er jo helt supert. Jeg strikker og hekler mye selv, og det blir det masse gaver av. Er heldig og har familie på begge sider som ikke gjør det, så jeg er alene om å gi bort slikt, og det blir satt stor pris på. Det er jo så mye annet man kan lage også, hvis man ikke driver med håndarbeid. Jeg har bakt småkaker/kjeks som jeg har gitt bort i søte bokser. Laget masse forskjellig sild som jeg har lagt på artige krukker etc.
Slår virkelig et slag for hjemmelagde gaver jeg altså...

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 00:04   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Helt ærlig, jeg har blitt både rørt og glad de gangene noen har laget noe i gave til meg Godt spørsmål egentlig, for jeg tror jeg tenker litt som deg når det kommer fra meg. Men snur jeg på det blir det annerledes. Rart det der ...

Jeg tror de fleste jeg har gitt noe hjemmelaget til har blitt glade for det. Men det er sikkert ikke alle som blir like glade. Litt vanskelig å forutsi, egentlig ... Men noen blir jo aldri fornøyde, da

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 00:07   #6
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Julegaver

Jeg strikker, og har noe ferdig liggende. Baker og lager sukkertøy og, så tenkte det kanskje var en idé å gi bort noe. Men søstrene mine er tidlig i 20-årene, og er så usikker på om de vil like noe av det.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 01:06   #7
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julegaver

Det er jo de beste gavene! Særlig når det er litt gjennomtenkt. En venninne av meg lager søte nisser som hun gir bort. Helt herlig! Jeg kommer til å gi bort litt "hjemmelaget" selv i år (eller hjemmeblandet om du vil). Mine foreldre har nemlig begynt å spise lavkarbo, og ønsker seg tacokrydderet mitt. Så da får de det Mulig jeg putter noen lavkarbokjekt i julekurven til en med diabetes ol også.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 03:52   #8
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

En gave fra meg er stort sett alltid hjemmelaget, og sånt har det alltid vært. Skulle noen synes mine gaver er "simple" fordi de er hjemmelagede, så fortjener de ingen gave i det hele tatt.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 07:53   #9
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Julegaver

Her blir det hvertfall noen hjemmelagde julegaver i år - har tenkt å lage litt div. godterier og snop, og hvertfall tacokrydder, muligens sellerisalt. Synes hjemmelagde gaver er supert å få selv, strikka klær er helt fantastisk!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 08:05   #10
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg Men søstrene mine er tidlig i 20-årene, og er så usikker på om de vil like noe av det.

Min datter er 19 år, og jeg vet at hun ville elsket å få hjemmestrikk

Strikkeplagg kan være så mangt, og det gjelder vel egentlig å kjenne den man skal gi bort til slik at stilen ikke blir helt feil. Det regner jeg med at du gjør når det er snakk om søstre

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 08:51   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

. Men søstrene mine er tidlig i 20-årene, og er så usikker på om de vil like noe av det.

Hjemmestrikkede ting er vel ca det hotteste du får på motefronten om dagen, så det bør ikke være noe problem.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 08:51   #12
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julegaver

Flott med hjemmelagede gaver. Fint å gi, og fint å få
Skal selv gi bort noe hjemmelaget både strikk og hjemmelaget snop

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 10:58   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Jeg har gitt bort div. hjemmestrikk de siste årene og i alle fall påstår mottakerne at de synes det er de koseligste gavene. I år blir det masse hjemmestrikk under treet fra meg. Jeg tenker da på sokker, tøfler, votter, skjerf eller luer - vinhøner og sånt dill kan jeg spare meg for.

Jeg synes det er kjempekoselig å få en boks med hjemmebakte julekaker, julekonfekt eller sjokolade, men akkurat sukkertøy blir ikke spist hos oss. Ingen av oss er særlig glad i det, merkelig nok, for det meste av søtt går unna.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 12:34   #14
Tula
Medlem
 
Tula sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 62
Tula er på en erverdig vei

Sv: Julegaver

Jeg skulle ønske jeg fikk noen hjemmelagde julegaver.
Det får jeg alt for lite av.
Fikk et hjemmelaget sengeteppe av Mamma når jeg var 16 år,
og det står fortsatt ubeseiret som den beste gaven jeg har fått!

