Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Tredemølle hjemme?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-12, 23:51   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Tredemølle hjemme?

Tar det veldig mye strøm? Om jeg bruker den si 30 min lett jogging dgl, hvor mye koster det i strøm i mnd?http://www.sport-tiedje.no/no/Tredem...2838219/page/2

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 00:00   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: tredemølle hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Tar det veldig mye strøm? Om jeg bruker den si 30 min lett jogging dgl, hvor mye koster det i strøm i mnd?http://www.sport-tiedje.no/no/Tredem...2838219/page/2

Det er så lite, at du ikke vil merke det

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 00:09   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: tredemølle hjemme?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det er så lite, at du ikke vil merke det

virkelig? en som jobbet på treningssenter sa det motsatte. Håper jo du har rett,da. har du et forslag på et apparat man har i huset å sammenligne med?
Som vaskemaskin eller noe?Har du en mølle å anbefale?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 00:12   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: tredemølle hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

virkelig? en som jobbet på treningssenter sa det motsatte. Håper jo du har rett,da. har du et forslag på et apparat man har i huset å sammenligne med?
Som vaskemaskin eller noe?Har du en mølle å anbefale?

Sa sikkert det for at du skulle kjøpe medlemsskap (Hvis du ikke er medlem allerede da. I så tilfelle synes han sikkert at du er peeeeen , og vil ikke at du skal slutte)

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 00:15   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: tredemølle hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Sa sikkert det for at du skulle kjøpe medlemsskap (Hvis du ikke er medlem allerede da. I så tilfelle synes han sikkert at du er peeeeen , og vil ikke at du skal slutte)

Wow, da skal jeg anskaffe meg en når jeg får igjen penger på skatten!!!!! Jippi. Love you two! Smask!

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 00:23   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: tredemølle hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Wow, da skal jeg anskaffe meg en når jeg får igjen penger på skatten!!!!! Jippi. Love you two! Smask!

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger råd angående tredemølle kjøp. Smelia Generell diskusjon 1 02-02-12 02:17
Er her jeg hører hjemme marjusen Mer enn 30 kg overvekt 6 29-08-10 12:03
Tredemølle og ellipsemaskin ... Nike Trening 9 23-09-09 10:41
Tredemølle, noen tips? Lava Generell diskusjon 10 06-03-09 11:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no