Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Failure

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-05, 14:37   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Failure

1.) Gå til www.google.com

2.) Skriv inn ordet "failure" i søkefeltet (NB - merk skrivemåten)

3.) Trykk "Jeg prøver lykken"-knappen istedet for google search ("Im feeling
lucky"-knapp hvis du bruker internasjonal google)

4.) Flir høyt og innse at google er smartere enn hva man skulle trodd

5.) Skynd deg før google-folkene fikser dette ;-)

  Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 14:49   #2
ajn
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Denne er litt morsom...

*fnis*

AjN

  Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 14:53   #3
ajn
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Denne er litt morsom...

Google har noe som heter http://earth.google.com, men det ikke mange vet er at de også har : http://moon.google.com

Bruk pilene på bildet, oppe til venstre, zoom inn...Ganske fasinerende å se månen close up ;-)

AjN

  Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 16:03   #4
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Denne er litt morsom...

det tøffeste jeg synest er at på den nynorske versjonen av google jeg bruker heter det "beint fram" istedenfor jeg prøver lykken

men jeg er enig med google i dette tilfeile.. det der er en feil

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 16:11   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Denne er litt morsom...

Hehe.

En ting som er litt merkelig, er at jeg frem til nå idag ikke har hatt "jeg prøver lykken"-knappen på google... Jeg skjønner ingenting. Har aldri sett den knappen før engang... IDAG så jeg den for første gang, ved siden av "google-søk". :???:

Hvorfor har jeg ikke hatt den før???

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 18:20   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Denne er litt morsom...

Hehe, man behøver ikke skynde seg, den har vært sånn iallefall 2-3 år og har ikke blitt tatt bort enda. Den ligger inne med "miserable failure" også ! Denne her lå inne før under "weapons of mass destruction" - men er fjernet .... den så slik ut (klikk på linken) Weapons of Mass Destruction.

Men prøv "french military victories" ...

Det er flere av dem, men jeg kan søren meg ikke huske hva søkeordene var.....

Det er ikke google som lager dem , det er bloggere/geeker som hotlinker sider til søkeordene. Og når mange søker kommer siden opp som "mest søkt" - dette plukkes opp av googlesystemet som automatisk legger siden på topp. Legger du inn "miserable failure" og søker på vanlig måte kommer også Bush opp !! Dess fler som søker på de ordene, dess oftere kommer siden opp og dess lenger blir den liggende !!

Ganske kult !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 18:27   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Denne er litt morsom...

Og atter en gang lar jeg meg imponere av Nilles kunnskaper...

  Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 18:53   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Denne er litt morsom...

Men kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke har hatt "jeg prøver lykken"-knappen tidligere? For jeg er visst den eneste i universet som ikke hadde den, føler jeg. Skjønner ingenting jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 19:01   #9
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Denne er litt morsom...

Opprinnelig lagt inn av Iset

Men kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke har hatt "jeg prøver lykken"-knappen tidligere? For jeg er visst den eneste i universet som ikke hadde den, føler jeg. Skjønner ingenting jeg.

'

kan ikke egnetlig svare deg fordi jeg alltid har hatt den, men det finnes mange versjoner av google, på mange forskjellige språk, og den kan jo tilpasses litt sån som du selv vil ha den. og den kan brukes gjennom andre sider.

Derfor kan det være instillingene sån som du hadde den var uten den, eller at den var litt mer gjemt da.

og at når du trykka på den gjennom denne sidne fikk litt andre innstillinger,

eller at du rett og slett ikke har lagt merke til den fordi du ikke viste at den fantes. det er jo ikke egnetlig en nyttig funksjon..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 22:44   #10
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Denne er litt morsom...

jeg synes det var morsomt jeg...

jeg misliker bush som bare det

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 14:40   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Denne er litt morsom...

Den var god.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no