__________________


Tula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - under 30 pr dag. Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 12:34   #15
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Julegaver

Hjemmestrikk er supert, ting som kan spises også, men dorullnisser og hjemmelagde malerier kan jeg styre meg for.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 12:37   #16
Brünnhilde
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 11
Brünnhilde er på en erverdig vei

Sv: Julegaver

Jeg gir bort masse hjemmelagede julegaver - i år skal jeg gi bort et par strikkede sjal, en lue og så skal jeg sy noen handlenett med bilder av barn/barnebarn på.

Hva med å strikke en stor hals til søstrene - her er flere tips:
http://www.pickles.no/skjerf-sjal-og-halser

Brünnhilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo - i samarbeid med 4m-klinikken Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 12:44   #17
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Julegaver

Jeg er stor tilhenger av spiselige (eller drikkbare ) gaver .

Jeg "har alt" og trenger ikke mer, i alle fall ikke av saker som må stå framme ol.

Fikk f.eks en skål med brente mandler (før lavkarbo) en jul, og den koste vi oss med i hele julen og jeg tenker enda på hvor gode de mandlene var. Jeg husker faktisk ikke noen av de andre gavene jeg fikk det året...
Hjemmelaget er best!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 12:45   #18
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julegaver

baggy luer og halser er helt riktig i den aldersgruppen til søstrene dine. og det finnes garn som ikke er så dyrt heldigvis.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 16:14   #19
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

baggy luer og halser er helt riktig i den aldersgruppen til søstrene dine. og det finnes garn som ikke er så dyrt heldigvis.

Det skal jeg lage til søsteren min på 19

Jeg sydde et år en varmepute med hvetekorn inni til moren min, sånn til å varme i mikrobølgeovn (kan gå i stekeovn også). Hun ble kjempeglad og den brukes hele tiden av henne, søsteren min og meg når jeg er på besøk ... Jeg skulle sydd en til meg selv også, men så langt har jeg ikke kommet

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 16:35   #20
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Julegaver

Skal være litt ærlig;

Jeg setter omtrent aldri pris på å få sokker og konfekt i julegave. Jeg er ikke utakknemlig, men sokker og sånn 19,90 konfekt fra europris er ikke gaver som er lagt noe som helst slags omtanke i. Det er kjøpt bare for å gi noe, og det er litt trasig siden alle mine julegaver som jeg gir bort har en mening.

Derimot ville jeg blitt i ekstase over å få hjemmelaget snop
Min store drøm er også at noen skal gidde å strikke meg lange ullsokker som jeg har ønsket meg i sikkert ti år (Nei, jeg strikker ikke selv og kommer aldri til å gjøre det)

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 16:36   #21
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det skal jeg lage til søsteren min på 19

Jeg sydde et år en varmepute med hvetekorn inni til moren min, sånn til å varme i mikrobølgeovn (kan gå i stekeovn også). Hun ble kjempeglad og den brukes hele tiden av henne, søsteren min og meg når jeg er på besøk ... Jeg skulle sydd en til meg selv også, men så langt har jeg ikke kommet

Det var et supert gavetips! Har du oppskrift?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 16:51   #22
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Det var et supert gavetips! Har du oppskrift?

Jeg har den fra en bok, så jeg kan vel egentlig ikke kopiere oppskriften og gi den bort. Men det går an å låne boka på biblioteket. Tøft & rosa heter den. Ellers kan det kanskje finnes gratisoppskrifter på nettet ...?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 17:24   #23
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Julegaver

Det kommer jo helt an på, du kjenner mottakeren best. Jeg har flere i min omgangskrets som ikke hadde satt pris på hjemmelagede.... men folk er jo forskjellige Og du kjenner dem nok best selv, kanskje er du heldig og ikke har så krevende, materalistiske folk rundt deg som jeg har

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 17:36   #24
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: Julegaver

Masse oppskrifter på drops.no
http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=43&lang=no
Denne er jeg akkurat begynt på

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 18:25   #25
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Julegaver

Så fint at folk liker hjemmelagede gaver. Holder på med et lilla sirkelskjerf i patentstrikk, tror det ender opp hos ene søsteren. Den andre påstår hun liker grått best, men vi vet begge at det egentlig er rosa hun vil ha. :P Jeg håper de liker dem.

Hva kan man forresten lage av ting som holder seg en stund og som ikke veier for mye til å drasse med seg hjem eller knuser på veien? Tips?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmelagede julegaver ... Sivi Smoothies / drikke 4 02-12-09 00:24
Hjemmelagede julegaver mofe Generell diskusjon 13 17-10-05 17:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no